Are you talkin' to me, huh, are you talkin' to me ?quote:
quote:
Ja, maar die zijn niet zichtbaar voor mensen met meer dan 3 bans achter hun naamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Worden er hier nog naaktfoto's van Delft-users gepost?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet zichtbaar voor mensen met meer dan 3 bans achter hun naam
Waaromquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:32 schreef warrel het volgende:
Nou, dan moet je snel zijn, vrijdag gaat ze naar het pension
Met je kont door de helft!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Wat je zegt ben je zelf [afbeelding]
Alleen die van jou beeb...ookal hebben we je allemaal irl in je nakie gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Worden er hier nog naaktfoto's van Delft-users gepost?
Nee, ze hebben er ook nog niet gestaan, maar wat niet is, kan nog komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
maar mijn kloon dan die niemand weet
die ziet ze ook niet
M'n ouders gaan op vakantie en wonen niet in Delft, en ze wilde niet dat ik haar in Delft hield.. Tsja..quote:
Spataderkontquote:
Was ik nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij heb je een nieuw woord uitgevonden
![]()
Truequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik voel dat we een snel topic krijgen... komt door de SCP in de TT![]()
Die maaamaaaaaquote:
Ja die heeft ook een compquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die maaamaaaaa
Zeg uuh, jij ging toch naar warrel ?
Zit je niet mee te doenquote:
quote:
Heb ik bedachtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij heb je een nieuw woord uitgevonden
![]()
Ik reageer hier niet opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef warrel het volgende:
Wie komt m'n bh uitwringen?!
Speciaal voor SOL
Nee, ik doe alsofquote:
Kom je naar Delftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:38 schreef Bravebart het volgende:
Ik wou dat ik uit kon slapen
Maargoed, ik moet zonodig de trein van half 11 hebben
Allbeiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kom je naar DelftOf smstje je nou gister dat je naar Amsterdam ging?
Oh ik heb hier nog wat spullen die in Amsterdam horen, neem eens ff mee ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AllbeiEerst naar Delft, tas dumpen en andere tas pakken en dan naar Amsterdam
Okquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oh ik heb hier nog wat spullen die in Amsterdam horen, neem eens ff mee ofzo![]()
Is het dumpbaar in een Amsterdamse prullenbak of moet het ook nog ergens specifiek heebquote:
Dan kan ik het net zo goed hier wegflikkerenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is het dumpbaar in een Amsterdamse prullenbak of moet het ook nog ergens specifiek heeb
Okquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan kan ik het net zo goed hier wegflikkerenMaar ik ben niet zo van andermans spullen weggooien dus
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |