Dat ziet er nog redelijk druk uit, ik had eigenlijk verwacht dat het een enorme flop zou worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/author/marcelw
Hier een aantal fotos
Daar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:55 schreef FlyingFox het volgende:
Hier.
ik van 8:30 tot 17:00 :xquote:
broek omhoog en doortrekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:25 schreef vamperotica het volgende:
Klaar
*geeft zout aan*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
broek omhoog en doortrekken
HIJ IS FLAUW
maar goed, klaa rmet werken ?
Ghehehe... Ja .. Dat laatstequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
broek omhoog en doortrekken
HIJ IS FLAUW
maar goed, klaa rmet werken ?
dank jequote:
En gezellige buurt, succes met de volgende.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
Kut ik ben het niet geworden met die kijkavond
Was wel echt een heel gaaf huis (korvelplein 214) en heel gezellig. Maarja
AH korvel was wel de beste AH van TIlburg en omstrekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef Herodus het volgende:
Ach, ik heb meer dan 15 jaar in het centrum gewoont en woon nu in Korvel. Ik heb geen negatieve ervaringen hier, en zeker niet meer dan in het centrum, waar nog wel eens wat gebeurde. Ik mis het dienstenaanbod in de buurt een beetje, er is zelfs geen restaurant op loopafstand hier, terwijl er die vroeger, waar mijn vriendin woonde (in de buurt van het gevaarlijke Wilheminapark-we wonen nu samen) er die wel waren. Dus wat mij betreft kan de buurt wat gentrification gebruiken,maar goe. De AH vind ik een tamelijk slechte, maar op de Korvelsweg heb je dus een paar prima Turken en ook de Nettorama (de goekoopste supermarkt heden ten dage, hoewel met een iets beperkter aanbaod, mn.n vlees).
Ik bezoek die AH overigens wel vaak omdat het gewoon de dichtsbijzijnde is. (En telkens heb ik heimwee naar de Lekker in Laag van Jan en Anita, de goedkoopste supermarkt ever, met het telefoonnummer van de eigenaar op elke kassabon, en bijna nooit wachten voor een kassa. Ik mis de LEL..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |