tuurlijk dat je niet mag volgen in het wiel. Maar je hebt wel een mikpunt en je weet hoe snel je moet gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef One_of_the_few het volgende:
volgen in het wiel mag niet. Dan moet je soms naar de andere kant van de weg. En in je hiifd kan dat ook doorwerken. Straks wordt je door 4 man ingehaald, wordt je niet blij van.
dat is waar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef flyck het volgende:
[..]
tuurlijk dat je niet mag volgen in het wiel. Maar je hebt wel een mikpunt en je weet hoe snel je moet gaan.
ik verwacht dat cancellera de vloer aanveegt met kloden. (maar zie hem wel als beste van de favorieten.)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, over de tijdrit, Kloden gaat hem pakken denk ik. Ik verwacht ook veel van Dekker. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hopelijk weet Rasmussen de schade beperkt te houden.
Inderdaad..zelfde gedachte. Klinkt niet logisch,.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef Ericr het volgende:
Wel zelfverzekerd over de tijdrit dus, maar vreemd dat hij juist in de bergen het geel denkt te verliezen. Waar is die uitspraak van Rasmussen terug te vinden?
Ik zag het net bij de avondetappe, was wel in het Deens, dus zal wel van een interview met Deense TV zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:13 schreef Ericr het volgende:
Wel zelfverzekerd over de tijdrit dus, maar vreemd dat hij juist in de bergen het geel denkt te verliezen. Waar is die uitspraak van Rasmussen terug te vinden?
Cancellera is de grote favoriet voor de etappequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef flyck het volgende:
[..]
ik verwacht dat cancellera de vloer aanveegt met kloden. (maar zie hem wel als beste van de favorieten.)
Njah, wat is toekomst?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef flyck het volgende:
[..]
depends wat je verwacht. Die jongen is nog jong en niet gekend om zijn uitstekende tijdrijderskwaliteiten. Zolang hij beter doet dan rasmussen en mayo ziet het er goed uit voor hem in de toekomst(hij is namelijk een veel beter klimmer dan die 2).
was vooral op het ding dat die mannen ook ver geraakt zijn in het klassement. En als je dan een net iets betere TT hebt en iets explosiever bent bergop dan kun je wel podium halen in de toekomst.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, wat is toekomst?
Rasmussen en Mayo zijn niet echt de jongsten meer.
Lijken me sowieso niet de directe concurrenten voor Contador in de toekomst.
http://www.letour.com/2007/TDF/LIVE/us/1300/allChronos.html en dan voor Start kiezenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:44 schreef Ambrosius het volgende:
Iemand een startlijst?
Ik heb medelijden met je. kut werkgeversquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godver, denk je in het weekend vrij te zijn en op de dag (met dit kutweer) lekker naar deze tijdrit te kijken, krijg je een telefoontje dat je morgen weer moet werken
Naja, en nu alweer 3e...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:06 schreef xienix84 het volgende:
De Groot nu ah rijden. 2e tijd bij t eerste meetpunt.
Ziet er nogal hevig uit. Maar goed, "gelukkig" moeten de favorieten in ieder geval allen op een natte weg fietsen. Maar inderdaad, als Cancellara daar echt midden in zit, das niet goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef FredWielergek het volgende:
Kijk link:
http://www.meteox.nl/gmap.aspx?zoom=5&lat=47.9605023889151&lon=2.900390625
er komt straks onweer en veel regen! niet gunstig voor cancellara die start riond 12 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |