abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:42:36 #276
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52631368
Jordy!
Wat fijn dat zijn handjes oké zijn nu.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:44:14 #277
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52631425
Wat heerlijk om te lezen van Jordy
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:45:34 #278
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52631462
Spooky4u, Githa en Jordy, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!! Wat zullen jullie blij zijn dat alles nu achter de rug is. En dat het een dondersteen is, geloof ik best
Fotootje?

En Iris is ook al aan het wennen op de basisschool. Ik kan me je gevoel goed voorstellen, Lois. Ik moet nu al slikken als ik bedenk dat Job dit jaar nog naar school moet. En dat duurt nog 3 maanden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 20:47:59 #279
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52631537
Wat een geweldig Jordy nieuws, fijn!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52631538
Ik moet nog een foto maken
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:50:30 #281
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52631599
Waaah Jordy! Wat ontzettend goed om te horen Spook, eindelijk!
Hè lekker zo voor het weekend.

Lois, wat ga je straks allemaal doen met die vrije tijd? Lijkt me zo raar een 'leeg nest'.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_52631804
Wat een geweldig nieuws Spooky!! Wat heerlijk dat dat nu allemaal voorbij is!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:59:15 #283
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52631825
Jordy hoe is het met je mama?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52631950
Allemaal nog verder ok verder hoor
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:04:46 #285
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52631979
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:03 schreef Spooky4u het volgende:
Allemaal nog verder ok verder hoor
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52632026
Wat goed Jordy.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 23 augustus 2007 @ 21:17:50 #287
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52632409
Wat een heerlijk nieuws over Jordy! Super zeg!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:43:37 #288
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52633197
Wat een fijn en heerlijk nieuws Spook en Githa! Hoera voor jullie held!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52634267
wow! da's inderdaad heel goed & fijn nieuws. gefeliciteerd jordy, spooky & githa!
pi_52634599
Heerlijk om dit te lezen. Jordy
pi_52634953
Ik jompelook even mee driewerf hoera voor Jordy en zijn pa en ma
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52638917
Eindelijk het nieuws waar we al zolang op zaten te wachten Jordy! Is hij (en jullie) nu ook van alle operaties af, Spooky?

Eindelijk staat Randy's aftelkalendertje op 'nog 1 nachtje slapen': wij gaan morgen op vakantie naar Drenthe. We kunnen 2 weken in mijn ouders huis, die zelf naar Duitsland zijn. Heerlijk, heb er echt zin in en ben reuze benieuwd hoe de kinderen het vinden. Randy speelt al weken 'op vakantie gaan', wat zoveel wil zeggen als in een oude kinderwagenbak gaan 'rijden' waar eerst zoveel mogelijk troep in is gegooid! En de afgelopen dagen vraagt hij telkens enthousiast bij het opstaan of we NU op vakantie gaan. Ik heb geprobeerd om hem zo goed mogelijk uit te leggen wat het inhoudt, ergens anders slapen en leuke dingen doen, maar hoeveel hij er van gesnapt heeft, zal nog moeten blijken. Ik refereer even naar het einde van een picknick -ook goed uitgelegd- waarbij meneer vroeg: "Gaan we nu picknicken?"
pi_52641121
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:05 schreef Mammietje het volgende:
Eindelijk het nieuws waar we al zolang op zaten te wachten Jordy! Is hij (en jullie) nu ook van alle operaties af, Spooky?
Betreffende zijn handjes durf ik wel te zeggen dat we geen operaties meer tegemoet zien. Maar hij heeft natuurlijk ook nog zijn voeten waar misschien ooit iets aan moet gebeuren. Maar dat gaat dan pas weer over jaaaaren zijn.

Voorlopig zijn we wel ff van de ziekenhuizen verlost (op die enkele controles na dan)

En bedankt iedereen voor al die jompels.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_52641776
Ik kom vast even om het hoekje gluren, nog 1 nachtje, dan is het zover
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:08:54 #295
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52641898
Wat een goed nieuws over Jordy!!

@Dutch: Hier heeft Suus een tijdlang geroepen dat ze haar (knuffel)konijn ging doodslaan.. ik ging op het doodslaan niet echt in, maar zei haar wel dat Nijn aaien veel fijner vond. Daarop ging ze spontaan aaien en net toen ik dacht dat ik het Ei van Columbus had gevonden mompelde ze dat ze Nijn nu ging doodaaien

Maar misschien werkt ie bij Leon beter?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:48:02 #296
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52654032
Fijne vakantie Mammietjes.

Wat super dat het zo goed gaat met Jordy, op alle fronten.

Jolie zei gister dat ze pijn aan haar voeten had gehad. Vanochtend maar even naar de schoenwinkel geweest. Huhuhm Maat 28. Dat had ik even niet door Ik kan me er ook niks bij voorstellen, ik weet nog dat ik in groep 5 zat en schoenmaat 30 had magisch moment vond ik dat. Mijn dochter van 3 heeft gewoon al maat 28! en nieuwe schoenen....We zijn ook naar het cb geweest, ze weegt 16,5 kilo en is 104 centimeter. Alleen moeten we toch naar de oogarts, dus toch. Stom dat we niet eerder zijn gegaan. Maar ja, daar is nu niets meer aan te doen.

Suzanna, ik vind het alleen maar schattig van Noa. Jolie vindt logeren leuk en gaat ook regelmatig. Eigenlijk zouden we dit weekend weggaan maar ik was vergeten dat de moeder van mijn ex haar verjaardag viert. We kwamen haar tegen vanmorgen en ze vertelde dat haar nichtjes kwamen logeren. Jolie vond toen dat ze 'een probleem had' want ze vond alletwee de dingen leuk. Toen ik zei dat we wel een andere keer weg zouden gaan, vroeg ze heel bezorgd 'is het echt niet erg?' En stiekem is dat het wel want ze gaat volgend weekend ook al een nachtje

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 24-08-2007 16:55:33 ]
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:01:29 #297
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52654424
Wat fijn dat het goed gaat met Jordy!! Ik mis z'n koppie hier wel op Fok!. En die verhalen van Githa...

Jolie, mafketel! Wat een portretje LB. Wel schattig hoor.
Oh ja, ik vroeg me af wat voor schoenmaat ze dan eerst had?

En mijn eerste gedachte toen ik hoorde dat Noa niet wilde logeren was ook 'aaah wat lief, ze wil bij papa en mama blijven ' maar ik vond het wel sneu voor mijn moeder. Maar stiekem vond ik het dus wel leuk eigenlijk. En toch ook wel weer lastig, want als het een keer moet... maar goed, dat is vooruitlopen op de zaak he.

Mammietje, geinig dat Randy zich zo aan het voorbereiden is! Heel leuk he, om te zien hoe kinderen informatie verwerken. En het dan eigenlijk vaak toch helemaal niet snappen omdat ze niet weten wat het echt inhoudt. Het maakt wel dat ik in die koppies zou willen kijken wat er nou in omgaat!
Enne, hele fijne vakantie!!!!

Oh ja, ik heb hier een slimme meid. Ik legde haar vanmiddag in bed zonder luier (al twee keer eerder vergeten om te doen vóór het middagslaapje ) en toen hoorde ik uit bed: 'moet nog luier om mama!'
Oh ja...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:08:57 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_52654600
maat 28 Liam is ook zo'n 104 cm denk ik, weegt 16 kilo en heeft maat 25. Maar Liam is best een ukkie voor zijn ruim 3,5
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:16:41 #299
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52654817
Suzanna, ze droeg maat 26 en ik dacht ruim. Dacht ook eerst dat het niet waar was

Dat van die ogen vind ik wel echt erg overigens. D'r ene oog kwam niet verder dan het tweede rijtje van boven. Sneu vind ik en ze moest bijna huilen 'ik weet niet wat het plaatje is.' D'r tweede oog ging wel beter maar ja. Echt goed is het niet natuurlijk.

Zit je d'r nou uit te lachen Belana ik zat me ook al af te vragen waarom ze zo vaak valt. Zijn het die ogen? Of die voeten?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:32:31 #300
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52655243
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Jambo het volgende:
Knap van jou zou Melvin tegen Kai zeggen! [afbeelding]

Melvin heeft het plassen op de wc inmiddels helemaal onder de knie. Alleen de grote boodschap is een probleem. Die doet ie gewoon in z'n broek.
Het stickersysteem was er hier inmiddels alweer uit, maar heb ik voor de grote boodschap per vandaag weer ingevoerd. Ik hoop dat het helpt.
Klinkt heel bekend dat van die grote boodschap... Isa is sinds drie weken uit de luiers, plassen gaat eigenlijk als sind 2,5 zonder ongelukken. 's Nachts is ze al de hele tijd kurkdroog, ze wil niet eens meer een luier aan... Maar die grote boodschap, de frustratie Het gaat gelukkig wel steeds beter nu, ze realiseert zich dat ze er mee bezig is en rent dan alsnog naar de wc.

Aanvullig:

voor Jordy

en

voor Jolie, je lijkt zo ontzettend op Isa
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')