abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:23:11 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_56733269
Gozer...

Huilen dan.
pi_56736363
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:37 schreef Halinalle het volgende:

[..]

TS ondervindt juist dat hij het rijbewijs niet cadeau krijgt.
en waarschijnlijk is de reden dat hij het echt niet kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door roburt op 14-02-2008 22:11:13 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56740372
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:40 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag de tweede rijtest gehad en die was volgens de deskundige iets beter dan de eerste, maar toch vond hij 'm onvoldoende, zelfs in de automaat. Hij wil mij nog een derde laatste kans geven omdat ik hierop aandrong, maar hij gaf het advies aan mij om te stoppen omdat hij ondanks alle moeite die ik doe weinig verbetering ziet, hij kon al met zekerheid voorspellen dat de derde rijtest ook niet goed zal gaan omdat hij merkt dat mijn psychische aandoeningen te veel invloed hebben op mijn rijgedrag. Indien ik de derde rijtest ook weer onvoldoende rij wordt ik ongeschikt verklaard. Wel heb ik de mogelijkheid om een herkeuring aan te vragen via een nieuwe eigen verklaring, maar dit kan ik 3 keer doen waarbij ik toch telkens een rijtest moet doen. Uiteraard zal ik de derde rijtest doen en indien deze ook onvoldoende is stuur ik een nieuwe eigen verklaring in en kom ik in de bezwaar procedure terecht.

Voorlopig is het voor mij niet nooit blazen op de Duitse snelwegen.
pi_56740542
Zo... M'n respect voor het CBR en bijhorend gepeupel is zowaar behoorlijk toegenomen .

Ik trek de champagne los! .
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 15 februari 2008 @ 02:05:03 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56740566
Succes TS.

Ik rij al jaren automaat en ik wil niet meer zonder.

Wel jammer dat het zoveel moeite kost om weer in die molen te geraken, ik durf er vergif op in te nemen dat er mensen rondrijden met een geldig rijbewijs die veel en veel gevaarlijker zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:50:21 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_56741925
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 01:59 schreef kastanova het volgende:
Zo... M'n respect voor het CBR en bijhorend gepeupel is zowaar behoorlijk toegenomen .

quote:
Hij wil mij nog een derde laatste kans geven omdat ik hierop aandrong, maar hij gaf het advies aan mij om te stoppen omdat hij ondanks alle moeite die ik doe weinig verbetering ziet, hij kon al met zekerheid voorspellen dat de derde rijtest ook niet goed zal gaan omdat hij merkt dat mijn psychische aandoeningen te veel invloed hebben op mijn rijgedrag. Indien ik de derde rijtest ook weer onvoldoende rij wordt ik ongeschikt verklaard. Wel heb ik de mogelijkheid om een herkeuring aan te vragen via een nieuwe eigen verklaring, maar dit kan ik 3 keer doen waarbij ik toch telkens een rijtest moet doen. Uiteraard zal ik de derde rijtest doen en indien deze ook onvoldoende is stuur ik een nieuwe eigen verklaring in en kom ik in de bezwaar procedure terecht.
Huilen dan.
pi_56742526
quote:

Hoho, hij heeft nog een kans...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_56743171
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Hoho, hij heeft nog een kans...
Theoretisch. Elke deskundige/beoordelaar heeft aangegeven dat TS ongeschikt geacht wordt om zelfstandig een auto te besturen, maar dat formeel nog verdere procedures zijn.
Ik acht de kans groter dat ik volgende trekking van de staatsloterij de hoofdprijs win en ik heb nog niet eens een lot.
pi_56743265
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 02:05 schreef popolon het volgende:
Succes TS.

Ik rij al jaren automaat en ik wil niet meer zonder.

Wel jammer dat het zoveel moeite kost om weer in die molen te geraken, ik durf er vergif op in te nemen dat er mensen rondrijden met een geldig rijbewijs die veel en veel gevaarlijker zijn.
Die zijn waarschijnlijk zoals de TS begonnen
Ik heb respect voor de TS dat hij zo graag wilt en zoveel doorzettingvermogen heeft. Maar sommige dingen in het leven moet je gewoon laten. Ik heb een afwijking aan mn heup en kan daarom niet hardlopen, dit doe ik dan ook niet. Jij hebt een psychologisch probleem waardoor het niet lukt, doe het dan ook niet.

Er rijden al genoeg mensen rond die hun rijbewijs niet horen te hebben, als ze dat nou gewoon accepteren... scheelt veel ergenis en ongelukken.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_56744151
quote:

Schenk voor mij ook maar een glas in.
pi_56746408
Dus als ik het goed begrijp is er geen eindpunt. TS kan dus zoveel aanvragen doen als hij maar wilt.

Zet de champagne nog maar even terug. Dit topic wordt het begin van een reeks.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_56746811
Als ik TS zo hoor, gaat hij, op het moment dat het hem wel een keer lukt om te slagen, direct flink "blazen" op de (duitse) snelweg? Zal waarschijnlijk ook direct zijn laatste rit worden. Idioot
pi_56746911
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:12 schreef Ridocar het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er geen eindpunt. TS kan dus zoveel aanvragen doen als hij maar wilt.

Nou nee... Dat de TS een josti met een bord voor z'n kop is was me al bij zijn eerste topic duidelijk.
En gezien die houding zal hij waarschijnlijk als een kutkleuter die een lolly wil door blijven zeiken en janken totdat hij zijn zin heeft.

Naar alle waarschijnlijk heeft die keuringsdude dus gewoon maar ja en amen gezegd om van het gezeik af te zijn.
Dat wordt ook al wel duidelijk door het verhaal van de TS; het aandringen van zijn kant en de mededeling richting hem dat het niet minder kansloos is.
Meer een "Hé, als jij er kansloos geld in wilt pompen, doe je ding... Keur ik je over een maand wel weer af en dien je maar lekker bezwaar in, ben ik er in ieder geval van af ."
pi_56748063
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:12 schreef Ridocar het volgende:

En daar heb je gelijk in, heb vandaag een nieuwe afspraak gemaakt voor de derde rijtest die op 26 fubruari as gaat plaatsvinden. Mocht deze derde rijtest ook onvoldoende zijn dan kan ik eenmalig in beroep gaan (4e rijtest in Rijswijk, wat ik niet ga doen) Maar ik mag wel telkens een nieuwe eigen verklaring insturen waarin ik verzoek om herkeuring door een andere arts en deze moeten door het CBR telkens in behandeling genomenen, indien er geen medische bezwaren meer zijn hoef ik waarschijnlijk geen rijtest meer te doen en wordt ik gedeeltelijk of geheel geschikt verklaard. Heb woensdag as ook een afspraak met mijn huisarts, hij gaat voor mij een verklaring opstellen dat ik volledig genezen ben en dat de aantekening van de andere arts op eerste eigen verklaring een misverstand was. Mijn huisarts staat helemaal achter mij en wilt mij dan ook zoveel mogelijk bijstaan om door de medische procedure van het CBR te komen.

Navraag heeft inderdaad bevestigd dat ik zo vaak ik wil een herkeuring mag aanvragen om mijn rijgeschiktheid te krjgen.

Dan kan kastanova alias de benzinedief zich nog meer opfokken in dit topic!
pi_56748260
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb woensdag as ook een afspraak met mijn huisarts, hij gaat voor mij een verklaring opstellen dat ik volledig genezen ben en dat de aantekening van de andere arts op eerste eigen verklaring een misverstand was.
Ah tof! Je kunt dus ook weer volledig gaan werken?

Hmmmz, ik hoef je antwoord denk ik niet af te wachten en kan beter direct even de UWV lamme-uitkeringstrekkers tiplijn bellen denk ik..
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:48:44 #241
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56748531
quote:
, hij gaat voor mij een verklaring opstellen dat ik volledig genezen ben en dat de aantekening van de andere arts op eerste eigen verklaring een misverstand was.
Dat je dus iedere keer zakt voor je rijexamen ligt dus aan je eigen incompetentie en niet aan een medisch of lichamelijk probleem?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:17:48 #242
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56749256
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:40 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag de tweede rijtest gehad en die was volgens de deskundige iets beter dan de eerste, maar toch vond hij 'm onvoldoende, zelfs in de automaat. Hij wil mij nog een derde laatste kans geven omdat ik hierop aandrong, maar hij gaf het advies aan mij om te stoppen omdat hij ondanks alle moeite die ik doe weinig verbetering ziet, hij kon al met zekerheid voorspellen dat de derde rijtest ook niet goed zal gaan omdat hij merkt dat mijn psychische aandoeningen te veel invloed hebben op mijn rijgedrag. Indien ik de derde rijtest ook weer onvoldoende rij wordt ik ongeschikt verklaard. Wel heb ik de mogelijkheid om een herkeuring aan te vragen via een nieuwe eigen verklaring, maar dit kan ik 3 keer doen waarbij ik toch telkens een rijtest moet doen. Uiteraard zal ik de derde rijtest doen en indien deze ook onvoldoende is stuur ik een nieuwe eigen verklaring in en kom ik in de bezwaar procedure terecht.

Voorlopig is het voor mij niet blazen op de Duitse snelwegen.
Geef het op. Je verneukt alleen maar een hoop tijd en (overheids)geld. Een deskundige oordeelt niet voor niks dat je een gevaar bent.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:07:37 #243
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56751856
Hoe kom je eigenlijk steeds aan het geld, TS? Aangezien je van het minimum moet rondkomen en dan wel steeds rijlessen enzo.

Moet je ook nog betalen voor die rijtesten of is dat verkwisting van mijn belastingcenten? (dat zijn die rijlessen ook al eigenlijk )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56753240
quote:
Heb woensdag as ook een afspraak met mijn huisarts, hij gaat voor mij een verklaring opstellen dat ik volledig genezen ben en dat de aantekening van de andere arts op eerste eigen verklaring een misverstand was.
Dus je bent volledig genezen van autisme en ADHD? Moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet, want ik heb dat middel nog niet gevonden voor mijn clientjes.
En we weten allemaal dat de eigen verklaring geen misverstand was, anders was je tenslotte al 10 keer geslaagd.

Wat een pauper huisarts trouwens
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:55:37 #245
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_56755465
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou nee... Dat de TS een josti met een bord voor z'n kop is was me al bij zijn eerste topic duidelijk.
En gezien die houding zal hij waarschijnlijk als een kutkleuter die een lolly wil door blijven zeiken en janken totdat hij zijn zin heeft.

Naar alle waarschijnlijk heeft die keuringsdude dus gewoon maar ja en amen gezegd om van het gezeik af te zijn.
Dat wordt ook al wel duidelijk door het verhaal van de TS; het aandringen van zijn kant en de mededeling richting hem dat het niet minder kansloos is.
Meer een "Hé, als jij er kansloos geld in wilt pompen, doe je ding... Keur ik je over een maand wel weer af en dien je maar lekker bezwaar in, ben ik er in ieder geval van af ."
TS zal tenminste wel 't fatsoen hebben af te rekenen bij de kassa als ie heeft getankt, i.p.v door te rijden met een wel zeer slechte smoes a la "ik weet ut niet meer" .
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_56758052
TS: geef het op, alsjeblieft.
Er zijn nu al zoveel deskundigen die hebben gezegd dat je het niet aankan. Er zijn andere manieren om je voort te bewegen in het verkeer, een rijbewijs is niet zaligmakend. En je kunt je (ons?) geld wel beter gebruiken dan het te verspillen aan rijtesten en herkeuringen.
En als je denkt dat je huisarts zelf de eigen verklaring kan veranderen en je daardoor opeens niet meer als bijzonder geval wordt aangemerkt door het CBR: vergeet het maar. Deze mensen hebbben ook een administratie en zullen vragen gaan stellen bij een gewijzigde verklaring.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 februari 2008 @ 20:54:00 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56758431
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:55 schreef Demarest het volgende:

[..]

TS zal tenminste wel 't fatsoen hebben af te rekenen bij de kassa als ie heeft getankt, i.p.v door te rijden met een wel zeer slechte smoes a la "ik weet ut niet meer" .
En deze post draagt aan dit topic bij omdat...?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 21:09:01 #248
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56758789
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:39 schreef Cat22 het volgende:
TS: geef het op, alsjeblieft.
Neu, TS zal 't niet opgeven.

Om een eigen post van mezelf nog maar eens te herhalen:
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:28 schreef gronk het volgende:
Wat je nog wel eens ziet is dat bij mensen met zo'n diagnose is dat ze zich vastbijten in dingen als het halen van een rijbewijs om te laten zien dat ze echt wel net zo goed kunnen functioneren als ieder ander mens. Dat hele rijbewijs doet er eigenlijk niet toe, 't wordt puur een pyschologisch kunststukje.

Daarom ook dat TS zo vasthoudend is: 't gaat niet om het niet halen van een rijbewijs, het gaat om de verklaring dat ze echt wel OK zijn. Moeten toegeven dat ze inderdaad dingen niet kunnen vanwege een handicap is, erm, lastig. En dat kan ook even duren.
(heb exact hetzelfde gezien met een familielid van me met een vergelijkbare diagnose als TS, en dezelfde problematiek met het halen van 'n rijbewijs. Alleen ging hij niet zover dat-ie in beroep ging en all that.)
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 00:13:52 #249
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_56763412
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:54 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En deze post draagt aan dit topic bij omdat...?
... het niet helemaal verstoken is van relevantie.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_56858802
Heb na lang wikken en wegen besloten om geen derde rijtest 26 februari as aan te gaan (geannuleerd), omdat deze waarschijnlijk zal lijden tot ongeschiktheids verklaring. Wel heb ik een brief geschreven met het verzoek het huidige medische dossier te sluiten. Dit zal tot gevolg hebben dat er geen uitslag zal komen van geschikt of ongeschikt (het dossier gaat in het medisch archief). Omdat ik hiermee alsnog geen examen kan doen ga ik een dezer dagen weer een nieuwe eigen verklaring kopen en een afspraak maken met een andere huisarts die dan de juiste gegevens op de nieuwe eigen verklaring zet, indien nodig wil ik ook nog wel een herkeuring ondergaan bij een andere psychiater. Het is wel zo dat als het CBR een nieuwe eigen verklaring van mij binnenkrijgt dat er alsnog een rijtest afgenomen dient te worden, alleen zal deze dan anders worden beoordeeld dan de eerste omdat er dan andere medische gegevens van mij zijn binnengekomen, maar ik kom hoe dan ook niet onder een rijtest uit.

Voor alle duidelijkheid ik ben niet ongeschikt verklaard, maar kom alleen opnieuw in de medische procedure.

Wordt zeker nog vervolgd.

Mocht mijn theorie na verloop van tijd niet meer geldig zijn, vind ik dat geen probleem want daar ben ik al 4 keer voor geslaagd met maar telkens 1 vraag fout. Zelfs de 5 nieuwe vragen omtrent gevaarherkenning heb ik inmiddels al bestudeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')