Oh matig, langer zou wel beter zijn, maar wijder is niet echt nodig..quote:
Heel snel proberen om iets bij je bestelling te voegen dat ook later geleverd kan worden. Dat heeft bij mij ook wel eens gewerkt. Kijk eens bij bijv. de jassen of sommige Hello Kitty sokken en sloffen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er ook een klantenservice per mail?
Dat vest zou later geleverd worden, maar "het restbedrag is te laag, bestelling wordt geannuleerd"
WHAT THE FUCK, geef me dat gratis vest!
Nee, die zak hebben we wel nodig. Niet iedereen kijkt er naar, maar de naam van het artikel staat namelijk op de zak en die staat dus ook weer op de bon. Da's voor het personeel dus handiger uit te zoeken.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Misschien moet ie er dan toch bij?? Ze haalde alles er uit en keek er niet meer naar om, dus zeker weet ik 't niet.
Ik had wel al op mn bon aangegeven wat terugkwam, de vorige keer moesten ze een uur zoeken![]()
Voor de code keek ze op de kaartjes aan de binnenkant, waar het wasvoorschrift enzo ook opstaat.
Ik had de artikelen die ik terugbracht zelf al omcirkeld. Ik had er 10, en ik bracht 1 en 9 & 10 terug, dus daar had ik een rondje om gezet. Omdat ze de vorige keer (met zak) tamelijk lang moesten zoeken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nee, die zak hebben we wel nodig. Niet iedereen kijkt er naar, maar de naam van het artikel staat namelijk op de zak en die staat dus ook weer op de bon. Da's voor het personeel dus handiger uit te zoeken.
Zoals je zelf al zegt, als ze puur naar de codes moeten gaan zoeken, zijn ze heel lang bezig (en heeft dat meisje dat jou hielp het nut van die zakken er omheen dus niet helemaal begrepen).
Ja, gaat er ook gewoon van af.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Qarinx het volgende:
Hey Parselmouth, weet jij misschien of internet aankopen met personeelskorting ook van je jaarlijkse kortingsbedrag afgaan?
Tering... 't Zit niet meequote:Op maandag 23 juli 2007 14:41 schreef Roeji het volgende:
nou ben net maar weer eens teruggebeld door de klanten'service'. De artikelen uit de oude collectie kunnen dus niet meer besteld worden door hun, de klant moet dat zelf dus proberen (wat dus niet lukt, je krijgt steeds niet leverbaar te zien).
op mijn vraag of ze nog iets aan de verzendkosten deden, aangezien ik die nu dus weer moet betalen omdat ik zogenaamd een hele nieuwe bestelling heb geplaatst, werd dus geantwoord dat ik die anders ook moest betalen omdat ik meer dan 2 artikelen aan mn nalevering heb toegevoegd.
Das dus bullshit van de 1e orde aangezien ik al meer dan 10 dingen in het verleden heb toegevoegd aan mn 'naleveringen' en ik dus nooit extra verzendkosten moest betalen.
Maar nee, ze doen er niks aan en ze komen de klanten dus ook niet tegemoet wiens bestelling verwijdert/gewist is door het 'systeem'. Want het lag allemaal aan het 'systeem'. Ze hadden een nieuw 'systeem' ivm de najaarscollectie en in dat 'systeem' konden ze geen oude artikelen meer bestellen. Nou nou wat een 'systeem'-beheer daar bij h&m. Ik zit zelf in de it maar dit heb ik nog nooit meegemaakt dat ze gewoon alles daarop afschuiven en de klanten er de dupe van laten zijn.
Ik heb toen maar eens gevraagd wat zij zouden doen als ik vanaf nu openstaande facturen van de oude collectie gewoon maar wegsmijt ipv ze te betalen. Wat dan ligt dan aan mijn 'systeem'. Daar krijg je dan geen antwoord op, behalve zoiets lulligs als: ik kan er niks aan doen.
Ik ga denk ik mijn openstaande bestelling maar eens wissen en een punt zetten achter dit gekloot van h&m met mn spullen/bestellingen. Ik ga wel gewoon naar de winkel, daar kun je tenminste zonder gezeik je spullen uitzoeken en meteen meenemen.
Ik ben het echt goed zat. Nog niet eens een fatsoenlijk excuus of tegemoetkoming. Niks![]()
Volgens mij wel en 7764 geeft 25% korting op het duurste artikel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe gids binnen gekregen. Weet iemand of je ook kortingscode's kan gebruiken als je via het formulier besteld? En hoe kom ik aan zo'n kortingscode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |