het d-woord in een uitzending met Boogerd ?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:40 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd of het geruchtengevalletje over Contador nog ter sprake gaat komen.
Ik snap niet waarom er niet over doping gepraat kan worden dan. Volgens mij is Boogerd wel iemand die harde uitspraken durft te doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
het d-woord in een uitzending met Boogerd ?
Hij heeft in ieder geval wel wat te vertellen over die "vuile ku... ehh, rot fransen"quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er niet over doping gepraat kan worden dan. Volgens mij is Boogerd wel iemand die harde uitspraken durft te doen.
echt wel hoor, en ik ben dan nog overwegend franstalig opgevoedquote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat programma op één was ook wel interessant net met die reportage over de bezemwagen. Alleen die man die op de motor zit was echt niet te verstaan. Ik vraag me af of die Belgen hem wel verstonden...
Wat zeg je?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
echt wel hoor, en ik ben dan nog overwegend franstalig opgevoed![]()
Ja dat viel me ook al opquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Cootz het volgende:
Haha, Michael heeft zijn glas al leeg!
Nadorstquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Cootz het volgende:
Haha, Michael heeft zijn glas al leeg!
quote:Kunnen ze mooi niet proosten op Dalida
www.studiosport.nl en dan op de toursite klikkeen. Weet zo de site niet uit mijn hoofd maar op deze manier kom je er ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef 456 het volgende:
Heeft iemand een stream voor mij toevallig?
Haha, je begint op Mart te lijken: www.nos.nl/tour dusquote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef maril het volgende:
[..]
www.studiosport.nl en dan op de toursite klikkeen. Weet zo de site niet uit mijn hoofd maar op deze manier kom je er ook.
Ja, maar die werkte niet. Heel raar.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef maril het volgende:
[..]
www.studiosport.nl en dan op de toursite klikkeen. Weet zo de site niet uit mijn hoofd maar op deze manier kom je er ook.
En dan doorklikken?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef Cootz het volgende:
[..]
Haha, je begint op Mart te lijken: www.nos.nl/tour dus
Hij is afgevallen, ik vraag mij af heoveel zo,n renner tijdens de tour afvallen, want dat is met eten niet goed te maken.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef golfer het volgende:
Klok-leeg, deed Michael.
Je kan trouwens wel zien dat ie aardig heeft afgezien, wat een mager koppie heeft Michael vergeleken naast Rini.
Ik denk dat er niet veel af te vallen valt.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is afgevallen, ik vraag mij af heoveel zo,n renner tijdens de tour afvallen, want dat is met eten niet goed te maken.
de duitsers zijn nooit gestopt met berichtgeving over de tour, enkel met de live-verslaggevingquote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef DarkShine het volgende:
Kijken of ze het nog over de ARD gaan hebben. Geloofwaardig zijn die Duitsers echt niet meer.
Ze kappen na Sinckewitz, dan komt Rasmussen in opspraak en nu Contador ook in opspraak komt beginnen hun weer met berichtgeving
Ik kneep em toch elke keer. Gelukkig kon Rasmussen er wel bij komen. Al dacht ik dat door dat gehark dat Rasmussen echt stuk zat.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef 456 het volgende:
Dit is de derde keer dat ik het rasmussen-contador gevecht zie, en zie steeds meer dat rasmussen makkelijk bij komt. Contador is gewoon eerder weg, en heeft een rustigere stijl (waar rasmussen dan eccht gaat harken).
Hij mag ook, na al zijn werkquote:
Morgen test hij positief op Testosteron als we de Landis-theorie mogen geloven ...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef Cootz het volgende:
Hij heeft een nieuw glas wijn gekregen! Maar let maar op, deze gaat ook leeg vóór Dalida!
Heb je gelijk in..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Cootz het volgende:
Beetje jammer dat Mart alleen aandacht heeft voor Michael, terwijl ze eigenlijk juist Rini hadden uitgenodigd voor vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |