Ik ken het probleemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:29 schreef dutchie het volgende:
Haha Mammietje daar ben je dan mooi klaar mee.
Kai goed man!
Ik zit hier even met een 'probleem'. Ookal is dat een te groot woord eigenlijk ervoor.
Léon heeft een paar oudere neven van 10,7 en 5. Daar zijn we mee op vakantie geweest. Op zich heel leuk allemaal, maar hij ging zich ineens heel stoer gedragen. Helemaal niet zijn leeftijd vond ik. Als hij met zijn diertjes speelt zijn ze nu bijna altijd aan het vechten ipv het gezellige kletsen wat ze eerst deden en er gaat er altijd eentje dood. 'Ik ga jou doodmaken', zegt hij dan. Dat vind ik gewoon echt niet leuk. Ben ook bang dat hij dat bijv. op het kdv ook doet. Geen wenselijk gedrag dus.
Maar hoe krijg ik hem hier vanaf?
Zeggen dat ik het niet leuk vind maakt het alleen maar interessanter. Want stout zijn is stiekum wel leuk. Net als boos worden hierom. Ook wel eens gezegd dat andere kindjes dan niet meer met hem willen spelen, maar dat heeft niet echt effect.
Afleiden werkt ook maar tijdelijk.
Iemand een goede tip? Hij heeft echt geen besef wat doodgaan eigenlijk is.
Het is inderdaad heel lastig, en ik herken echt alles wat je schrijft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:41 schreef dutchie het volgende:
Leuk hè Senesta?
Ik heb 1x dat dus echt gezien van dat spelen. Dat was met zijn oudste neef. Die riep ineens: "Daar komen de atoombommen!"
Dus daar heb ik wat van gezegd, voor het van kwaad tot erger zou gaan. Dat hij er rekening mee moest houden dat hij nu met een jochie van 3 speelde. (sowieso rare spelletjes met atoombommen, maar toe maar) Dat ze beter konden gaan schatzoeken ofzo.
Maar ik kan ze moeilijk verbieden op hun manier te spelen als Léon erbij is. Bij ons thuis wel, maar niet bij henzelf of bij opa en oma. Ik ga het er nog wel eens met opa en oma over hebben of zij het daar ook een beetje in de gaten willen houden. Ik hou er ook helemaal niet van om een beschuldigend vingertje naar de jongens te wijzen. Het is alleen wel duidelijk dat hij het van hen heeft, lastig hoor.
Oei, dat is lastig inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:01 schreef dutchie het volgende:
Maar ze zien elkaar bijna iedere week.
Wat goed!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:39 schreef Spooky4u het volgende:
Jaja, de PI is met zorg gekozen, want mijn zoon is een echte superman!
Laten we zeggen dat Jordy vanaf afgelopen maandag 2 100% functionele handen heeft.
Verder gaat ie 3 dagdelen naar de PSZ en vermaakt zich opperbest. Het is dat ie best druk kan zijn, anders had ik een kind waar je haast niet naar om hoeft te kijken, want het blijft een echte donderstraal, zo dus ook op 'skool' hoorde ik vandaag van juf Majijke.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:03 schreef Spooky4u het volgende:
Allemaal nog verder ok verder hoor
Betreffende zijn handjes durf ik wel te zeggen dat we geen operaties meer tegemoet zien. Maar hij heeft natuurlijk ook nog zijn voeten waar misschien ooit iets aan moet gebeuren. Maar dat gaat dan pas weer over jaaaaren zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:05 schreef Mammietje het volgende:
Eindelijk het nieuws waar we al zolang op zaten te wachten Jordy!Is hij (en jullie) nu ook van alle operaties af, Spooky?
![]()
Klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Jambo het volgende:
Knap van jou zou Melvin tegen Kai zeggen! [afbeelding]
Melvin heeft het plassen op de wc inmiddels helemaal onder de knie. Alleen de grote boodschap is een probleem. Die doet ie gewoon in z'n broek.![]()
Het stickersysteem was er hier inmiddels alweer uit, maar heb ik voor de grote boodschap per vandaag weer ingevoerd. Ik hoop dat het helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |