Ware liefde, ik had het meteen doorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gesjellug.
Oeh check dat dan!! Iemand vraagt me uit!![]()
![]()
![]()
Ben je gedumpt?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:51 schreef TherAngelina het volgende:
Ja Ravii! M'n hart, wat doe je!!
Oh, pardonquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:51 schreef TherAngelina het volgende:
Snel terugtypen op MSN en niet na een half uur.
Blijkbaar jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je gedumpt?
Want in dát geval...
Mja, moet wel nu hm, anders is het ook zo sneu voor mij, bijt maar even door de zure appel heenquote:
Je ziet er beeldschoon uitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja, moet wel nu hm, anders is het ook zo sneu voor mij, bijt maar even door de zure appel heen.
Du. Nu ga ik al met anders uit omdat jij mij gedumpt hebtquote:
Waar wil je heen, schoonheid?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Du. Nu ga ik al met anders uit omdat jij mij gedumpt hebt.
Ja, zo moet je het ook niet doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:55 schreef Ravii het volgende:
@ IAN:
funny openers
Openingszin (voor de mannen)
Hebik niet gedaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Du. Nu ga ik al met anders uit omdat jij mij gedumpt hebt.
Jij kiest zóquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:56 schreef TherAngelina het volgende:
Nah, ik heb m'n rode jurk al aan en zo, wie oh wie? Wie het snelste reageert.
ik.. nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:56 schreef TherAngelina het volgende:
Nah, ik heb m'n rode jurk al aan en zo, wie oh wie? Wie het snelste reageert.
Is het zo erg om met mij uit te gaanquote:
Dat heb ik niet gezegd, sterker nog: ik heb je gevraagd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is het zo erg om met mij uit te gaan. Heul niet
. Gaan we gezellig vriendschappelijk een potje poolen
.
Neuh, JIj was al bezet ofso.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, sterker nog: ik heb je gevraagd.
Vervolgens geef jij Ravii nog een kans door te melden dat de eerste die post je mee uit mag nemen.
Ja, hee!
Als het zó moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |