quote:Aanvoerder Galásek mag langer blijven
20/7/2007 15:08
Tomás Galásek heeft definitief zijn draai gevonden bij 1. FC Nürnberg. Al na zijn eerste seizoen werd hij tot aanvoerder benoemd.
Galásek, ooit spelend voor Willem II en Ajax, is de nieuwe aanvoerder van 1. FC Nürnberg. In die hoedandigheid volgt de Tsjechische international de naar VfB Stuttgart vertrokken Raphael Schäfer op.
De routinier was al favoriet van trainer Hans Meyer voor de aanvoerdersband. Inmiddels hebben zijn medespelers Galásek tot aanvoerder gekozen. De Duitse club, waar sinds kort ook oud-Feyenoorder Angelos Charisteas onder contract staat, wil bovendien de nog doorlopende verbintenis van de middenvelder tussentijds verlengen.
Leuk voor Galaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:43 schreef BoNi het volgende:
Even iets anders, maar toch leuk om te lezen!
[..]
Naah als Getafe hem niet voor niks kreeg dan ajax ook niet lijkt me.quote:
Hoop niet te veel...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah als Getafe hem niet voor niks kreeg dan ajax ook niet lijkt me.
Maar veel zal hij niet gekost hebben denk ik.
Lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah als Getafe hem niet voor niks kreeg dan ajax ook niet lijkt me.
Maar veel zal hij niet gekost hebben denk ik.
Ik denk dat de 2 transfersommen elkaar niet veel zullen ontlopen eigenlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:52 schreef Loserkid het volgende:
Wat mij betreft een fractie van wat Perez heeft opgeleverd..
1 miljoen max denk ik. 1-jarig contract bij een gedegradeerde club.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat de 2 transfersommen elkaar niet veel zullen ontlopen eigenlijk
Ik volg PSV niet zo.. ik heb t al druk zat met Ajax.. maar hoe doet Perez het in de voorbereidingen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat de 2 transfersommen elkaar niet veel zullen ontlopen eigenlijk
Kikiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:59 schreef w00h00 het volgende:
Het schijnt dat Ajax Kiki Musampa voor links wilt halen![]()
Hij weet immers hoe het is om de CL te winnen.
Tot nu toe uitstekend maar vind het allemaal zo weinig zeggen die oefenpotjes tegen amateurs.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik volg PSV niet zo.. ik heb t al druk zat met Ajax.. maar hoe doet Perez het in de voorbereidingen?
Voor de rest is het wel een heldensitequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Chivu het volgende:
Was eigenlijk een reactie op degene die zei dat de website van Ajax niet werkt. Die klotesite zit vaak 'vast' bij de splash-page. Wanneer je daarop klikt verwijst 'ie in veel gevallen helemaal niet door naar de website.
Ja, want dat heb jij immers ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:01 schreef ub40_bboy het volgende:
Montana helemaal met jou eens als het om opstellingen gaat, als het om van basten gaat en ook met jou analyse over de huidige stand van zaken bij ajax. Eindelijk iemand met verstand van zaken.
Engels, dacht ik te hebben opgemerkt in een interview nav z'n transfer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor de rest is het wel een heldensite
Spreekt Kennedy trouwens Nederlands?
Als hij weg kon was hij weg...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:30 schreef methodmich het volgende:
Dat Wesley Sneijder zelf kiest om te blijven is dan wel weer topnieuws.
Tis altijd vet als buitenlandse spelers Nederlands pratenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Engels, dacht ik te hebben opgemerkt in een interview nav z'n transfer.
Maar lijkt me ook wel weer dat hij redelijk wat verstaat van onze taal.
Daar heb je ook wel weer gelijk in, maar hij maakt nu wel zelf een einde aan de geruchten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |