Als Chandler en Monica op Emma moeten passen en toch stiekem sex gehad hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:26 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Welke aflevering is dat en waarom zei Joey dit?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:58 schreef DuranK het volgende:
[..]
Als Chandler en Monica op Emma moeten passen en toch stiekem sex gehad hebben.
Doe je goed!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ross komt binnen met WAAZZZAAAAAAAA
En dan zegt Chandler dat.
[..]
Rachel's verjaardag, Joey is achter Molly aan (de nanny van Rachel en Ross), en dan vraagt Rachel aan Monica of ze echt zo lekker is. En dan zegt Monica dat.
Ik kijk teveel Friends
Ik zie welke aflevering het is.. maar ik kan de grap niet erbij bedenken..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien een moeilijke (geen ondertiteling), maar welke grap maakten Joey en Chandler hier?
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:32 schreef Guilin het volgende:
[..]
Sup with the whack Playstation, sup?
goede afleveringquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ross komt binnen met WAAZZZAAAAAAAA
En dan zegt Chandler dat.
[..]
Rachel's verjaardag, Joey is achter Molly aan (de nanny van Rachel en Ross), en dan vraagt Rachel aan Monica of ze echt zo lekker is. En dan zegt Monica dat.
Ik kijk teveel Friends
Ik denk dat ie te moeilijk isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien een moeilijke (geen ondertiteling), maar welke grap maakten Joey en Chandler hier?
[afbeelding]
Een echte Friends kenner weet dit natuurlijk directquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie te moeilijk is
je ziet alleen dat het een kerstepisode is, waarschijnlijk S2 of S3 by the looks of it, maar de grap van dat moment valt er niet echt uit op te maken
Is dat niet dat ze zich afvragen of de vrouw die aan har deur is, de onderbuurvrouw is die zo luidruchtig is tijdens de sexquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
JUISTquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef DuranK het volgende:
[..]
Is dat niet dat ze zich afvragen of de vrouw die aan har deur is, de onderbuurvrouw is die zo luidruchtig is tijdens de sex? En dat ze dan half kreunt
![]()
Episode 7x09: The One With All The Candy.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:21 schreef Lynx666 het volgende:
Geen "Oh ja, tuurlijk" moment dus
.
Ja, het stukje zelf kan ik me me duidelijk herinneren, alleen had ik het nooit uit die ene screenshot kunnen halenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Episode 7x09: The One With All The Candy.
Vanaf 10 min 25 sec.
Heeft voor mij ook even geduurd. Ik zag wel meteen dat het met die snoepjes te maken had maar welke grap, was ook ff denkwerkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, het stukje zelf kan ik me me duidelijk herinneren, alleen had ik het nooit uit die ene screenshot kunnen halen.
Phoebe tegen Ross als hij zichzelf daddy moet noemen voor Emma.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef 2Mini het volgende:
Wat een stilte weer hier..
Is daddy gonna spank me?
Wheel of Fortune: ". O U N T" "R U S H M O R E"quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:46 schreef DuranK het volgende:
Oh yeah? Then who is the guy who painted the faces on the mountain?
Wie is die gast, waarom wordt het gezegd, en in welke situatie is het?
Gastoptreden van Billy Crystal en Robin Williams. Komen bij de Friends op de bank in CP zitten en Robin begint over z'n wond. It's oozing.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef Guilin het volgende:
"It's oozing."
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gastoptreden van Billy Crystal en Robin Williams. Komen bij de Friends op de bank in CP zitten en Robin begint over z'n wond. It's oozing.
TOW the ultimate fighting champion
Phoebe tegen Rachel over het feit dat Bonny kaal was vroeger maar nu niet meer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ze worden wel snel geraden. Deze dan?
"Was! Was, was, was, was, was!"
14.gifquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Phoebe tegen Rachel over het feit dat Bonny kaal was vroeger maar nu niet meer.
Chandler die overdreven blij doet over dat het zaterdagavond is , en als 'm gevraagd wordt of ie plannen heeft hij toegeeft niks te gaan doen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:13 schreef peterfan het volgende:
Jullie zijn echt goed![]()
Ik dacht dat ik veel Friends keek, maar men...![]()
Mijn bescheiden bijdrage dan maar:
Wat is "Saturday Nigh", Sa-tur-day Night"?
Dat jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Chandler die overdreven blij doet over dat het zaterdagavond is , en als 'm gevraagd wordt of ie plannen heeft hij toegeeft niks te gaan doen?
Weet t niet zeker
Joey hoort Chandler praten over de armband die hij hem had gegeven en 'm foeilelijk vond. Joey boos, Chandler merkt 'm op en zegt imitaties te doen. Vraagt aan Joey om z'n impressie van Marcel Marceau te doen, en Joey loop CP uit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja
Die wist ik zelfs
Heb ik nog wel een nieuwe: Marcel Marceau![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
"That's actually pretty good" ofzo
Ging Monica er niet op zitten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:40 schreef Patch het volgende:
Wat was het lot van de hamster van Rachel?
Saturdaynight is..quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja
Die wist ik zelfs
Heb ik nog wel een nieuwe: Marcel Marceau![]()
quote:
Bedoel je nu die kale poes?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:40 schreef Patch het volgende:
Wat was het lot van de hamster van Rachel?
Neen, ik bedoel de hamster...quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:44 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zit aan een gangenstelsel te denken.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En als je een stofzuigerslang meetelt?
Nadat Chandler z'n goede pak scheurt aan de veel te grote entertainment unit van Joey als ie z'n slaapkamer uit komt. Joey legt 'm uit hoe ie erlangs moet lopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Guilin het volgende:
"Turn and slide."
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nadat Chandler z'n goede pak scheurt aan de veel te grote entertainment unit van Joey als ie z'n slaapkamer uit komt. Joey legt 'm uit hoe ie erlangs moet lopen.
Oeps, naast de collega van Monica was er nog een andere Julio, wie was dat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:07 schreef ruud_fr het volgende:
collega van Monica in het restaurant waar ze nepborsten moest dragen
maar wie is die Julio van Rachel dan
doelt ws op Paolo...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:07 schreef ruud_fr het volgende:
collega van Monica in het restaurant waar ze nepborsten moest dragen
maar wie is die Julio van Rachel dan
Hoewel het vaker is gevraagd en ik het vaker heb gezien, vergeet ik het altijd, 11 of 13...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef Houtspeer het volgende:
Hoeveel handdoeken heeft Monica in haar badkamer?
Geen idee, maar ze heeft wel 11 categorieen voor de handdoekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef Houtspeer het volgende:
Verpleegster in de aflevering dat Ben geboren wordt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Lynx666 het volgende:
De actrice die Estelle speelt, heeft nog een ander rolletje gehad in Friends. Welke?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Verpleegster in de aflevering dat Ben geboren wordt.
Ze was een keer een verpleegster.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Lynx666 het volgende:
De actrice die Estelle speelt, heeft nog een ander rolletje gehad in Friends. Welke?
-Edit-quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef Houtspeer het volgende:
Did I accidentally drop a condom in your case?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:26 schreef ruud_fr het volgende:
De acteur die het halfbroertje van Phoebe speelt was ook al eerder te zien, wanneer en waar?
kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:28 schreef Guilin het volgende:
[..]
Did I accidentally drop a condom in your case?
Zoiets...
kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
We ingegooid, en later haalde hij m weer op want hij had m nodig.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
I Hate Rachel club.
Kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Als hij tips vraagt over de sex aan Monica en Rachel... Met de 7 punten
Blijft Rachel over. Daarvoor is het hele one-night-stand-gone-wrong verhaal omheen geschreven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
OK, dan heb ik nog een leuke.
Lisa Kudrows zwangerschap werd verhuld door haar draagmoederschap, Courteney Cox droeg in de laatste afleveringen van seizoen 10 wijde kleren om te verhullen dat ook zij in blijde verwachting was
Naast deze twee was er nog een keer een actrice wier zwangerschap niet in het verhaal paste. Wie was dit, hoe werd het verhuld?
Dat lijkt me dus niet he.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Blijft Rachel over. Daarvoor is het hele one-night-stand-gone-wrong verhaal omheen geschreven.
Alice noch Janice.quote:
Very good!quote:
Ja, achteraf gezien is het best opvallend hoe snel ze eruit gewerkt is.. Vrijwel ook niet meer in beeld geweest naast de scenes die je beschrijft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Very good!
De eerste aflevering van seizoen 5 was aansluitend aan seizoen 4 gemaakt. Bij het begin van de opnames van de rest van seizoen 5 bleek Helen Baxendale al een dusdanig dikke buik te hebben dat dat niet meer te verhullen was.
In alle volgende afleveringen lag ze in bed met de dekens hoog opgetrokken! Eigenlijk zou de Emily-lijn nog verder worden uitgewerkt, en zou ze nog terugkomen naar de VS.
Full House.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:34 schreef Houtspeer het volgende:
Met welke hand had Rachel een pokerwedstrijd 'gewonnen'?
Soundtrack Anniequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:18 schreef Patch het volgende:
Chander heeft in z'n collectie 2 dezelfde CD's. Welke?
quote:
Inderdaad. Net zoals dat Chandler ook iedereen gezoend heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |