Ik woon op 3 hoog en dat heb ik al eens geprobeerd, maar die krengen hebben een stuk of wat was het 7 levens en daarna komen ze ook nog eens terug als klopkat en ze zijn niet aardig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:29 schreef SuperWeber het volgende:
Btw... Als je hoog genoeg woont, doet van het balkon afgooien ook wonderen... Dat is een mooie (stukje vliegen) snelle (baf) dood
Oh jij bent zo'n persoon die vijf keer zegt dat ie gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar het is idd wel duidelijk dat je 19 bent.
En ik zei net al dat ik ging, dus wat je blaat is een beetje mosterd na de maaltijd, ondanks je geringe leeftijd ben je behoorlijk traag...ik zou idd maar niet aan kinderen denken.
Trusten!
Je bent er toch nog, muts. Ijsmeis wist best dat je dit nog kwam lezen en ik ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Vivi het volgende:
En ik zei net al dat ik ging, dus wat je blaat is een beetje mosterd na de maaltijd
Heb je trouwens een idee waarom ze eigenlijk bij je binnenkomenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wil die goedjes best proberen en ik had eigenlijk niet gedacht dat een kattenbezitter zo schappelijk zou zijn. De appartementjes zijn overigens zeer zeer klein en ik vind het eigenlijk zielig die katten binnen te houden. Ik vind eigenlijk dat als je in een dergelijk klein huis als ik woont je geen katten zou moeten houden (woonkamer is 15m2 en slaaphok 7).
Mja. En anders leest ze het morgen toch.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent er toch nog, muts. Ijsmeis wist best dat je dit nog kwam lezen en ik ook.
Huur.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:32 schreef DrMarten het volgende:
Huur- of koophuis?
Ze gaven me geen antwoord toen ik ze vroeg naar de reden van hun bezoek, maar zaten me een beetje dom aan te staren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je trouwens een idee waarom ze eigenlijk bij je binnenkomen? Gewoon voor de lol?
Dan zijn ze namelijk wel erg mak/tam?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze gaven me geen antwoord toen ik ze vroeg naar de reden van hun bezoek, maar zaten me een beetje dom aan te staren.
ze houden van stukjes vallende huid denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze gaven me geen antwoord toen ik ze vroeg naar de reden van hun bezoek, maar zaten me een beetje dom aan te staren.
Nee, hoewel ik dol ben op honden vind ik mijn huis te klein om een dergelijk dier te houden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:38 schreef ijsmeis het volgende:
Wie weet had je andere huisdieren waar ze nieuwsgierig naar zijn. Ik noem maar wat.
Dan zou ik de plantensproeier eens op jezelf richten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik dol ben op honden vind ik mijn huis te klein om een dergelijk dier te houden.
Misschien kwamen ze af op mijn vislucht?
Een huis binnendringen vind ik nog wel iets anders dan een tuin. Niet dat ik dergelijke methoden goedkeur overigens.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:38 schreef senesta het volgende:
Die persoonlijke flames zijn nergens voor nodig en net als de: "Ik zou * insert allerlei vreselijke mogelijkheden* met die kat doen als hij in mijn tuin huis kwam!" mogen die achterwege blijven!
Gelukkig, er zijn namelijk best een hoop meer diervriendelijke methodes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een huis binnendringen vind ik nog wel iets anders dan een tuin. Niet dat ik dergelijke methoden goedkeur overigens.
God wat zet jij jezelf op een tenenkrommende manier te kakken zeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meisje, had je nu echt de illusie dat je me kan raken?![]()
Kijk, ik HEB tenminste een prachtig kind en een leuke vent, jij wordt straks zo'n oud aftands kattenvrouwtje dat geile wepkemfilmpjes maakt, als je tenminste nog te zien bent door die rondvliegende haarballen heen, hoewel dat niet noodzakelijkerwijs een nadeel hoeft te zijn.
Maar ik ben je zat, je verveelt me, toedels!
maar ik weet niet bij welke buren de katten horen. Ik probeer het wel met peper. Nu maar hopen dat dat niet mijn slaapkamer binnen waait.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:47 schreef SHE het volgende:
Ik zou het probleem sowieso lekker bij de buren neerleggen.
Het is nog altijd hun verantwoordelijkheid ; niet de jouwe.
Als ze de katten niet kunnen opvoeden, dan moeten ze maar een hordeur voor je halen en installeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |