quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Van Geel mag wmb ontslagen worden. Wanbeleid.
Zaakwaarnemer Rommedahl: 'Twee knaak vijftieg voor jou hè. Omdat jij mijn kamerad bent. Jij mijn vriend zijn hè. Twee knaak vijftieg, ies heel speciale prijs.'.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:48 schreef TheJanitor het volgende:
Hoeveel kost zoiets nou? (Rommedahl dus)
Ja maar ik weet nog dat hij bij PSV in combinatie met Kezman dodelijk was en dat PSV alles op 2 sloffen won. Ik denk dat hetelfde kan ontstaan met Rommendahl en Huntelaar, alleen moeten jullie eigenlijk nog iemand voor op links hebben nu Babbel weg is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs de PSV;ers zeggen dat ie 1 leuk seizoen had en daarna nooit meer iets goed gedaan heeft.
Nou ja, hij is er nu, laten we maar hopen dat ie een opvlieging heeft dan..
Dat is ook al weer 3 seizoenen geleden hoor. Hoe oud is hij nu 30/31 jaar ofzo? Maarja we zullen zien hoe hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef Adothehague het volgende:
Hebben jullie niet gezien hoe goed Rommendahl het bij PSV heeft gedaan dan? Ik denk dat hij als hij eenmaal zijn touch met Huntelaar heeft gevonden dodelijke voorzetten kan gaan geven, en ook Huntelaar veel in stelling kan brengen.
4 uit 75. Wat een prestatiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef w00h00 het volgende:
[img=578xnull]http://aycu33.webshots.com/image/22392/2003632038668144642_rs.jpg[/img]
Fucking hell. afgelopen seizoen 29 wedstrijden (ruim 2500 minuten) om een goal er in te prikken, verdomme geen enkele.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken![]()
zondag 29quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat is ook al weer 3 seizoenen geleden hoor. Hoe oud is hij nu 30/31 jaar ofzo? Maarja we zullen zien hoe hij het gaat doen.
Toch vind ik het opvallend hoor. Ze halen een scout van naam en vervolgens worden er vooral "Ten Cate aankopen" en Van Geeltjes gepresenteerd. Hebben ze te weinig vertrouwen in Van der Zee of is zijn kennis toch enigszins achterhaald?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe lang is die in dienst?
Even geduld.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef evert het volgende:
wel leuk, als feyenoord supporter dit als eerste in het ajax topic melden en dan al die commentaren in no time!
Hij is er net en PSV stelt andere eisen aan een speler dan Ajax.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toch vind ik het opvallend hoor. Ze halen een scout van naam en vervolgens worden er vooral "Ten Cate aankopen" en Van Geeltjes gepresenteerd. Hebben ze te weinig vertrouwen in Van der Zee of is zijn kennis toch enigszins achterhaald?
Of heeft hij soms een concurrentiebeding?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toch vind ik het opvallend hoor. Ze halen een scout van naam en vervolgens worden er vooral "Ten Cate aankopen" en Van Geeltjes gepresenteerd. Hebben ze te weinig vertrouwen in Van der Zee of is zijn kennis toch enigszins achterhaald?
Een scout moet toch spelers vinden die voldoen aan het profiel wat de technische staf schetst? Hij is kersvers in dienst bij Ajax. Om een goed oordeel te krijgen van een speler zal hij deze toch enkele weken dan wel maanden moeten volgen. Het is niet zo alsof van der Zee de namen die hij kende van PSV zonder twee keer te kijken over draagt aan Ajax. Ajax zoekt nu eenmaal andere spelers dan dat PSV doet. Om nu al aankopen ingeleid door van der Zee te verwachten is totaal onrealistisch.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar even serieus.. hoeveel betalen wij voor deze hoop stront?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Zaakwaarnemer Rommedahl: 'Twee knaak vijftieg voor jou hè. Omdat jij mijn kamerad bent. Jij mijn vriend zijn hè. Twee knaak vijftieg, ies heel speciale prijs.'.
Ajax moet dan wel zoiets betaald hebbenquote:Getafe are close to wrapping up a £1.5m deal for Charlton winger Dennis Rommedahl. (Daily Mail)
rot eens op met die domme smileys.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
4 uit 75. Wat een prestatie [afbeelding] .
Jij verwoordt het iets beter, ik ben nog pissig over die Deense homo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Een scout moet toch spelers vinden die voldoen aan het profiel wat de technische staf schetst? Hij is kersvers in dienst bij Ajax. Om een goed oordeel te krijgen van een speler zal hij deze toch enkele weken dan wel maanden moeten volgen. Het is niet zo alsof van der Zee de namen die hij kende van PSV zonder twee keer te kijken over draagt aan Ajax. Ajax zoekt nu eenmaal andere spelers dan dat PSV doet. Om nu al aankopen ingeleid door van der Zee te verwachten is totaal onrealistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |