Goed zo Julius!
![]()
Nu weer wat kleur op de wangen krijgen en weer lekker gaan eten!
Gehgehgeh Lishe! Hoorde je jezelf ff terug?!
![]()
Wij hadden vandaag ook zoiets. Tinka en Randy lagen vanmiddag op bed, Tinka te slapen en Randy kletste en speelde weer dat het een lieve lust was en dat werd weer steeds luider. Dus papa er 'boos' naar toe dat ie stil moest zijn omdat Tinka anders wakker werd en dat hij (papa) boos zou worden. Zegt Randy: "En dat moeten we niet hebben, he?!"
Wat een gepulk hier trouwens!
![]()
Hier is het eigenlijk alleen een kwestie van 'gelegenheid maakt de dief'. Als er al een gaatje in een knuffel zit, wil je weten wat er in zit.
![]()
Doet me trouwens denken aan een discussie die ik dit weekend met mijn schoonmoeder had. Zij heeft een nichtje (2 jr) die nogal eh... 'karakter' heeft (en het IS ook een ka, zonder meer!
![]()
) maar ze haalde al een paar keer het 'bewijs' daarvan aan door te vertellen dat ze bij haar oma was geweest en in het bed stiften te pakken had gekregen om vervolgens alles onder te kliederen; het bed, behang, lakentjes, etc. Ik zei dat ik dat geen 'bewijs' vind dat het kind een 'kreng' is, dat is wat kinderen doen, Randy zou volgens mij precies hetzelfde doen als hij stiften in bed had. Niet om ff iets te flikken, maar om een 'mooie tekening' te maken!
![]()
Kinderen denken toch helemaal niet bij de consequenties na?!