Een innige tongzoen van een vrouw, die gefotografeerd word, zodat op de volgende lesbische banner ten minste FOKsters staanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat krijg ik voor mijn oplossing van het neuzenraadsel?.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een innige tongzoen van een vrouw, die gefotografeerd word, zodat op de volgende lesbische banner ten minste FOKsters staan
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
en dan wil jij de foto maken, zeker?.
Ik geloof dat het morgen middag wel beter weer wordt. Ik heb best zin om dan een stuk te gaan skaten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Paulusssttt het volgende:
@Maok & @Teigan.. Kunnen we morgen geen alternative funskatsaterday organiseren... Is het weer afgelast..... Was weer op tijd...![]()
Ja precies, ergens aan het begin van de middag.. Ik baal er zo van dat of ik mis het of het gaat niet door... Jullie kennen de weg..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef maok het volgende:
[..]
Ik geloof dat het morgen middag wel beter weer wordt. Ik heb best zin om dan een stuk te gaan skaten.
Jamaar....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ach. Er worden ook dierproeven gedaan voor het testen van katten/hondenvoedsel.
En hoe weet je anders of het eten prikt als het een keer per ongeluk in de oogjes komt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Jamaar....
Waar moet je anders op testen of katten kattenvoer lekker vinden?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:02 schreef maok het volgende:
[..]
En hoe weet je anders of het eten prikt als het een keer per ongeluk in de oogjes komt?![]()
Zelf een hap nemen is geen optiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Wedden dat het prikt?
Maar serieus: hoe kan je dierenvoer maken zonder het op dieren te testen?
Dat is net zo'n onzin als in die reclames: "deze creme is dermatologisch getest"
Ja, dat mag ik hopen, dat het ooit op een huid getest/gesmeerd is, vertel je me ook ff de resultaten van die test?
Het ruikt niet altijd slecht thoughquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zelf een hap nemen is geen optieIs niet lekker....
![]()
Succesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:23 schreef Paulusssttt het volgende:
Ik ga de hond uitlaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |