Inderdaad. Net zoals dat Chandler ook iedereen gezoend heeftquote:
Chandler en Joey hebben wel vaker gezoend....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer dan Chandler met Joey en Ross?
"Always a pleasure"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoals dat Chandler ook iedereen gezoend heeft.
toen Chandler zat te zeiken dat niemand hem wilde zoenen met oud & nieuw deed Joey het maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer dan Chandler met Joey en Ross?
Monica en Joey ook niet toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
toen Chandler zat te zeiken dat niemand hem wilde zoenen met oud & nieuw deed Joey het maar
Jep. In "The One where Chandler can't remember which sister". Hij verondschuldigt zich aan Monica dat hij zijn tong in haar keel heeft gestoken (quote:
Ojaaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. In "The One where Chandler can't remember which sister". Hij verondschuldigt zich aan Monica dat hij zijn tong in haar keel heeft gestoken (), waarop zij zegt "That's ok." Vervolgens zeggen Ross en Rachel dat ook
.
Heel scherp, ik wist het zelf niet meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. In "The One where Chandler can't remember which sister". Hij verondschuldigt zich aan Monica dat hij zijn tong in haar keel heeft gestoken (), waarop zij zegt "That's ok." Vervolgens zeggen Ross en Rachel dat ook
.
Naam is goed iigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
LaPooh heet ie, hoe ie gestorven is, ik kom er niet op...
1. met Phoebe samenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe vaak dumpt Chandler Janice?
Ik dacht 4 keer, na die serieuze relatie dumpt hij haar niet. Maar d'accord.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef DuranK het volgende:
[..]
1. met Phoebe samen
2. tijdens oud en nieuw
3. tijdens valentijn
4. als ze serieuze relatie achter de rug hebben
5. als hij naar 'yemen' gaat.
5 keer dus?
Nah ja, hij besluit dat het beter is als ze uit elkaar gaan terwijl Janice dat eerst eigenlijk niet wil. Maar daarna beseft ze dat hij gelijk heeft, en dan wil Chandler niet meerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht 4 keer, na die serieuze relatie dumpt hij haar niet. Maar d'accord.
Knocked up?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:21 schreef bierjoost het volgende:
Oke volgende vraag dan maar?
Wat is slang voor pregnant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |