abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52062583
Goede moeder heb jij, Iris, dat ze het zo goed kan uitleggen dat jij helemaal niet bang bent voor zo'n prik! Wat een stap Lois, laatste keer cb... Ik hik al tegen eerste keer PSZ aan omdat ik vind dat mijn jochie zo groot wordt!
Vandaag trouwens definitieve bevestiging doorgekregen van de PSZ... 13 september wordt zijn startdatum. Dag na papa's verjaardag, dat is wat minder handig, maar het is de eerste 'schooldag' -nadat we van vakantie terug zijn- die smorgens is en dat lijkt me handiger dan met een middag te beginnen. Vind het trouwens ook helemaal niet zo handig dat er altijd een middag en een morgen gecombineerd moet worden. Ten eerste slaapt hij zelf nog (of rust tenminste) smiddags en ik moet Tinka er ook nog voor haar bed uit trekken om hem weer op te halen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:29:36 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52134111
Lieve stoere Morris is drie!!!
Snoop, hebben jullie het leuk gehad gister? en vandaag natuurlijk?!
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:45:53 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52135756
Ja, jippie, Morris is gewoon 3!!!!
Van harte gefeliciteerd, familie Snoep.

Maria was gisteren helemaal ingesteld op het zien van Jolie én Morris. Vanwege ons Efteling-avontuur natuurlijk. En ze zei: "Ik ga bloemen plukken voor Jolie en Morris". Toen ik zei dat Morris er niet was, zei ze: "Dan ga ik de bloemen samen met papa opsturen naar Morris."
Bij deze, voor zijn verjaardag:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:46:51 #154
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52135782
Morris, gefeliciteerd!

Ik ga nog even terug naar pagina 1 van dit topic. Toen schreef Kozakken het volgende:

quote:

En Job.. jij moet gewoon nog even wennen dat je het best goed kunt. Maar dat je dat nog eventjes niet weet. -toch?
Ik durfde er toen niet op te reageren, want zo hoopvol was ik niet, maar het lijkt erop dat Job het inderdaad ineens doorheeft
Hij poept ineens op de wc en met plassen heeft hij beduidend minder ongelukjes. En als hij een ongelukje heeft komt het omdat hij druk aan het spelen is en niet omdat hij het niet doorheeft.
Vrijdag kreeg hij van de creche ook zijn plasdiploma al mee naar huis. Zij zagen dus ook dat hij het eindelijk snapt.

Dank je voor je vooruitziende, bemoedigende blik, Kozakken!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:48:33 #155
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52135837
Hee, wat heel erg fijn, Livelink! Dat moet voor jou toch wel een opluchting zijn.
Ik vind het knap van Job!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:50:17 #156
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52135884
Nou, een enorme opluchting inderdaad. Dat je je zo druk kunt maken over dit soort zaken
Maar de deadline van het naar school gaan kwam wel dichterbij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:29:01 #157
103793 kozakken
Living the life
pi_52138569
Jaaa Job
Wat goed!
pi_52139220
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:45 schreef Sugar het volgende:
"Dan ga ik de bloemen samen met papa opsturen naar Morris."

Morris is 3! Geen 2 meer hoor mama
We hebben het gisteren gevierd en hij is erg verwend. Vandaag is hij natuurlijk 'echt' jarig en opa en oma's zijn geweest. En we hebben weer taart gegeten en kaarsjes uitgeblazen. De jarige ligt nu te slapen. De opwinding en de warmte zijn hem een beetje teveel geworden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:59:22 #159
103793 kozakken
Living the life
pi_52139373
Van harte met jullie jarige job
Morris ook alweer 3
Ben erg benieuwd naar al je verhalen. Maar die volgen vast nog.

Dikke kus aan de jarige job! (en voor mama natuurlijk ook. Aangezien jij 3 jaar terug.... )
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:37:02 #160
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52141531
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:52 schreef snoopy het volgende:

[..]

Morris is 3! Geen 2 meer hoor mama
Tis maar dat je het weet Klinkt goed!

Jolie heeft vanochtend haar speen weggedaan. Ze deed me voor hoe ze vanavond zou gaan slapen zonder speen, het is al eerder gelukt maar aangezien ik er niet tegen kon als ze wat langer (lees meer dan een minuut) huilde, heb ik de speen toen weer terug gegeven. Maar vanochtend vond ze zichzelf groot genoeg en ik vond dat ik het dan ook maar moest kunnen als het even niet zou gaan. De speen wilde ze per se in de groene bak gooien, hij is dus echt weg en niemand kan terug. Ik ben zeer benieuwd. Vooral omdat ik er een uur geleden achterkwam dat we de kat van de buren hebben ingesloten vanmorgen heeft ie in d'r bed geplast natuurlijk dus nu heeft ze niet eens een matras en moet ze op logeermatras op de grond vanavond. Dat zal dus al raar zijn en dan ook zonder speen. Ik wacht af........
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:37:43 #161
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52141557
Oh en Livelink wat fijn! Ha, hopelijk blijft het zo doorgaan
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:44:56 #162
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52141745
Oeh Luchtbel, spannend inderdaad! Twee dingen die anders dan anders zijn...

Snoopy, gefeliciteerd met Morris! 3 jaar klinkt alweer zo groot he...

Noa begint nu ineens zindelijk te worden! Ik ben echt trots op haar. Weinig ongelukjes op een dag, zeker vergeleken met eerst! Nu loopt ze de hele dag zonder luier, poept en plast op het potje (en een enkele keer op de wc), krijgt voor elk plasje een sticker op een 'potjeskalender' en dat vindt ze ontzettend leuk. Het is gewoon een stimulans voor haar en ze doet het erg goed.
Ook eet ze nu alweer een hele tijd heeeel goed. Als ze niet alles opeet zeg ik dat ze een toetje krijgt als ze het wél helemaal opeet, en dan neemt ze gelijk grote happen, zo schattig ...
Ik ben echt trots op haar, ze wordt een grote meid!
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:47:49 #163
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_52141806
Stoer zeg, van Jolie! Het gaat vast wel goedkomen, Luchtbel.

Judith heeft vandaag haar laatste bezoek aan het CB gehad. 't Ging erg goed, ze groeit goed, ziet goed, kan een leuk poppetje tekenen, is gezond en heeft niet gehuild bij het prikje. Volgens de dokter de eerste die niet huilde (van vandaag, neem ik aan).
Er was vakantiebezetting, dus we hadden een andere arts (zal wel, ik weet echt niet welke arts er normaalgesproken zit, dus dat maakte mij niet zoveel uit).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Jubileum moderator maandag 6 augustus 2007 @ 19:36:04 #164
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52147624
livelink wat fijn! Goed zeg dat Job het doorkrijgt

Luchtbel spannend, zo zonder speen! Ik ben benieuwd hoe ze slaapt vanavond, meestal gaat het toch wel goed als kindjes het zelf aangeven, en niet als het afgedwongen wordt.

Noa ook al zo goed bezig met zindelijk worden, dat scheelt er weer 1 in de luiers Suzanna

Laatste CB bezoek ook alweer voor Judith. Wat gaat het toch snel he?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:59:17 #165
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52148355
Ik hoop het Lois. Ze ligt nu een half uur in bed, vroeg voor haar doen maar ze was erg moe en wilde zelf naar bed. Maar tot nu toe heeft ze alleen nog maar gehuild. Ik hoop dat het over gaat en weet dat ik geduld moet hebben want ze moet het ook leren. Maar inmiddels kan ik zelf ook al wel huilen maar goed, ik hoop maar gewoon dat ze zo in slaap valt. Ik hoop echt dat het zo werkt, dat het lukt als ze het zelf wil.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:07:26 #166
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52148625
Oh, zo moeilijk dat wennen soms. Aan dingen. En vaak voor jezelf ook gewoon echt. Maar ze kan elk moment toch gaan slapen en dan is alles ineens weer oké, is mijn ervaring. Misschien helpt dat een beetje om dit moment door te komen. Knappe Jolie, dat ze dat zelf besloot.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:16:53 #167
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52148937
Ja ik weet het ook. En ik heb mezelf voorgenomen om steeds na vijftien minuten pas te gaan kijken en kalm en lief te zijn dan. En dat lukt best. Maar ze huilt zielig 'ik ben nu alleen in mijn bed' en heeft het oor van d'r hondje er zojuist afgefrut (...zucht) Ik vind het heel sneu, vooral omdat ze het zo dapper zelf wil maar misschien moeten we er echt nu maar eens doorheen.
  Jubileum moderator maandag 6 augustus 2007 @ 20:21:27 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52149070
Jij bent dapperder (is dat een woord?) dan ik zou zijn LB maar ik ben dan ook een echt watje. Als ze zou huilen zou ik al heel erg snel toegeven vrees ik, onder het motto "blijkbaar ben je nog niet zover" Je snapt dus wel dat allebei mijn kinderen nog een speen hebben bij het slapen

Iris vind alleen slapen heel erg eng, vooral op haar eigen kamertje. Ze verzint ook de meest vreselijke monsters die haar komen halen, of in haar bed poepen, of onder haar bed gaat zitten snotteren.
Vandaag had ze wel een hele mooie, na het voorlezen van "nog 1boekje, nee nu echt de allerlaatste mama" sloeg ze ineens haar hand tegen haar voorhoofd en zeeg dramatisch op haar kussen neer "ow mama, ik heb echt koorts hoor, ik denk dat ik maar beter even in jouw bedje kan slapen zodat je me goed in de gaten kunt houden"

Vorige week had ze koorts na de inenting en toen mocht ze inderdaad bij mij slapen want ik vond dat ze zo dapper was geweest al. Bijdehand.... Dit keer ging die vlieger niet op dus...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:58:36 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52150361
Oh dat is ook een portret Lois

Ik ben echt niet zo dapper hoor, ik kan nu gewoon niet toegeven, er is niet eens een speen. En ze heeft hem al eens twee weken niet meer gehad maar toen heb ik hem toch weer gegeven toen ze een keer huilde, en toen ze die per ongeluk doorspoelde beloofde ik direct een nieuwe. Maar ik heb net een kwartiertje in de tuin gezeten (in de regen ) met muziek aan. En nu is het stil. Uiteraard.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:59:40 #170
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52150399

Hopelijk gaat het snel makkelijker en blijft ze nu lekker slapen. Goed gedaan, tante.
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:03:04 #171
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_52150519
Haha Iris! Goed geprobeerd, meid!
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:21:35 #172
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_52151111
Job geweldig super Livelink

Jolie stoere meid dat je zomaar je speentje weggooit hopelijk ligt ze nu te slapen.

Noa ga zo door meid

Judith stoere meid

Iris geweldige actie
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:03:02 #173
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52159753
Hoe is het verder gegaan LB? Ik moet er niet aan denken nog, het speentjesdrama. Noa heeft nu net weer een nieuwe gekregen (oude kapotgekauwd) en ik heb gezegd dat het de laatste is, als deze kapot is krijgt ze zowiezo geen nieuwe meer. Ben benieuwd ... (ze kan al zo miepen over vanalles en nog wat, geen dekentje, wel dekentje, geen doek, wel doek, een speentje, wel speentje... )

Lois, wat een bijdehandje is Iris! Wat ik me afvroeg, waarom wil ze zelf eigenlijk nog een speen? Ze is al best 'groot' dus ik kan me voorstellen dat ze het dan uiteindelijk zelf niet meer willen. Maar misschien zie ik dat wel verkeerd hoor...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:51:07 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52160530
Wat knap van Jolie dat ze zelf zonder speen wilde gaan slapen! Hopeijk wordt het snel makkelijker.
Noah had nog een stuk of 4 spenen, en hij kauwt er de laatste tijd ook steeds op. Nog niet één kapot maar ik zeg al steeds tegen Noah dat ie geen nieuwe krijgt als ze kapot gaan. Ik wil het hem al heel lang afleren, maar er is nooit een goed moment Anyway, wat doet mijn zus? Die koopt zomaar even 2 nieuwe spenen voor hem De kans dat ie 6 spenen achter elkaar kapot bijt lijkt me niet zo heel groot, dus moeten we toch zelf maar een keer die beslissing nemen....

En zindelijk wordende kindjes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52161358
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:59 schreef kozakken het volgende:
Van harte met jullie jarige job
Morris ook alweer 3
Ben erg benieuwd naar al je verhalen. Maar die volgen vast nog.

We hebben zondag de verjaardag van Morris gevierd. Toen hij 's ochtends wakker werd en wij zingend zijn kamer in kwamen begon hij te huilen
Maar toen hij de slingers en ballonnen binnen zag werd hij gelukkig weer blij: oooooh feest!
Hij heeft een houten garage van ons gekregen

Toen hij het uitpakte heeft hij wel 5x geroepen: ooooh speelgoed

Van Lis heeft hij bijpassende autootjes gekregen.

De visite kwam vanaf 3 uur dus hij heeft nog lekker kunnen slapen.Het was warm weer en we hebben heerlijk buiten voorop de boot gezeten. We hebben gezongen en taart gegeten

Het was allemaal heel gezellig. Echt een fijne dag.
En vandaag is hij naar de creche en trakteert op kleurplaten, potloodjes en ontbijtkoekjes.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')