Onder Blind dacht ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef PyTh het volgende:
Misschien wordt het nu nog wat met al die oud PSV'ers bij jullie![]()
Rommedahl heeft toch een aantal jaren geleden ook al in de belangstelling van ajax gestaan of niet?
Klopt, onder Koeman nog.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef PyTh het volgende:
Misschien wordt het nu nog wat met al die oud PSV'ers bij jullie![]()
Rommedahl heeft toch een aantal jaren geleden ook al in de belangstelling van ajax gestaan of niet?
Denk het. Sportjournaal is dat dus zal wel niet live zijn...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
wanneer komt die persconferentie dan???? weer om 18.45?
Las geloof ik iets dat Rommedahl om 19:00 gepresenteerd zou worden. En gisteren was er niet echt een persconferentie, afgezien van de vragen aan Ten Cate dan. Maar dat was volgens mij ook al 's middags, als het Sportjournaal het al om 18:45 kan brengen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
wanneer komt die persconferentie dan???? weer om 18.45?
Ja omdat iedereen het van elkaar over neemtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:34 schreef Longmen het volgende:
Iedereen meldt nu dat Wesley blijft, kan geen foutje meer zijn...![]()
http://ajax.headliner.nl/
Dat zegt niet zoveel, want iedereen lult de grotere media na.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:34 schreef Longmen het volgende:
Iedereen meldt nu dat Wesley blijft, kan geen foutje meer zijn...![]()
http://ajax.headliner.nl/
Een van de zeker ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:34 schreef pfaf het volgende:
Sjsus Rommedahl, da's wel de laatste die ik bij Ajax wil zien.
En het belooft ook een mooi seizoen te wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:38 schreef PyTh het volgende:
Het beloofd in ieder geval een heel mooi seizoen te worden
Lulquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En het belooft ook een mooi seizoen te worden.
weet ik welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen het van elkaar over neemt![]()
dat zou ik eveneens toejuichenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het is goed dat Sneijder blijft want anders zouden we Engelaar bij Ajax krijgen.
Ik hoop het niet voor je, maar zou het niet verkeerd vinden als wij er vanaf zijn. Geen idee of je reactie enigszins serieus was btw.quote:
nee maar hij zal ook niet al te veel hebben gekost...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:57 schreef BigFire het volgende:
voor alle duidelijkheid Rommedahl komt dus niet transfervrij. Getafe heeft 4 dagen geleden nog met Charlton zitten onderhandelen.
dat mag je gerust het allerbeste nieuws van de week noemenquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat mag je gerust het allerbeste nieuws van de week noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |