Haha herkenbaar. Als Myhron (net) op bed ligt en ze roept me, ga ik meestal niet naar haar toe. Als het niet al te dringend klinkt of als ze niet huilt tenminste. Soms roept ze dan "poep!" want ja, dan komt mamma wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef bixister het volgende:
nou ik vind 't vooral een heel gedoe hoor.maar ben dan ook lui aangelegd. op dagen als vandaag (en gisteren, en eergisteren), dat ze allebei NIET slapen 's middags, en pas laat 's avonds, dan schiet 't ook niet echt op natuurlijk. pfff. ik ga zo nog maar even verder met 't gaten vullen in de muren. eerst koffie.
anyway, anna fietst dus!en het poepen en plassen op de wc gaat ook eigenlijk hartstikke goed. behalve dan dat ze 't zelf nog niet zo goed aangeeft. als ik haar er op vaste tijden op zet gebeurt er meestal wel wat, maar tussendoor komt ze zelf niet op 't idee. althans, overdag als ze wakker is. zodra ze in bed ligt roept ze voortdurend dat ze moet plassen natuurlijk, nu ze heeft gemerkt dat dat een van de weinige argumenten is waar ik gevoelig voor ben.
Ja maar die van mij is nog geen twee en slaapt in een ledikantje. Potje in de kamer zetten heeft dan weinig zin.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:16 schreef chacama het volgende:
Dat heb ik dus opgelost met de pot. En poepen proberen we altijd even voor het slapen. Meestal gaat dit ook goed. De pot is dus inderdaad voor het plassen als ze eenmaal in bed ligt. Niets roepen....ze gaat maar op de pot als ze echt zooooooo nodig moet.
Hier ook geen optie. De mijne is net twee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja maar die van mij is nog geen twee en slaapt in een ledikantje. Potje in de kamer zetten heeft dan weinig zin.![]()
Die periode heeft Fleur ook gehad. Is nu goed 3 maanden over. Ze plast nog wel 1x in d'r luier. En ik gok dat dit echt midden in de nacht is, want als wij naar bed gaan is ze nog droog. En als ze wakker is gaat ze eerst plassen. Fleur heeft inderdaad ook een luierbroekje aan ivm evt. plassen op de pot.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef E.T. het volgende:
*alle tips voor nachtzindelijkheid voorlopig nog even opslaat*
Overdag is Saskia al 1,5 jaar zindelijk, maar zodra d'r ogen dichtgaan laat ze alles nog gewoon lopen (zelfs als ze in de fietskar in slaap valt). D'r luier weegt ook minimaal 3 kilo 's morgens..
Lijkt me nog wat overbodig om dan geen luier meer om te doen.. Wassen is nog steeds niet m'n hobby zeg maar![]()
Ik loop nog meer achterquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:44 schreef Mammietje het volgende:
Help... ik lig achter!
![]()
Randy is al 2,5 en krijg ik echt niet op een potje hoor!Hij wil er gewoon niet op zitten. En aangezien hij nog maar net stomverbaasd heeft ontdekt dat er 'water' uit zijn piemel komt toen hij in zijn blootje liep omdat hij in bad moest, zie ik het ook niet zitten om het op de wc te proberen en om daar een uur te gaan zitten (alssssss ik hem daar al wel op krijg!).
![]()
Wanneer weet je dat je kind er aan toe is?Of moet je daar als moeder aan toe zijn?
![]()
Hoe begin je? Domweg geen luier meer aan doen en laten ontdekken dat natte broek vies is?![]()
Hoe krijg je zo'n lummel op de pot?(Lijkt me trouwens zelf ook waardeloos zitten!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |