dan moeten die het even fixen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, das waar...
Maar als ik het wel heb, hebben mods geen html rechten... Enkel FA's & A's....![]()
Ik heet GEEN ik herhaal GEEN Kris, en zolang Maassluis niet in Limburg ligt, woon ik niet in Maassluis.quote:
hier in het beschaafde deel van neerland hebben we er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heet GEEN ik herhaal GEEN Kris, en zolang Maassluis niet in Limburg ligt, woon ik niet in Maassluis.
Jan Linders is een bekende supermarktketen, opgericht door de Bergense ondernemer/kruidenier Jan Linders. Jan Linders heeft zo'n 70 filialen in Zuid-Oost Nederland.
Checkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen wij ook zelf wel, maar als we een mod hebben met html-rechten, dan krijgen we niet van die lelijke blauwe randen om de UIs heen...
Dan moeten we zo iemand uit zijn hol trekkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, das waar...
Maar als ik het wel heb, hebben mods geen html rechten... Enkel FA's & A's....![]()
52 volgens de site....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heet GEEN ik herhaal GEEN Kris, en zolang Maassluis niet in Limburg ligt, woon ik niet in Maassluis.
Jan Linders is een bekende supermarktketen, opgericht door de Bergense ondernemer/kruidenier Jan Linders. Jan Linders heeft zo'n 70 filialen in Zuid-Oost Nederland.
Ik ook..quote:
Idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Check
[..]
Dan moeten we zo iemand uit zijn hol trekken
Zo ist maar net...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier in het beschaafde deel van neerland hebben we er nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
ik moet nog 2 dingen doen, maar ik heb geen zin.
Whehe. 3 dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
ik moet nog 2 dingen doen, maar ik heb geen zin.
Bezwaar?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
straks hebben we met z'n 3en 99% van dit topic volgepost
Ik ben pas op pagina 2...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. 3 dan.
Of hebben we hier het quotum al? Nee. Want we zijn pas op pagina 3.
Ik doe dan ook maar een wilde gok N.A.V. Productieaantallen. Nooit geweten dat 1 winkel zoveel groente om kan zettenquote:
Hier ga ik maar niet op inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier in het beschaafde deel van neerland hebben we er nog nooit van gehoord.
ik heb gewoon een fatsoenlijk aantal van 50.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben pas op pagina 2...
80 posts per pagina ftw!!!![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
straks hebben we met z'n 3en 99% van dit topic volgepost
Wat jij wilt. Dan ben je pas halfweg pag. 2 ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben pas op pagina 2...
80 posts per pagina ftw!!!![]()
Dan komt de laatste post op pagina 2...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb gewoon een fatsoenlijk aantal van 50.
Ik ga 'm eens op 300 zetten.
Dan F5 ik ook niet meer zo vaak op de oude pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |