Meerdere malen gedaan maar die sukkel trekt zich er niks van aan. En ja wat kan je dan nog? Hem een paar klappen geven zal iemand snel zeggen. Nee dat is lekker bevordelijk voor de sfeer. Gewoon even hier luchten en op zoek naar iets anders dusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je dat nu eens allemaal aan hém verteld, ipv er een topic over te openen?
Hij is bang dat deze nepneger hem nepdoodschiet met een neppistool.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je dat nu eens allemaal aan hém verteld, ipv er een topic over te openen?
Ik denk eerder dat hij anaal uitgewoond wordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:22 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Hij is bang dat deze nepneger hem nepdoodschiet met een neppistool.![]()
Doen nepnegers tegenwoordig ook al aan groepsverkrachting zoals de echte negers in de randstad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:22 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij anaal uitgewoond wordt.
Ik vrees het ergste voor ts als hij zijn mond opentrekt.Mond opentrektquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:24 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Doen nepnegers tegenwoordig ook al aan groepsverkrachting zoals de echte negers in de randstad.
Dat zijn dubbel gestrafde mensen: neger en homo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hiphop luusterende negers die homo zijn bestaan niet.![]()
Ik zou omvallen van het lachen het moment dat ik een briefje voor mij zou tegenkomen op de wc met een leuk plaatje erbij.. Ik zou ook gelijk een boom met veel bladeren kopen, deze in de woonkamer zetten, en 6 vogels kopen die door een touwtje niet verder kunnen komen dan de hele dag om deze boom vliegen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:34 schreef MNR het volgende:
Btw, vermoed dat het heel simpel op te lossen is door gewoon een paar dingen op papier te zetten en op te hangen in huis. Zoals bijv. in de W.C. een note (met een kei-leuk plaatje erbij uiteraard om het positief aan te pakken). Je kunt het vast wel leuk inkleden en het werkt! Snapte?
Dat briefje hangt er niet voor jou, meer in t algemeen. En ik zou je tegenprestatie btw echt niet snappenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou omvallen van het lachen het moment dat ik een briefje voor mij zou tegenkomen op de wc met een leuk plaatje erbij.. Ik zou ook gelijk een boom met veel bladeren kopen, deze in de woonkamer zetten, en 6 vogels kopen die door een touwtje niet verder kunnen komen dan de hele dag om deze boom vliegen.
Nou liever niet, wil wel rustig kunnen slapen vannachtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:29 schreef M4a1 het volgende:
als het echt een VIEZE GORE STINKENDE HOMOSEXUELE GILLE DE LA TOURETTE SYNDROMENDE NEPNEGER is, moet je absoluut even wat fotos posten!
Nou nou.quote:
Ik ken ook studenten waar het gewoon schoon is, waarschijnlijk zit die nepnegert toch niet op schoolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:55 schreef Devolution het volgende:
Welkom in de wereld van de student.
Hij staat ingeschreven op een hogeschool maar daar is ook alles mee gezegd. Hij krijgt zn stufi iig zodat ie zijn wiet kan betalenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ken ook studenten waar het gewoon schoon is, waarschijnlijk zit die nepnegert toch niet op school
Zo wit als een bleek ijskonijnquote:
Hij doet vaak precies hetzelfde dus dan zitten we alsnog in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:10 schreef Elixabete het volgende:
Waarom laat je de afwas niet staan?
En wast alleen je mes of lepel of vork af die je nodig hebt.
Weinig werk en hij heeft een probleem.
Heb je de rest gelezen? Ze stonden daar elkaars piemel vast te houden in de wc. Zodra zoiets gebeurd ben je in mijn ogen gewoon een homosexueel. Elkaars hand vast houden en je kan je er nog uit lullen maar als je iemand anders zijn geslachtsdeel in je hand hebt dan ben ik overtuigdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:34 schreef MNR het volgende:
Uhm... concluderen dat hij homo is van het feit dat hij een kerel mee naar huis neemt, is wellicht een beetje voorbarig TS.
Heb je de hele tijd op staan kijken of zo ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:00 schreef aaipod het volgende:
[..]
Heb je de rest gelezen? Ze stonden daar elkaars piemel vast te houden in de wc. Zodra zoiets gebeurd ben je in mijn ogen gewoon een homosexueel. Elkaars hand vast houden en je kan je er nog uit lullen maar als je iemand anders zijn geslachtsdeel in je hand hebt dan ben ik overtuigd
Ik hoorde het toch!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:02 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Heb je de hele tijd op staan kijken of zo ?
Zie topic in SEXquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef dvunz het volgende:
maar stiekum geil je er wel op en heb je er natte dromen van dat hij
je flink in je bilnaad neemt terwijl snoop dog op de 8ergrond draait
en je zijn blingbling tege je rug voelt kloppe ?
duh weetje hoeveel topics erzijn in sexquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:20 schreef aaipod het volgende:
zoekt en gij zult vinden
En nu on topic mên! Tis geen ONZ
Hoe weet jij dat zijn lul stinkt? Dan moet jij toch ook heaumeau seksuele gevoelens hebben dunkt mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:39 schreef aaipod het volgende:
Ten derde STINKT hij. Die lul stinkt![]()
Ten vierde is hij een homo.
HEYYY KANKERNEGER WAKKER WORDEN ANDERS TIEF IK JE ZO HARD ONDER JE KONT, DAT JE VRIENDJE HEM VOORLOPIG MAAR ERGENS ANDERS MOET STEKEN.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:23 schreef aaipod het volgende:
Hij slaapt nu nog :S Ik geloof dat ik hem eerst maar subtiel wakker moet maken zodat ie de wasmachine leeghaalt
Iets in die trant jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
HEYYY KANKERNEGER WAKKER WORDEN ANDERS TIEF IK JE ZO HARD ONDER JE KONT, DAT JE VRIENDJE HEM VOORLOPIG MAAR ERGENS ANDERS MOET STEKEN.
Zoiets?
LEZEN. DAAR IS AL EEN ANDER TOPIC OVER. ON TOPIC NU LULquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:26 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zijn lul stinkt? Dan moet jij toch ook heaumeau seksuele gevoelens hebben dunkt mij.
Ik had de rest gelezen ja, maar trek daaruit (wat een woordspelingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:00 schreef aaipod het volgende:
Heb je de rest gelezen? Ze stonden daar elkaars piemel vast te houden in de wc. Zodra zoiets gebeurd ben je in mijn ogen gewoon een homosexueel. Elkaars hand vast houden en je kan je er nog uit lullen maar als je iemand anders zijn geslachtsdeel in je hand hebt dan ben ik overtuigd
Een ander topic over het feit dat jij homosexuele gevoelens heb voor een huisgenoot die zooi maakt? Dan kan jij toch mooi het vrouwtje spelen, die maken meestal schoon.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:31 schreef aaipod het volgende:
[..]
LEZEN. DAAR IS AL EEN ANDER TOPIC OVER. ON TOPIC NU LUL
geen schoensmeer ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:59 schreef aaipod het volgende:
Nee
De lepel valt idd mee. Maar probeer het eens met een vork. Dat gaat je vies tegenvallenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:03 schreef Valon het volgende:
In veel broodjeszaken smeren ze de broodjes met een lepel..is makkelijker!![]()
Hij helpt je zonder dat je het weet..ga je excuses aanbieden.
Als ik de OP zo lees is hij niet de enigequote:MIJN HUISGENOOT IS EEN VIEZE GORE STINKENDE HOMOSEXUELE GILLE DE LA TOURETTE SYNDROMENDE NEPNEGER
Het zou zomaar kunnen...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:46 schreef dvunz het volgende:
is stil hier.........zulle ze elkaar vermoord hebbe ?
wil wel bewijs zien danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |