Ze zegt dus dat het een bloedmooi halfbloedje is met krullen, Briantype zeg maar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:46 schreef blomst het volgende:
Natasja zal toch wel voor 23 september vertrekken, ze heeft het over wie voor haar in de plek komt.
en na een jaar zou er geen vervanging meer komen.
Ze heeft ws met "achter"allang een datum afgesproken.
Typisch geval van geen grenzen hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:51 schreef riri het volgende:
Dat voortdurend van Lieke Slieko noemen van Nadia bewijst ook weer eens hoe klasse dat kind is
Dat denk ze.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt dus dat het een bloedmooi halfbloedje is met krullen, Briantype zeg maar.
Brian's ex-vriendin, Karima?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt dus dat het een bloedmooi halfbloedje is met krullen, Briantype zeg maar.
Krijgt ze die buik-correctie nog voor 23 September?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:46 schreef blomst het volgende:
Natasja zal toch wel voor 23 september vertrekken, ze heeft het over wie voor haar in de plek komt.
en na een jaar zou er geen vervanging meer komen.
Ze heeft ws met "achter"allang een datum afgesproken.
Kan ook stoken zijn idd, maar Natasja weet meestel veel via de FEBO.quote:
Nee, in oktober, als ze al thuis is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Krijgt ze die buik-correctie nog voor 23 September?![]()
Thank Godquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, in oktober, als ze al thuis is.
Brian is weer onverstaanbaar...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
Nada is echt gek....Dennix flipte helemaal door, yeah right.
Klinkt als Safraa..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vat m 'm niet, sorryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Thank God![]()
2 Oktober mischien? (doordenkertje)
![]()
Hij kan onmogelijk slapen, die stem tetterde echt toch loeihard door de kamer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:07 schreef FdW het volgende:
Is Appendnix weer datgene aan het doen waar hij zo sterk in is; terror plannen?
4 oktoberquote:
Hij haalt het maximale uit zijn slaaptijd, om 15.00 uur moet hij nl weer knalluhhh, 100%, serieus, sowieso.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan onmogelijk slapen, die stem tetterde echt toch loeihard door de kamer.
Die snap ik dan weer welquote:
En toch weet hij schone handen te houden, slim verborgen in z'n broekzakken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij haalt het maximale uit zijn slaaptijd, om 15.00 uur moet hij nl weer knalluhhh, 100%, serieus, sowieso.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Nada vraagt fluisterend aan Brian of hij zich niet kut voelt, omder Brian nu alle shit heeft.
drie vrouwen bedoel je toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
BRian voet zich helemaal het mannetje, 3 hoeren bij hem in bed.
ik mag hopen van wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
drie vrouwen bedoel je toch?
Medische attesten die 10 jou kennelijk heeft getoond vertrouw ik niet.quote:
Jouw post was de 294ste post... wel bijna vol dus... lijkt me geen drama.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:20 schreef wolferl het volgende:
Waarom nu al een nieuwe COS F04?
Deze is nog lang niet vol.
En maak even een mooi OP, ajb.
Pas bij 295 posts ongeveer maakte ik een neiuwe cos aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw post was de 294ste post... wel bijna vol dus... lijkt me geen drama.
Een OP-loze COS daarentegen is idd zwaar irritant (maar niet van toepassing deze keer)
Hier zo verder dus: [COS #2102] Met een verslagen Dennix.
Als ik het voor je op zit te nemen moet je geen lulverhaal tegen mij op gaan hangen... jouw COS was van 14.18 uur en je kunt voor het gemak nog ff terugtellen, dus hij werd bij de 291ste post aangemaakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:26 schreef F04 het volgende:
[..]
Pas bij 295 posts ongeveer maakte ik een neiuwe cos aan.
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:26 schreef F04 het volgende:
[..]
Pas bij 295 posts ongeveer maakte ik een neiuwe cos aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |