Geil he, die Enter-knop...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:40 schreef hardcorehooligans het volgende:
stop met de grouwe kooi. ik word niet goed van die gesprekken over die kooi.
met al die nep acteurs zoals jaap,bokito en huub.
want dat is het. nep om kijkers geld uit hun zakken te stelen.
kijkcijfer kanon huub moet niet voor niks terug komen in de kooi.
werd via internet geëist dat hij terug moest in de kooi.
bokito's zoon moest niet voor niks huilen voor ze de kooi in ging.
tv en radio had het over dat zielige kindje.
en dan king jaap met zijn website.
op zijn site kunnen ze zien of de kooi nog popie jopie is.
daarom STOP met de kooi en schrijf je naam op deze petitie.
en laat de gouden kooi gewoon een kooi worden.
nou sorry dat ik het zeg. maar jij mot het iQ van een gouden regenworm hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou je bent door de screening, veel plezier met je verblijf! Wel voor tv momenten zorgens anders krijg je geen extensions. En die coming out mag je ook live doen. Succes,
x
Deborah.
hoezo je begrijp tog wat je leest.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:19 schreef S-Two het volgende:
De gouden kooi is triest ja, maar jezus, jij hebt ook het iq van een kasplant. Ga eerst eens wat aan je spelling en interpunctie doen, voordat je met een klacht komt.
heb je haar ook weer. als ik drugs wil gebruiken mot ik dat zelf weten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
TS graag voortaan minder drugs gebruiken.
TT graag voortaan duidelijker.
TOPIC graag slotje.
Weet jij wat spelling is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
weet je niet wat een ei is?
Het niveau van dit hele topic is beneden het peil van de COS op het moment, vriend.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
heb je haar ook weer. als ik drugs wil gebruiken mot ik dat zelf weten.
ik schrijf het geen hoe ik het wil. oke meneer de beter weeter.
en wie ben jij om een slotje te vraagen.
gooi de kooi maar op slot.
je mot doen wat je niet laten kan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het niveau van dit hele topic is beneden het peil van de COS op het moment, vriend.
Bij deze vraag ik overigens nogmaals om een slotje, gewoon om te zieken.
pfff en wie of wat ben jij dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef F04 het volgende:
@hardcorehooligans Je username zegt al genoeg over jezelf. Slotje op dit topic aub.
Niet zo brutaal, ---------quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
heb je haar ook weer. als ik drugs wil gebruiken mot ik dat zelf weten.
ik schrijf het geen hoe ik het wil. oke meneer de beter weeter.
en wie ben jij om een slotje te vraagen.
gooi de kooi maar op slot.
Ik heb bij deze toestemming van TS met dit topic te doen wat ik wil?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
je mot doen wat je niet laten kan.
mij ziek je niet ermee.
----------------quote:
Iemand die in ieder geval wél gehoord heeft van interpunctie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
pfff en wie of wat ben jij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |