'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:10 schreef Hijacking het volgende:
[..]
1 wie ben jij![]()
2
brom·mer (de ~ (m.), ~s)
1 bromfiets
brom·fiets (de ~)
1 lichte motorfiets met een cilinderinhoud van maximaal 50 cc => brommer, scheurijzer
kut noob![]()
je zei het niet maar bedoelde het zoquote:
dit vertel je ons al ontdekking?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:13 schreef appelsjap het volgende:
dit is een brommer topic, geen motor topic..
waarom koop je hem niet 2de hands scheelt nogal vaak wat in prijsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef mustisuc het volgende:
[..]
je zei het niet maar bedoelde het zo![]()
en @ de rest krijgen we nu weer zon gezeur tussen brommers en scooter net als in het vorige topicdeel?
edit: ik ga denk ik toch maar voor de hebo gara uitlaat aangezien die niet al te duur is en hij redelijk goede prestaties heeft(moet alleen nog even zien waar ik 'm ga bestellen)
1 was niet voor minarelli horizontaal, de andere2 waren bijna weggeroest en voor de rest heb ik niet veel kunnen vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:39 schreef Hijacking het volgende:
[..]
waarom koop je hem niet 2de hands scheelt nogal vaak wat in prijs![]()
of wachten tot je een boete krijgt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nu al drie agenten beloofd wat aan mijn kenteken te gaan doen. Toch maar wel wat aan gaan doen?
haha geef ik je groot gelijk inquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:46 schreef mustisuc het volgende:
[..]
1 was niet voor minarelli horizontaal, de andere2 waren bijna weggeroest en voor de rest heb ik niet veel kunnen vinden![]()
Althans zoiets ga ik er niet onder zetten![]()
Brommersquote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij mag nieteens de concierge zijn manlaatkomer en geen brommert
![]()
dat met die helm half op doen ze hier waar ik woon ook vet vaak komt er weer zon josti binnen gewandeld in een winkel met zn helm half op, dat vind ik wel zo verdomd triest hequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef Hijacking het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/18583/5be60e9a/index.html
o my god uber triest!!
scooterjosti's dat vind ik wel zo verdomd triest hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef mustisuc het volgende:
[..]
dat met die helm half op doen ze hier waar ik woon ook vet vaak komt er weer zon josti binnen gewandeld in een winkel met zn helm half op, dat vind ik wel zo verdomd triest he![]()
Op de stoel geplakt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef no1uknow het volgende:
Zag laatst trouwens een scootmobiel met een EBR voorvork!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |