Prutserquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Potver. Kijk ik net naar buiten, komen mijn ouders net de straat binnen komen. Komen net terug van vakantie. Ik had echt verwacht dat ze morgen pas zouden komen.
Huis is nog een grote bende.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Potver. Kijk ik net naar buiten, komen mijn ouders net de straat binnen komen. Komen net terug van vakantie. Ik had echt verwacht dat ze morgen pas zouden komen.
Huis is nog een grote bende.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:28 schreef Zyggie het volgende:
Huis een groot drugspaleis. Wat een nachtmerrie zou dat zijn.![]()
Waarom komen ouders toch altijd zo snel terug?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]wtf, ik ook net, ik had ze zondag verwacht krijg ik net een smsje dat ze morgenochtend alweer terug zijn
Gewoon vragen wat ze ooit voor jou heeft gedaan. Dan houd ze haar mond wel, zij is immers de huisvrouw, niet jij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef Intergalactrick het volgende:
Ze gaan nu uiteten. Moeders kwam net mn kamer binnen en zei: "Wij gaan uiteten. Ik verwacht dat het opgeruimd is als wij terugzijn."
Nee, ik zei: Je kon ook best even bellen dat je iets eerder terugkwam. Toen liep ze boos weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat ze ooit voor jou heeft gedaan. Dan houd ze haar mond wel, zij is immers de huisvrouw, niet jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |