En dan zegt Fontein ook nog "Nice to meet you"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:09 schreef koningdavid het volgende:
Zie net dat interview met Rommedahl op Ajax TV. Die gozer spreekt echt goed Nederlands.
Geen Prieto meer in ieder geval dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was getekend HtC. Ben benieuwd wie er komt als extra speler, denk een ''ervaren'' verdediger?!
1miljoen weg gegooidquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef koningdavid het volgende:
Rommedahl heeft 1 miljoen gekost.
BRON
"Oh je spreekt Nederlands?"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En dan zegt Fontein ook nog "Nice to meet you"![]()
.
Hopen dat het Lindebergh isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef w00h00 het volgende:
'Ajax kondigt vertrek speler aan'
Ajax gaat vanavond op een persconferentie laten weten dat er iemand weg is/moet, zo meldt AT5. Om welke speler het zou gaan is vooralsnog onbekend.
Het kan wellicht zo zijn dat Olaf Lindenbergh eindelijk een club heeft gevonden, maar ook dat Edgar Davids misschien toch vertrekt naar Arsenal Kiev. Het is nog even afwachten...
Lindebergh, Mitea misschien Heitinga? Ik ben benieuwd
Mitea >>>> richting Roemenië gok ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef w00h00 het volgende:
Ajax gaat vanavond op een persconferentie laten weten dat er iemand weg is/moet, zo meldt AT5. Om welke speler het zou gaan is vooralsnog onbekend.
Het kan wellicht zo zijn dat Olaf Lindenbergh eindelijk een club heeft gevonden, maar ook dat Edgar Davids misschien toch vertrekt naar Arsenal Kiev. Het is nog even afwachten...
Lijkt mij toch echt niet dat Davids vertrekt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef w00h00 het volgende:
Oefenwedstrijden zijn ook wel mooi, scoort er tenminste nog eens iemand anders dan KJHquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef Fathom het volgende:
Dit word me toch een competitie
Heb echt weer zin in het nieuwe seizoen.. Duurt me nu te lang...
moet je Eidur Gudjohnson eens horen.. ik sloeg steil achterover.. gewoon accentloos Nederlands.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:09 schreef koningdavid het volgende:
Zie net dat interview met Rommedahl op Ajax TV. Die gozer spreekt echt goed Nederlands.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:22 schreef Merkie het volgende:
Sneijder naar Valencia voor 30 miljoen [afbeelding] .
Rodney?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:22 schreef Merkie het volgende:
Sneijder naar Valencia voor 30 miljoen [afbeelding] .
ja dat zeiden ze vanmiddag al en ondertussen is er al een persco geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef w00h00 het volgende:
Die Scandinaviërs zijn gewoon über in talen, ook Engels spreken zij het best van heel Europa, op de Engelstalige landen na.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:22 schreef BigFire het volgende:
[..]
moet je Eidur Gudjohnson eens horen.. ik sloeg steil achterover.. gewoon accentloos Nederlands.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |