Plas/Frikandellen-pauzesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 06:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als je tege 10 bent begonnen met zuipen zou je nu ook veel te dik moeten zijn!
whehehehehehe....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:10 schreef Saekerhett het volgende:
Je kan het zelfs met een A4'tje, prutser
inderdaad doe maar wat beeldmateriaal erbijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:33 schreef Duvekoater het volgende:
Hoe krijg je nou een gat in je vinger door een aansteker?leg eens uit ik probeer me er iets bij voor te stellen maar t lukt niet echt en natuurlijk foto's!
Dan was ie nu te brak om dit topic te openen......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
TS moet over op Beugels....
met bier?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef El_Jefe het volgende:
oww dit heb ik ook eens gehad... ik dacht ik mep de dop er wel af door flesje schuin op een laag paaltje te rammen.. (ja stronken ja) vingertopje zat dus op een of andere manier nog tussen het dopje flesje paaltjes.... dag dag nagel... leuk ook midde in de nacht naar ehbo enzo...geheel doorweekte mega-strandhanddoek... nee niet doorweekt met water nee..
Mensen die proberen in de Nederlandse taal te typen maar er eigenlijk nog niet mee overweg kunnen zijn sowieso erger!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:13 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die bier drinken, maar er eigenlijk nog niet mee overweg kunnen zijn zoiezo erg.
]quote:Op zaterdag 21 juli 2007 06:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als je tege 10 bent begonnen met zuipen zou je nu ook veel te dik moeten zijn!
van z'n tanden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:04 schreef Hijacking het volgende:
een maat werd een keer gepwnd door een bierflesje
wou die zoals vaker met zn tanden open maken knapte er een stuk van af
Ik door hem op mijn hoofd stuk te slaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:39 schreef Malle_beer het volgende:
Ik krijg een bierflesje open met een ronddraaiend fietswiel
beter dan een wijsvinger in een gatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 06:23 schreef pekel het volgende:
...
Gevolg? een flinke gat in m'n wijsvinger..
Klacht: Ik wil té stoer doen voor mezelf...
Nou op zich niks. Maar die lag 3.5 meter verderop, dus vandaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:57 schreef geevee het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met het gebruik van een gewone opener?
Ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou op zich niks. Maar die lag 3.5 meter verderop, dus vandaar.
Je bent nu ook redelijk zat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:03 schreef Hijacking het volgende:
1x ik was zo redelijk zat bij een maat thuis
open mn bier flesje op hun antieke tafel dop was er van af maar sindsdien weet niet hoe die hap uit de tafel komt
Ja op den duur krijg je ze met van alles open: met kratje zelf, aanstekers, gewone opener, mbv ander bierflesje, spoorbiels, deurklink, huissleutel,....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:14 schreef Schijtgeit het volgende:
Iedereen kan toch wel een bierflesje los maken met een aansteker, ik doe bijna niet anders.
Ik doe dat ook altijd, om viezigheid en onverhoopte glasschilfers weg te vegen. Maar ik kijk altijd eerst wel even...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:56 schreef ThinkTank het volgende:
Hebben juliie dat ook, als iemand een flesje voor je opent dat je eerst even over de top veegt met je hand voor je ervan drinkt? Was bij mij een automatisme. Tot de dag dat iemand te enthousiast was bij het ontkurken. Ik zag niet dat m'n flesje een halve centimeter korter dan normaal was, maar voelde het wel.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef Rozevla het volgende:
hihihihihihi HIHIHI
HAHAHA
HIHIHI
GHIGHIGHIG
GOGOGOGO
WHEOAIJ:FEIOJ E
OEHOELELHOEOELOHOERRRKOERS
Sterf, kutkindquote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef Rozevla het volgende:
hihihihihihi HIHIHI
HAHAHA
HIHIHI
GHIGHIGHIG
GOGOGOGO
WHEOAIJ:FEIOJ E
OEHOELELHOEOELOHOERRRKOERS
Smerige vuillak?!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die een bierflesje met hun tanden open maken
Tering gek zoeen smerige vuillak ben je dan
Echte mannen slaan de hals van het flesje af tegen de rand van de stoepquote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:10 schreef Saekerhett het volgende:
Je kan het zelfs met een A4'tje, prutser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |