abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51686495
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren ook besteld. O.a. deze:

[afbeelding]
Waarom is mijn winterjas van vorige jaar nog zo goed
I had a signature once. It was awful.
pi_51687742
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:11 schreef MissJ het volgende:
Kom ik dus net thuis, ik kijk in mijn brievenbus... vind ik daar een briefje van de postbode dat ze vandaag een pakketje van H&M bezorgd hebben.. ik was er niet, dus hebben ze het bij mijn buren bezorgd.
Maar ik heb nu maar niet aangebeld, is al laat, dus morgen maar.
Ik begrijp iets niet: ik heb afgelopen maandag en dinsdag iets besteld ja.. maar dat staat nog "in behandeling"!!
Dus wat hebben ze nu bezorgd dan???
ben zeer benieuwd, dus morgenochtend ga ik maar ff bij mijn benedenburen aanbellen
Ik ben in shock

Net bij de buren het pakketje opgehaald: het is mijn bestelling van afgelopen dinsdag!!!!!!!
Hoe bizar en vooral hoe snel van H&M! Dit is echt een record voor ze hoor gok ik hahaha.
Kijk ik net op Mijn Pagina... staat deze zending nog steeds op "in behandeling" en nog steeds niet op "is onderweg"!!
Die van maandag staat ook nog "in behandeling".. nou, ik hoop dat die ook snel bezorgd gaat worden dan Hoewel dat wel een veel grotere bestelling was, die nu bezorgd is was maar 1 ding.

Erg raar hoor hihi, heeft 1 van jullie dit ook wel eens meegemaakt????
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51687777
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Waarom is mijn winterjas van vorige jaar nog zo goed
Oh wacht es... Ik heb die bon van 50 euro natuurlijk nog... Nou, als ik een H&M tegen kom tijdens mn vakantie is de kans groot dat ik hem toch koop, zo'n gave paarse jas vind je zo snel niet meer
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 10:53:16 #54
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51687860
Heeft iemand nog gezien/gemerkt of de outlet nog is aangevuld? Ik meen al een paar dagen dezelfde dingen te zien staan.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51687981
Weet er iemand of de nieuwe collectie ookal in de winkels hangt?
pi_51688312
ik heb net voor 300 euries besteld
en plaats hier daarom even een welgemeende tvp
pi_51688380
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:02 schreef fae_sarah het volgende:
Weet er iemand of de nieuwe collectie ookal in de winkels hangt?
Denk het niet...ze verkopen nog zomerkleding

Denk niet dat ze nu al winterkleding in de winkels gaan hangen
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:32:14 #58
123170 alors
zlata1234
pi_51689624
omg wat bastards daar bij h&m, ik had immers die kinderbroeken besteld in maat 170, maar ze waren veel te klein en ook mijn vriendin met maat 34 paste er nauwelijks in. Ik had dus alleen die zwarte en die blauwe gepast.
Zij had ze ook besteld, en toch maar even gepast voor de zekerheid.
Wat blijkt nu, bij haar is 170 veel te groot, maar 164 paste ze wel. En toen dacht ik net, dan pas ik die gele broek toch ook maar even. Past die dus gewoon wel Nou lekker dan, en op haar zwarte 170 broek zit dus geen korting, matige zaak dus. Maar goed ik ga binnenkort die 170's van haar wel even passen.

Maten en H&M
know'm sayin?
word? word.
pi_51689679
Geen enkele kortingscode werkt meer
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:38:21 #60
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51689751
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:32 schreef alors het volgende:
omg wat bastards daar bij h&m, ik had immers die kinderbroeken besteld in maat 170, maar ze waren veel te klein en ook mijn vriendin met maat 34 paste er nauwelijks in. Ik had dus alleen die zwarte en die blauwe gepast.
Zij had ze ook besteld, en toch maar even gepast voor de zekerheid.
Wat blijkt nu, bij haar is 170 veel te groot, maar 164 paste ze wel. En toen dacht ik net, dan pas ik die gele broek toch ook maar even. Past die dus gewoon wel Nou lekker dan, en op haar zwarte 170 broek zit dus geen korting, matige zaak dus. Maar goed ik ga binnenkort die 170's van haar wel even passen.

Maten en H&M
Lol, zo ben ik kwa maten in tops/truien in een maand tijd van L via M naar S gegaan. Terwijl sommige blouses nog te krap zitten met maat 44.

Oh en wat jeans betreft, voorheen zat maat 33 lekker, niet te los niet te strak. Mt 32 zat goed strak, wel draagbaar. En nu pas ik inmiddels in maat 31 die nu redelijk losjes zit. Dus zelfs daar zijn ze mee aan t rommelen, want zoveel dunner is mn reet en mn bovenbenen echt niet geworden.

moet wel zeggen dat ik flink ben afgevallen de laatste tijd, maar ondanks dat heb ik in andere kledingzaken (of zelfs bij de andere 'merken' van h&m) toch nog L of hooguit M nodig. Het heeft dus niet alleen met mijn afvallen te maken maar ook echt wel dat h&m aan t rommelen is met de maten.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51690498
Is er dan ook al een nieuwe catalogus uit?
Die krijg je als je regelmatig besteld toch gewoon automatisch toegestuurd?
Hoef je toch niet steeds opnieuw aan te vragen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_51692804
Ik ben echt heel boos!!! En dat komt door die nieuwe collectie!!!
Misschien kunnen enkelen van jullie het je nog wel herinneren, maar ik was opzoek naar de lichtbeige tas met zo'n nepleren randje erlangs. De 'ronde versie' ervan. De ene dag stond ie wel op de site, de andere dag niet... Nou ja, om een lang verhaal iets korter te maken: ik had 'm besteld en vorige week ontvangen! Ik helemaal happy met mijn mooie tas, totdat ik erachter kwam dat er een naadje (oid) los zat. En ik dacht: ik ga niet via i'net bestellen, want dan kan ik weer verzendkosten gaan betalen. Invullen op het retourformulier was ook geen optie, dacht ik, want met het tempo waarmee zij de retourpakketten verwerken is die tas tegen die tijd uitverkocht....
Laatste optie: bellen!
Ik belde op de dag dat de site er min of meer uit lag, omdat ze de nieuwe collectie erop aan het zetten waren. Maar bij de klantenservice konden ze daarom ook niet in het systeem en ze kon dus ook niks voor mij bestellen. MAAR, zei ze, als ik vrijdag of zaterdag even terug zou bellen dan zou ik de tas wel telefonisch kunnen bestellen.... Dus dat deed ik, vandaag. Krijg ik een mevrouw aan de lijn die zegt: nog niet alles staat in de outlet, maar die moet je even in de gaten houden en dan kan je 'm weer bestellen. Nou prima... Maar, ze ging even aan haar leidinggevende vragen hoe lang dat nog zou duren voor het er weer opstond... Ik wachten, wachten, wachten.... Komt ze terug: "Ik heb slecht nieuws. Er komt niets meer bij de outlet van de oude collectie (Roeij, vroeg jij daar toevallig nog naar?), dus de tas is niet meer te bestellen...
Ik baal er zo van! Want opzich was het naadje nog wel te naaien (mijn moeder is daar wel goed in), maar ik dacht: als ik 'm toch nog kan bestellen, dan doe ik dat liever en heeft mijn moeder er geen werk mee.... En nu heb ik dus niks
Klojo's daar....
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:13:31 #63
123170 alors
zlata1234
pi_51693253
wat gaan ze dan met al die outlet zooi doen?
know'm sayin?
word? word.
pi_51693460
geen idee... dat vroeg ik me ook al af... ik ga nog wel elke dag kijken of ie er toch opstaat... je weet het nooit bij de H&M...
Maar wat er nu opstaat blijft wel staat geloof ik. Het wordt alleen niet meer aangevuld.
pi_51696914
Wie kan mij meer vertellen over de limiet die je bij de Maandfactuur hebt?

Ik las op verschillende sites dat die limiet ¤100 is, en als je eroverheen zit dan moet je het restant contant bij Kiala betalen
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:58:30 #66
184048 ShenkieXL
in de koelkast
pi_51697645
voor 400 eurie nieuwe kleren gezien
jammer dat ik blut ben
Hi
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:02:00 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51697729
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:32 schreef AJ187 het volgende:
Wie kan mij meer vertellen over de limiet die je bij de Maandfactuur hebt?

Ik las op verschillende sites dat die limiet ¤100 is, en als je eroverheen zit dan moet je het restant contant bij Kiala betalen
Die limiet zou gelden voor de eerste bestelling.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51698695
Handig, er zijn weer BH accessoires:

Verlengstukjes en doorzichtige bandjes voor elk 4,90:

Ik was al een tijd op zoek naar beide, zag ze nergens!
pi_51699596
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:54 schreef BalLon het volgende:
-knip- tas verhaal
Heb je de factuur of email nog waarop de bestelcode staat? Misschien dat je hem dan toch nog wel online kan bestellen als je die invoert? Het valt te proberen
amokaapjeeh O+
pi_51699649
bestelcode? is dat het artikelnummer? Ik heb de factuur nog wel (kopie ervan) En waar kan ik dat dan invoeren online?
pi_51699681
oh! ik zie het al!!!
ga het direct doen! thx voor de tip. Als het gelukt is horen jullie het!
pi_51700477
hmm... de tas bestaat nog wel, maar er staat achter dat 'ie niet leverbaar is. Ik laat 'm gewoon staan in de hoop dat ie alsnog komt!
pi_51701039
Er is weer een kortingscode die het doet!!!

7764 geeft 25% korting op duurste artikel!!!!

zaterdag 21 juli 2007 @ 20:14:20 #74
123170 alors
zlata1234
pi_51701183
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:08 schreef Lollifant het volgende:
Er is weer een kortingscode die het doet!!!

7764 geeft 25% korting op duurste artikel!!!!

oooh te vet

know'm sayin?
word? word.
pi_51701398
ik wil een bestelling plaatsen maar hij doet het niet, het knopje 'doorgaan' verschijnt niet

Ik wil dat gratis vest!
pi_51701409
Heerlijk he! Heb meteen de jas van mijn vriend opnieuw besteld, nu E12,50 goedkoper
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:26:47 #77
123170 alors
zlata1234
pi_51701518
Hmm dat gratis vest werd er bij mij uitgekickt toen ik iets opnieuw had besteld met kortingscode, maar toen heb ik em er gewoon weer bijgedaan, en nu doet ie het wel
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:27:02 #78
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51701524
Ik heb ook even wat opnieuw besteld
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_51701557
Ook weer opnieuw besteld, en omdat ik toen 10 euro uitspaarde er ook weer iets van 10 euro bij gedaan
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51701563
Ik heb een megabestelling vandaag en betaald per creditcard.
Daarna kwam ik erachter dat ik een broek twee keer had, bestelling gewijzigd, cc gegevens opnieuw ingevoerd, daarna kwam ik erachter dat ik een setje handschoenen ook wel wilde hebben, bestelling gewijzigd, cc gegevens opnieuw ingevoerd, daarna kwam ik er hier achter dat ik de kortingscode kon gebruiken. Bestelling gewijzigd, cc gegevens opnieuw ingevoerd...

Hoe gaat dat nu eigenlijk? Heb ik nu 48 cc afschrijvingen en moet ik zelf gaan uitrekenen of het goede bedrag is afgeschreven of betaal je pas op het moment dat ze je bestelling daadwerkelijk opsturen?

Iemand enig idee?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_51701581
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
ik wil een bestelling plaatsen maar hij doet het niet, het knopje 'doorgaan' verschijnt niet

Ik wil dat gratis vest!
Gratis vest?!!!!

(omg weeeer een wijziging?)
pi_51701640
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gratis vest?!!!!

(omg weeeer een wijziging?)
http://shop.hm.com/shop/do?action=viewtemplatecombo&proddept=KAMP_555_SET

maar ik kan niet bestellen
pi_51701668
Als iets retour gaat naar de online shop (dus niet zelf naar de winkel brengen) kost het je dan alleen die 1 euro of ook de verzendkosten? Want als het alleen die 1 euro is ga ik mijn bestelling die in behandeling is genomen opnieuw bestellen, scheelt met die korting toch weer >10 euro.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51701773
Hee bedankt! Leuk setje ook zeg! En zowaar ook nog in mijn maat aanwezig! Meestal bij dit soort gratis acties is mijn maat altijd al weg.

Ik kan wel bestellen, heb het bij mijn bestelling gevoegd, maar staat nu wel als enige artikel "wordt later geleverd. Betaal ik daar dan verzendkosten over?

Ghihi inmiddels heb ik mijn bestelling zo'n 7 keer gewijzigd...
pi_51701933
En mijn leren jasje van 99 euro is al onderweg....
Kan het wel nog een keer bestellen, maarja... denk dat ik de korting maar aan een winterjas voor de vriend besteed.
pi_51702021
ik kan de artikelen wel naar de kass transporteren, en bij m'n adresgegevens op 'doorgaan' klikken.. dan zie ik m'n bestelling weer, en is het knopje 'doorgaan' onzichtbaar (en ik kan klikken wat ik wil op de plek waar het hoort te staan).

Ik heb het ook met m'n andere computer, heel vreemd En ik heb ook geen limiet bereikt ofzo

*edit* het is gelukt! Heb het roze setje gekozen
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:45:34 #87
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51702076
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hee bedankt! Leuk setje ook zeg! En zowaar ook nog in mijn maat aanwezig! Meestal bij dit soort gratis acties is mijn maat altijd al weg.

Ik kan wel bestellen, heb het bij mijn bestelling gevoegd, maar staat nu wel als enige artikel "wordt later geleverd. Betaal ik daar dan verzendkosten over?

Ghihi inmiddels heb ik mijn bestelling zo'n 7 keer gewijzigd...
Dat vroeg ik mij ook al af maar op de site staat:
quote:
Leveringsservice
Het komt soms voor dat een artikel niet op voorraad is of dat de levering aan ons vertraagd is. Om te voorkomen dat je hierdoor alle artikelen later krijgt, sturen we je de andere artikelen die je hebt besteld vast toe.
Het vertraagde artikel wordt je toegestuurd zodra het bij ons binnen is, zonder dat hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening worden gebracht. Bij een nazending voor een gering bedrag behouden we ons het recht voor om een factuur en een acceptgiro met het artikel mee te sturen.
Geen verzendkosten dus
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_51702199
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
ik kan de artikelen wel naar de kass transporteren, en bij m'n adresgegevens op 'doorgaan' klikken.. dan zie ik m'n bestelling weer, en is het knopje 'doorgaan' onzichtbaar (en ik kan klikken wat ik wil op de plek waar het hoort te staan).

Ik heb het ook met m'n andere computer, heel vreemd En ik heb ook geen limiet bereikt ofzo

*edit* het is gelukt! Heb het roze setje gekozen
Mooizo!
pi_51702225
Bij mij is dat vest heul niet gratis

21.07.07 57-2271 M Vest & sin Zwart 1 - 0,01
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:35:17 #90
123170 alors
zlata1234
pi_51703448
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij mij is dat vest heul niet gratis

21.07.07 57-2271 M Vest & sin Zwart 1 - 0,01
Ai ai ai één hele cent, die kon je niet meer missen deze maand he?
know'm sayin?
word? word.
pi_51728306
Ik blijf maar kijken op de site, zie zoveel leuke dingen
  zondag 22 juli 2007 @ 20:26:05 #92
70004 niksan
net een beetje meer
pi_51728370
Voor de dames die bij de H&M werken: Hangen de blazers al in de winkel, of zijn die nu alleen online te verkrijgen??
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_51728441
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik blijf maar kijken op de site, zie zoveel leuke dingen
Ik blijf mijn bestelling ook maar omgooien en mijn verlanglijstje uitbreiden
pi_51728504
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:26 schreef niksan het volgende:
Voor de dames die bij de H&M werken: Hangen de blazers al in de winkel, of zijn die nu alleen online te verkrijgen??
Welke blazer?
pi_51728521
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik blijf mijn bestelling ook maar omgooien en mijn verlanglijstje uitbreiden
Ik kan de verleiding nog weerstaan, anders schrik ik me straks weer lam wanneer ik m'n maandfactuur ontvang
pi_51733870

Dit ziet eruit als een fijne mega tas
  zondag 22 juli 2007 @ 23:24:42 #97
123170 alors
zlata1234
pi_51734203
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef Addict89 het volgende:
[afbeelding]

Die vind ik ook leuk, alleen ik vind het altijd wel fijn als er nog wat vakjes opzitten. Anders moet je steeds je tas opendoen. Tenminste als je em op rug draagt.

Ohja ik wilde net iets toevoegen aan mn bestelling krijg ik bij de kassa dit te horen: Je bestelling wordt behandeld, probeer het binnenkort opnieuw a.u.b.

Als ik bij mijn pagina kijk is er nog niks gebeurd... En als ik iets wil wijzigen krijg ik hetzelfde te horen...
know'm sayin?
word? word.
pi_51734536
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef Addict89 het volgende:
[afbeelding]

Die heb ik op vakantie in Duitsland al zien liggen. Idd een leuke tas.
Ik zie ook wel 30 dingen die ik zou willen hebben van de nieuwe collectie.
  maandag 23 juli 2007 @ 00:05:07 #99
70004 niksan
net een beetje meer
pi_51735337
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Welke blazer?
Deze:
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  maandag 23 juli 2007 @ 00:11:51 #100
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_51735474
Volgens mij heeft ons filiaal die al een tijd... Pin me er niet op vast, we hebben meerdere zwarte blazers en ze lijken veel op elkaar
Als ik morgen geen kassa hoef te staan en er aan denk zal ik even voor je kijken

Die tas is leuk ja! Die okergele ook trouwens Alleen heeft die volgens mij niet zo'n fijn formaat.
Zie het wel als ie in de winkel is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')