Liefquote:Op zondag 29 juli 2007 22:28 schreef Lishe het volgende:
. Ik zat op de bank met een natte theedoek tegen mijn wang, want tandpijn. Luuke vond het raar en interessant. ´Wat doe jij mama? Mag ik kijken?´en toen streek er een handje door mijn haar... ´Wat is er toch, mop?´.Mijn lief klein spook.
Die aqua klinken wel leuk! Ik PM je even!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:40 schreef chacama het volgende:
Leuk misschien niet. Groene zijn het maatje 24. Of blauwige (aqua) ook maatje 24/25.
Nou op zich was het niet waardeloos hoor, maar je moet er van houden he...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:14 schreef Mammietje het volgende:
Wat een waardeloos restaurant dan Texel!Gelukkig voor mijn kinders ben ik zelf al een moeilijke eter en houden mijn ouders daar rekening mee waardoor er ook geheid wel iets voor de kleintjes is. En een Italiaan hoeven ze me niet mee naar toe te nemen... iets sjieks ook niet trouwens...
![]()
![]()
Echt waar? Dus zoveel benul had ze wel? En ze kon niet verder denken dan dat? Iets intuïtiefs van 3 tegen 1 is niet eerlijk. ........quote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef livelink het volgende:
- bescheiden knipje- Dus ik naar buiten toe om in te grijpen. Blijkt dat de moeder van 2 van die dreigende jongetjes er gewoon al die tijd bij stond. Dat kon ik vanuit het raam niet zien.
En toen ik ingreep zegt ze: "Ja, dat andere jongetje was begonnen, hoor".
Ik ben er gewoon helemaal kapot van. Kinderen van die leeftijd die al zo doen. En dat een volwassene niet eens ingrijpt. En dan ben ik ook zo bang voor de toekomst en voor mijn eigen kinderen. Bah, ik ben er zelfs misselijk van.
Zit aan zo'n opmerking niet meer vast dan het lukraak toepassen van zinloos geweld?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 06:54 schreef snoopy het volgende:
Ik zou het ook niet goed vinden als iemand zei dat mijn kind maar terug moest slaan. Lijkt me logischer om de kleine driftkop zelf aan te pakken.
Heei, dat is een zeer bekende mantra.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:49 schreef Rottdog het volgende:
Eigenlijk zoals het Smirre het al verwoord hoopt mijn vriendin dat als Zoë is een mep teruggeeft hij ook eens weet hoe het voelt. Nou moet ik zeggen dat Zoë het tot nu toe zelf ook helemaal oke aanpakt niet met geweld maar verbaal gewoon op andere dingen brengt. Zoë zegt dan "samen spelen" of iets anders aanbrengt wat ook leuk is.
Ik denk zelf dan ook wel eens geef hem dan een knal voor zijn kanus of schop dan tegen zijn schenen maar het blijven gedachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |