Post dan nog ff je foto's hier, dan is het helemaal tofquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef didotcicero het volgende:
Ik vind het jammer dat ik bij lange na niet met de resultaten thuis ben gekomen waarmee ik dacht had thuis te komen (gebaseerd op wat ik vorig jaar analoog heb geschoten).
Ik heb er het hele jaar naar toegeleefd en toch bleef het -vervelend genoeg- tot op het laatste moment spannend of ik nou wel of niet kon gaan.
Met als gevolg dat ik er niet echt de voldoening uitgehaald heb die ik er vorig jaar uithaalde. En dat knaagt een beetje. Want er was voor mij heel veel (meer) uit te halen.
Het goede nieuws: ik weet nu wel waar ik volgende keer op moet letten (aan het materiaal heeft het zeker niet gelegen). En wat ik vooral wel en niet moet doen.
En dus zullen we die Eur. 74,- entree dan maar wegboeken onder het kopje "leergeld".
Best luxe, een Canon 5D en een 200mmL2.8 prime, fijne 'lichtgewicht' combinatie in vergelijking met de 1Ds 70/200f2.8 combi waar de meesten mee liepen te sjouwen. Ik heb de 430EX gebruikt als scherpstel hulp, hoewel ik me afvraag of het voor de te overbruggen afstanden ook nut heeft gehad. Veel gemaakte foto's zijn net niet goed scherpgesteld. Die van Galliano is overigens met de 24/70L2.8 gemaakt op 70mm. De meeste 200mm foto's zijn met ISO400 f2.8 1/160ste gemaakt, die van Kirk Whalum met Miller op f3.5 en sommige foto's met ISO200 en daarna in digitaal negatief iets bijbelicht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:20 schreef Roi het volgende:
@..zapper.Mooie foto's hoor, je voelt de sfeer! Goede belichting ook, ze zijn allemaal perfect behalve #z11.
Wat voor een camera en lens heb je gebruikt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |