Ik heb er nog niets over gehoord. Op FOK denken ze dat ze op een andere manier aan kaarten proberen te komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:42 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hoor net een reclame spotje van Saturday Night Fever in de Arena morgenavond
weten Natas en Jaap al dat ze niet gaan?
woah wat een onderkin bij Amandaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Amanda wil een paracetamol - waarvoor? Ik dacht dat dit haar dagelijkse rotkop was.
[afbeelding]
niet bij nada. want die gaat bij nix en panda chocolade plezier hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien spuit Dennis wel chocolademelk vannacht..is weer eens wat anders dan bosbessen..
![]()
Op Radio 10 Gold kun je VIP kaarten winnen...misschien is dat wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets over gehoord. Op FOK denken ze dat ze op een andere manier aan kaarten proberen te komen.
ik hoor hem denken, chocolade,chocolade,chocolade,chocolade,chocolade,chocolade,chocoladequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Heeft Jaap verloren met schaken, hij kijkt zo boos.
remisequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Heeft Jaap verloren met schaken, hij kijkt zo boos.
Wanneer ik een directie-secretaresse nodig heb en moet kiezen tussen Tas en BQ, nou dan weet ik het inmiddels 100% zeker.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier moet je zijn.
http://www.iohotspots.nl/iohotspots/846_Death_by_Chocolate.html
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:49 schreef mazaru het volgende:
Waar is de zwarte koningin??
[afbeelding]
Ahhhh!! Gevonden!!
[afbeelding]
Zie je wel, dat dacht ik dus al.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op Radio 10 Gold kun je VIP kaarten winnen...misschien is dat wat?
Radio 10 Gold is onderdeel van........3x raden![]()
quote:
ganzeleverquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Bonbons vullen met ganzelever en bosvruchten, noemt de meneer.
Niet helemaal mijn idee van bonbons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |