Gaan we bijdehand doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik voor de grap als onderschrift
Beter dan bijdevoet want dan moet je bukken!quote:
Hou je bek, minderwaardig figuur.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n opmerking en ik open er een KLB topic over![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n opmerking en ik open er een KLB topic over![]()
Het waren allemaal verschillende deuren appie. Ons pa was zo dom om het niet te zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:27 schreef GasTurbine het volgende:
Jij hebt geen korte termijngeheugen om tot 5 keer toe de deuren aan te raken
en na een natte deur denk je niet zo van. "hey misschien zijn de anderen dan ook wel nat?"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het waren allemaal verschillende deuren appie. Ons pa was zo dom om het niet te zeggen!
Hint: het is een brabander.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en na een natte deur denk je niet zo van. "hey misschien zijn de anderen dan ook wel nat?"
Nee, bij de eerste 2 deuren had ie de klink eraf gehaald maar khad honger dus moest ik ff lastig doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en na een natte deur denk je niet zo van. "hey misschien zijn de anderen dan ook wel nat?"
en jij kon na 1 deur niet bedenkenm hee miss is er wel gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het waren allemaal verschillende deuren appie. Ons pa was zo dom om het niet te zeggen!
1 Deur, drommelsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee want die deuren waren helemaal niet aan een schilderbeurt toequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij kon na 1 deur niet bedenkenm hee miss is er wel gedaan
en ftw voorr een prutser is je pa dan schildert ie ook de deurkrukken
Jij ruikt geen verf?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee want die deuren waren helemaal niet aan een schilderbeurt toe
zag je niet dat ze geschilderd waren? zoiets zie en ruik je toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
schop hemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ja daar zullen ons pap en ons man neot zo blij mee zijn, ja da isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef Rekkie het volgende:
Ons pa.... tyft op mislukt stukje nageboorte
Of "ons moe" of "ons moeke"quote:
zeggen ze ook wel eens 'ons vriendje'?quote:
Alleen als ze aan m'n zwans hangenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeggen ze ook wel eens 'ons vriendje'?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als ze aan m'n zwans hangen
Wieweet was het acrylverf!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zag je niet dat ze geschilderd waren? zoiets zie en ruik je toch?
Nee, daarom klaag ik misschien?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Zeg maar er hangen toch zeker wel plakkers op de deuren met pas op nat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |