Nope, ben bij me vriendinquote:
Modem was niet aangesloten, had stekker uit modem gehaald, stroom en coax stekker. De buren, die alleen UPC tv hebben (en dus geen Chello internet bijv) deed de tv het ook niet. Ook bij een aantal buren was dat zo. Voor zover ik weet hebben in totaal 5 mensen in mijn nabije omgeving (lees: buren e.d.) UPC al gebeld, met dat het niet werkte. Alleen ze lijken er geen haast mee te hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:12 schreef highway101 het volgende:
modems zijn volgens mij één van de meest gevoelige apparaten voor blikseminslag.
Blijft vannacht waarschijnlijk wel droog. Misschien morgen nog een buitje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders slapen vannacht in Nijmegen in een tentje (4Daagse gelopen, om 13.00 uur binnen trouwens, dus nog droog). Moet ik me zorgen maken ivm onweer en plensbuien of zullen ze de nacht redelijk veilig kunnen doorkomen daar?
![]()
(Maandag op dinsdagnacht is de hele camping de tent uitgespoeld, maar geen onweer, weinig geslapen dus voor de eerste loopdag).
Mooi filmpje. Gaat echt alle kanten opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:58 schreef basst2005 het volgende:
M'n timelapse filmpje van de lucht boven Ermelo vanmiddag.
http://www.youtube.com/watch?v=FJ4yHrDCCOA
De wolken gingen elk uur een andere kant op
Het zal ook van de opstelling van alle drie afhangen, maar de verschillen die je meet zitten naar mijn idee werkelijk in de marge hoor. Er zijn zoveel factoren die al heel snel voor dergelijke verschillen kunnen zorgen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
15.5mm WS3610
16.5mm WS2308
15.2mm VP2
Morgen zal blijken welke goed heeft gemeten
Na onweersbuien is het vaak erg druk bij kabelmaatschappijen, ga daar maar vanuit..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:16 schreef Party_P het volgende:
[..]
Nope, ben bij me vriendin
[..]
Modem was niet aangesloten, had stekker uit modem gehaald, stroom en coax stekker. De buren, die alleen UPC tv hebben (en dus geen Chello internet bijv) deed de tv het ook niet. Ook bij een aantal buren was dat zo. Voor zover ik weet hebben in totaal 5 mensen in mijn nabije omgeving (lees: buren e.d.) UPC al gebeld, met dat het niet werkte. Alleen ze lijken er geen haast mee te hebben.
Volgens mij is verdeelkastje om de hoek kapot door de klap.
septemberquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wanneer sodemietert die kutdepressie, die nu al ruim twee maanden rondtolt eens op.
M.a.w. wanneer wordt het weer stabiel.
Svp. hogedruk NU.
Alle 3 voor opgesteltquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef contra het volgende:
[..]
Het zal ook van de opstelling van alle drie afhangen, maar de verschillen die je meet zitten naar mijn idee werkelijk in de marge hoor. Er zijn zoveel factoren die al heel snel voor dergelijke verschillen kunnen zorgen!
Ik woon in 't zuidelijkste oranje vlekje. Valt hier dus nog wel meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:37 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding] 171 deze maanden er komt ongetwijfeld nog wat bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |