Ik ken ook studenten waar het gewoon schoon is, waarschijnlijk zit die nepnegert toch niet op schoolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:55 schreef Devolution het volgende:
Welkom in de wereld van de student.
Hij staat ingeschreven op een hogeschool maar daar is ook alles mee gezegd. Hij krijgt zn stufi iig zodat ie zijn wiet kan betalenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ken ook studenten waar het gewoon schoon is, waarschijnlijk zit die nepnegert toch niet op school
Zo wit als een bleek ijskonijnquote:
Hij doet vaak precies hetzelfde dus dan zitten we alsnog in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:10 schreef Elixabete het volgende:
Waarom laat je de afwas niet staan?
En wast alleen je mes of lepel of vork af die je nodig hebt.
Weinig werk en hij heeft een probleem.
Heb je de rest gelezen? Ze stonden daar elkaars piemel vast te houden in de wc. Zodra zoiets gebeurd ben je in mijn ogen gewoon een homosexueel. Elkaars hand vast houden en je kan je er nog uit lullen maar als je iemand anders zijn geslachtsdeel in je hand hebt dan ben ik overtuigdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:34 schreef MNR het volgende:
Uhm... concluderen dat hij homo is van het feit dat hij een kerel mee naar huis neemt, is wellicht een beetje voorbarig TS.
Heb je de hele tijd op staan kijken of zo ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:00 schreef aaipod het volgende:
[..]
Heb je de rest gelezen? Ze stonden daar elkaars piemel vast te houden in de wc. Zodra zoiets gebeurd ben je in mijn ogen gewoon een homosexueel. Elkaars hand vast houden en je kan je er nog uit lullen maar als je iemand anders zijn geslachtsdeel in je hand hebt dan ben ik overtuigd
Ik hoorde het toch!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:02 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Heb je de hele tijd op staan kijken of zo ?
Zie topic in SEXquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef dvunz het volgende:
maar stiekum geil je er wel op en heb je er natte dromen van dat hij
je flink in je bilnaad neemt terwijl snoop dog op de 8ergrond draait
en je zijn blingbling tege je rug voelt kloppe ?
duh weetje hoeveel topics erzijn in sexquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:20 schreef aaipod het volgende:
zoekt en gij zult vinden
En nu on topic mên! Tis geen ONZ
Hoe weet jij dat zijn lul stinkt? Dan moet jij toch ook heaumeau seksuele gevoelens hebben dunkt mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:39 schreef aaipod het volgende:
Ten derde STINKT hij. Die lul stinkt![]()
Ten vierde is hij een homo.
HEYYY KANKERNEGER WAKKER WORDEN ANDERS TIEF IK JE ZO HARD ONDER JE KONT, DAT JE VRIENDJE HEM VOORLOPIG MAAR ERGENS ANDERS MOET STEKEN.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:23 schreef aaipod het volgende:
Hij slaapt nu nog :S Ik geloof dat ik hem eerst maar subtiel wakker moet maken zodat ie de wasmachine leeghaalt
Iets in die trant jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
HEYYY KANKERNEGER WAKKER WORDEN ANDERS TIEF IK JE ZO HARD ONDER JE KONT, DAT JE VRIENDJE HEM VOORLOPIG MAAR ERGENS ANDERS MOET STEKEN.
Zoiets?
LEZEN. DAAR IS AL EEN ANDER TOPIC OVER. ON TOPIC NU LULquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:26 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zijn lul stinkt? Dan moet jij toch ook heaumeau seksuele gevoelens hebben dunkt mij.
Ik had de rest gelezen ja, maar trek daaruit (wat een woordspelingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:00 schreef aaipod het volgende:
Heb je de rest gelezen? Ze stonden daar elkaars piemel vast te houden in de wc. Zodra zoiets gebeurd ben je in mijn ogen gewoon een homosexueel. Elkaars hand vast houden en je kan je er nog uit lullen maar als je iemand anders zijn geslachtsdeel in je hand hebt dan ben ik overtuigd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |