Ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou op zich niks. Maar die lag 3.5 meter verderop, dus vandaar.
Je bent nu ook redelijk zat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:03 schreef Hijacking het volgende:
1x ik was zo redelijk zat bij een maat thuis
open mn bier flesje op hun antieke tafel dop was er van af maar sindsdien weet niet hoe die hap uit de tafel komt
Ja op den duur krijg je ze met van alles open: met kratje zelf, aanstekers, gewone opener, mbv ander bierflesje, spoorbiels, deurklink, huissleutel,....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:14 schreef Schijtgeit het volgende:
Iedereen kan toch wel een bierflesje los maken met een aansteker, ik doe bijna niet anders.
Ik doe dat ook altijd, om viezigheid en onverhoopte glasschilfers weg te vegen. Maar ik kijk altijd eerst wel even...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:56 schreef ThinkTank het volgende:
Hebben juliie dat ook, als iemand een flesje voor je opent dat je eerst even over de top veegt met je hand voor je ervan drinkt? Was bij mij een automatisme. Tot de dag dat iemand te enthousiast was bij het ontkurken. Ik zag niet dat m'n flesje een halve centimeter korter dan normaal was, maar voelde het wel.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef Rozevla het volgende:
hihihihihihi HIHIHI
HAHAHA
HIHIHI
GHIGHIGHIG
GOGOGOGO
WHEOAIJ:FEIOJ E
OEHOELELHOEOELOHOERRRKOERS
Sterf, kutkindquote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef Rozevla het volgende:
hihihihihihi HIHIHI
HAHAHA
HIHIHI
GHIGHIGHIG
GOGOGOGO
WHEOAIJ:FEIOJ E
OEHOELELHOEOELOHOERRRKOERS
Smerige vuillak?!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die een bierflesje met hun tanden open maken
Tering gek zoeen smerige vuillak ben je dan
Echte mannen slaan de hals van het flesje af tegen de rand van de stoepquote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:10 schreef Saekerhett het volgende:
Je kan het zelfs met een A4'tje, prutser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |