Is ook een vereiste om mod te worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gert heeft toch geen kloon nodig? Die kan dom genoeg overkomen uit zichzelf.![]()
Ik geloof meer dat het iets te maken heeft met roddels over hemquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:23 schreef Jappie het volgende:
Gert heeft toch geen kloon nodig? Die kan dom genoeg overkomen uit zichzelf.![]()
Whehehe.....als ik hier was geweest voor het mij vermaken met sensatie ende ramptopicisme was ik va de week cq vorige week wel wat langer blijven hangen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Sensatiezoekert!
Ga toch terug naar Azaroth.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:20 schreef Jappie het volgende:
Zijn er op korte termijn al ontmaskeringen te verwachten ?![]()
quote:
Ja hoor...you did it...nu ben ik nieuwsgierig geworden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof meer dat het iets te maken heeft met roddels over hem![]()
Laat je nog wel een paar plaatjes op Google staan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Jappppppieeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
quote:
Jammer dat je 'm gemist hebt! Was wel iets voor jou geweest.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe.....als ik hier was geweest voor het mij vermaken met sensatie ende ramptopicisme was ik va de week cq vorige week wel wat langer blijven hangen.![]()
![]()
Sorry Jappieeeeequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat je nog wel een paar plaatjes op Google staan?![]()
![]()
Zou het?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zullen Soury en Eend blij mee zijn.
![]()
![]()
En hoi Nachtzuster natuurlijk![]()
Welke..dat lemmingstatement van Danny of het gescheld over en weer in de cos of of of...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm gemist hebt! Was wel iets voor jou geweest.![]()
Ik roddel nooit dus daar kan ik je verder ook niet mee helpenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:28 schreef Jappie het volgende:
Ja hoor...you did it...nu ben ik nieuwsgierig geworden.![]()
Lamaar. Ècht helemaal gemist dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke..dat lemmingstatement van Danny of het gescheld over en weer in de cos of of of...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke..dat lemmingstatement van Danny of het gescheld over en weer in de cos of of of...
Hmmquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik roddel nooit dus daar kan ik je verder ook niet mee helpen [afbeelding]
Ik ben een teaser geen hoer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:36 schreef Jappie het volgende:
Hmm......opgeilen maar afmaken ho maar....
![]()
Misschien heb ik het wel verdrongen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Lamaar. Ècht helemaal gemist dus.![]()
[afbeelding]
Je hebt zelf de eerste 3 blz vol zitten stouwen met rommelquote:
quote:
Juist!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
Kan het ajb afgelopen zijn met al die plaatjes![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:37 schreef Soury het volgende:
Dit moet ik later mijn nageslacht uitleggen![]()
[afbeelding]
Halloooooo...B I Wquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien had je beter een eend met muizenpootjes kunnen soepen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:39 schreef Jappie het volgende:
Waar denk je dat mijn voorkeur naar uitgaat..![]()
Die zin kan ik dan weer lastig normaal lezenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist!!!!
En ik hou de boel strak in de gaten!![]()
[afbeelding]
Naar mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn voorkeur naar uitgaat..![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die zin kan ik dan weer lastig normaal lezen![]()
... is a joy forever.quote:
Wees niet bang lieve Jappieeeeequote:
Tot zoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:50 schreef Leandra het volgende:
Zo... zoonlief is thuis en klaar om naar opa en oma gebracht te worden dus dat ga ik maar eens doen... en dan heeft mama WEEKEND
Laters![]()
Niks "Amanda". Ik zeg alleen dat ik haar figuur mooier vind dan dat van die gewichthefster en dat ze een lekker kontje heeft.quote:
Ik ben meer van geluiden en prive ontmoetingenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
... is a joy forever.![]()
Jammer dat dat 15-jarige snotjong hier rondhangt, anders konden we lekker wat geile plaatjes posten.![]()
Oooooowww..... ...okay....quanta costa ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wees niet bang lieve Jappieeeee
Ik ben het maar: klefzuske![]()
( lekker kontje, lieve stem)
conclusie:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks "Amanda". Ik zeg alleen dat ik haar figuur mooier vind dan dat van die gewichthefster en dat ze een lekker kontje heeft.
Voor de rest is het helemaal niks: verlopen kop, oerdom en onhygienisch. Gerustgesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |