Voor een reserverechtsbuitenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
Ajax moet dan wel zoiets betaald hebben
Het is toch logisch dat elke club op een verschillende manier zijn scoutingswerk doet? Scouts verschillen in critiria al denk ik niet dat er voor Rommedahl bij Charlton op de tribune gezeten is maar ik denk meer dat ze hem nog kennen uit zijn PSV tijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Een scout moet toch spelers vinden die voldoen aan het profiel wat de technische staf schetst? Hij is kersvers in dienst bij Ajax. Om een goed oordeel te krijgen van een speler zal hij deze toch enkele weken dan wel maanden moeten volgen. Het is niet zo alsof van der Zee de namen die hij kende van PSV zonder twee keer te kijken over draagt aan Ajax. Ajax zoekt nu eenmaal andere spelers dan dat PSV doet. Om nu al aankopen ingeleid door van der Zee te verwachten is totaal onrealistisch.
Nee hij is transfervrij gekomen omdat Charlton is gedegradeerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
Ajax moet dan wel zoiets betaald hebben
Ach tot nu toe hebben deze aankopen Ajax nog niets gekost, dus geld hebben ze nog wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef Vale17 het volgende:
Suarez, Prieto, Delgado Milevski..
Als er drie aankopen zouden plaatsvinden betekent dit dus dat van deze namen maar 1 speler zal worden aangetrokken?
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat elke club op een verschillende manier zijn scoutingswerk doet?
Bij een bekendere speler als Rommedahl (of bijvoorbeeld een Gabri) gaat daar minder scoutingswerk aan vooraf, ja. Het werk van een scout is dan ook om spelers te ontdekken, niet?quote:Scouts verschillen in critiria al denk ik niet dat er voor Rommedahl bij Charlton op de tribune gezeten is maar ik denk meer dat ze hem nog kennen uit zijn PSV tijd.
Geen idee. Ik hoop nog op minstens twee "echte" aankopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef Vale17 het volgende:
Suarez, Prieto, Delgado Milevski..
Als er drie aankopen zouden plaatsvinden betekent dit dus dat van deze namen maar 1 speler zal worden aangetrokken?
Jij denkt dat die scout van naam meteer in 3 maanden 20 namen uit ze mouw schud? Beetje naiefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toch vind ik het opvallend hoor. Ze halen een scout van naam en vervolgens worden er vooral "Ten Cate aankopen" en Van Geeltjes gepresenteerd. Hebben ze te weinig vertrouwen in Van der Zee of is zijn kennis toch enigszins achterhaald?
Hij heeft niets gekost, en zoveel salaris zal hij ook wel niet opstrijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef TheJanitor het volgende:
Alle supporters schreeuwen om Delgado. Luisteren ze naar de supporters? Willen ze de supporters blijmaken? Blijkbaar-fucking-niet. Niemand is blij met Rommeldahl. Steek dan wat van die Babelmiljoenen in een betere aankoop. Deze heeft OOK al geen restwaarde. Weggegooid geld.
lijkt me sterk anders maakt de Britse pers geen melding van een transferbedragquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hij is transfervrij gekomen omdat Charlton is gedegradeerd.
Ja precies en daarom kan ik dit niet een gescoutte aankoop noemen maar meer een aankoop op basis van het verleden idd. Een scout is er in principe om spelers te halen die nog niet ondekt zijn uit de jeugd van clubs die nog niet in het eerste elftal spelen of buiten europa.Als je een speler haalt die al in het eerste elftal ergens speelt haalt ben je eigenlijk (als scout zijnde) te laat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
[..]
Bij een bekendere speler als Rommedahl (of bijvoorbeeld een Gabri) gaat daar minder scoutingswerk aan vooraf, ja. Het werk van een scout is dan ook om spelers te ontdekken, niet?
Kheb toch wel wat meer vertrouwen in Van Geel dan in wat jij wiltquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef TheJanitor het volgende:
Alle supporters schreeuwen om Delgado. Luisteren ze naar de supporters? Willen ze de supporters blijmaken? Blijkbaar-fucking-niet. Niemand is blij met Rommeldahl. Steek dan wat van die Babelmiljoenen in een betere aankoop. Deze heeft OOK al geen restwaarde. Weggegooid geld.
Nee, hij wil happers op zijn berichtje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef Fathom het volgende:
[..]
Jij denkt dat die scout van naam meteer in 3 maanden 20 namen uit ze mouw schud? Beetje naief
Koop dan een Rommedahl shirt:')quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb toch wel wat meer vertrouwen in Van Geel dan in wat jij wilt
ALLE? Ik weet zeker dat 99% procent Delgado nog nooit gezien heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef TheJanitor het volgende:
Alle supporters schreeuwen om Delgado. Luisteren ze naar de supporters? Willen ze de supporters blijmaken? Blijkbaar-fucking-niet. Niemand is blij met Rommeldahl. Steek dan wat van die Babelmiljoenen in een betere aankoop. Dezug e heeft OOK al geen restwaarde. Weggegooid geld.
Ik heb hem weleens voor het argentijnse elftal zien spelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:00 schreef Fathom het volgende:
[..]
ALLE? Ik weet zeker dat 99% procent Delgado nog nooit gezien heeft.
Ja dat probeer ik ook de hele tijd al hier duidelijk te maken hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:01 schreef BigFire het volgende:
laten we niet vergeten dat Kezman dankzij onze Rommedahl 30++ goals kon maken seizoenen lang. ik denk dat Klaas erg blij is met deze nieuwe aankoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |