En laten spuiten. Hopelijk gaat het haar met een zakje beter af.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Sterk spul die chocola.
Kan iemand het merk achterhalen?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En laten spuiten. Hopelijk gaat het haar met een zakje beter af.
Wacht eens... dat zijn de handen van Nadia niet, geloof ik![]()
Hoe denk je dat die banketbakker aan zo'n jonge vrouw is gekomen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Sterk spul die chocola.
Kan iemand het merk achterhalen?![]()
Dit is de Iraanse mevrouw, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En laten spuiten. Hopelijk gaat het haar met een zakje beter af.
Wacht eens... dat zijn de handen van Nadia niet, geloof ik![]()
Frambozen, aarbeien en bosbessen eten is zo 1995quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die banketbakker aan zo'n jonge vrouw is gekomen?
Die is vast gaan stappen met een pondje chocolade in zijn zakken
Is a joy for live, i knowquote:
Als ik tegenwoordig die vruchten zie staan, dan denk ik aan hele andere dingen dan vitamine Cquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Frambozen, aarbeien en bosbessen eten is zo 1995![]()
Hier moet je zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die banketbakker aan zo'n jonge vrouw is gekomen?
Die is vast gaan stappen met een pondje chocolade in zijn zakken
Ik wil die chocola om de ellende veroorzaakt door de beelden van Naatje en Nix te verdringen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig die vruchten zie staan, dan denk ik aan hele andere dingen dan vitamine C![]()
Slikken kreng, zoiets?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig die vruchten zie staan, dan denk ik aan hele andere dingen dan vitamine C![]()
quote:
Lees mijn post hierboven, misschien woon je in de buurt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik wil die chocola om de ellende veroorzaakt door de beelden van Naatje en Nix te verdringen.![]()
Dat gaat nooit meer overquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik wil die chocola om de ellende veroorzaakt door de beelden van Naatje en Nix te verdringen.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |