abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51668880
Ik heb er even over nagedacht en vind het nog steeds geen topaankoop, maar zie wel wat voordelen.

Assists geven lukt hem wel regelmatig, aardig wat (internationale) ervaring, snelheid, spreekt de taal en geen rotzooimaker (geen gezeik als hij op de bank zit).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51668895
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:04 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er even over nagedacht en vind het nog steeds geen topaankoop, maar zie wel wat voordelen.

Assists geven lukt hem wel regelmatig, aardig wat (internationale) ervaring, snelheid, spreekt de taal en geen rotzooimaker (geen gezeik als hij op de bank zit).
Bij PSV had hij juist waardeloze assists
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51668917
Als je nuchter kijkt is de rechterflank er met Kennedy en Rommedahl gewoon veel sterker op geworden dan vorig jaar

Nu nog een leuke linksbuiten en we kunnen beginnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51668927
Hmm wat een transfers zeg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:06:11 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51668930
Kennedy Bakircioglu is in feite de vervanger van Mauro Rosales, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Dennis Rommedahl is in feite de vervanger van Tom de Mul, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Ismael Urzaiz komt als pinch-hitter en die hadden we nog niet, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Nu nog iemand die Ryan Babel opvolgt.

Stel dat Luis Suarez komt, ga je er niet zo heel veel op achteruit, onmisbaar is Ryan Babel allerminst.

Verder blijft de groep compleet, een groep die toch al heel goed presteerde in kalendjaar 2007.

Nog altijd heb ik veel vertrouwen, steeds meer eigenlijk!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:07:39 #286
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51668962
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:06 schreef M0NTANA het volgende:
Kennedy Bakircioglu is in feite de vervanger van Mauro Rosales, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Dennis Rommedahl is in feite de vervanger van Tom de Mul, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Ismael Urzaiz komt als pinch-hitter en die hadden we nog niet, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Stel dat Luis Suarez komt, ga je er niet zo heel veel op achteruit, onmisbaar is Ryan Babel allerminst.

Verder blijft de groep compleet, een groep die toch al heel goed presteerde in kalendjaar 2007.

Helemaal mee eens, belangrijkste is Sneijder.
Gaat die, stort alles in.
-
pi_51668963
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:06 schreef M0NTANA het volgende:

Amen, Babel had nou niet bepaald heel veel rendement vorig jaar volgens mij... en Ajax heeft financieel daar absoluut de hoofdprijs voor gekregen... grote complimenten aan de technische staf voor zover
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51668972
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:04 schreef Longmen het volgende:

[..]

Mede dankzij hem was Kezman zo trefzeker. Het is allemaal niet geweldig, maar qua stats was het ook niet zo dramatisch.
Klik dan als je durft
pi_51669029
Grygera is ook weg.

Sneijder, wat heeft die jonge een geweldige mentaliteit. Aanvoerder ?
pi_51669049
Rommendahl, relaxed!

Maar ons Sneijdert, hij heeft toch nog wel een contract voor meer dan één jaar hoop ik
pi_51669076
Rommendahl is niet beter dan de Mul. Maar goed je kan beter een gratis reserve op de bank hebben en je Tom de Mul-kaart inruilen voor een berg geld dan andersom.
Money won is twice as sweet as money earned.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:13:11 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51669079
Prachtig als Wesley Sneijder blijft, zou hij een goed gesprek hebben gehad met Henk ten Cate en Edgar Davids, over de afpraak met betrekking tot het kampioen worden?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51669086
Owja, en is Leonardo al hersteld en zo niet, hoe lang moeten we die nog missen?
pi_51669097
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
Rommendahl, relaxed!

Maar ons Sneijdert, hij heeft toch nog wel een contract voor meer dan één jaar hoop ik
2 jaar nog.
Klik dan als je durft
pi_51669103
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:04 schreef Longmen het volgende:

[..]

Toch drie seizoenen meer dan 10 assists hoor.
pi_51669148
Leonardo hebben we ook nog ja en wat zal er met Maduro gebeuren?
AFC AJAX
pi_51669159
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Mede dankzij hem was Kezman zo trefzeker. Het is allemaal niet geweldig, maar qua stats was het ook niet zo dramatisch.
Wellicht. Kan me dramatische CL wedstrijden herrineren. Ben benieuwd.
pi_51669162
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:14 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Toch drie seizoenen meer dan 10 assists hoor.
Ik mis Babangida

Twee jaar geleden wilde Ajax per se een 19 jarige Nigeriaanse rechtsbuiten kopen die ergens in Oost-Europa speelde maar daar zagen ze vanaf toen die gozert ging flippen omdat zijn club niet meewerkte... Waar speelt die mafkees nu?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:18:03 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51669174
Godver, schakel ik in op NL1 met in m'n achterhoofd een gerucht over een belangrijke aankondiging (vertrek, maar wie weet nog een aankoop) en zie ik daar Clarence Seedorf een vliegtuig uit stappen met de Champions League beker. Ik al helemaal WTF NEEEEE, KOMT 'IE TERUG?!?!?!, is 't een item over Seedorf in Suriname

Ben wel blij met Rommedahl. Met Bakircioglu en Rommedahl is de rechterkant nu prima dubbel bezet, twee eredivisiewaardige spelers met elk hun eigen kwaliteit zodat je je tactiek nog aan kunt passen. Natuurlijk is het geen wereldaankoop, natuurlijk zit er een PSV smaakje aan, maar op rechts is de bank beter bezet dan het afgelopen seizoen: Rommedahl schat ik hoger in dan onze eerste keuze vorig seizoen, De Mul.
pi_51669178
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik mis Babangida

Twee jaar geleden wilde Ajax per se een 19 jarige Nigeriaanse rechtsbuiten kopen die ergens in Oost-Europa speelde maar daar zagen ze vanaf toen die gozert ging flippen omdat zijn club niet meewerkte... Waar speelt die mafkees nu?
Kalu Uche?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51669181
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik mis Babangida

Was dat niet die knakker uit Polen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')