quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren ook besteld. O.a. deze:
[afbeelding]
Ik ben in shockquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:11 schreef MissJ het volgende:
Kom ik dus net thuis, ik kijk in mijn brievenbus... vind ik daar een briefje van de postbode dat ze vandaag een pakketje van H&M bezorgd hebben.. ik was er niet, dus hebben ze het bij mijn buren bezorgd.
Maar ik heb nu maar niet aangebeld, is al laat, dus morgen maar.
Ik begrijp iets niet: ik heb afgelopen maandag en dinsdag iets besteld ja.. maar dat staat nog "in behandeling"!!
Dus wat hebben ze nu bezorgd dan???![]()
ben zeer benieuwd, dus morgenochtend ga ik maar ff bij mijn benedenburen aanbellen![]()
Oh wacht es... Ik heb die bon van 50 euro natuurlijk nog... Nou, als ik een H&M tegen kom tijdens mn vakantie is de kans groot dat ik hem toch koop, zo'n gave paarse jas vind je zo snel niet meerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]Waarom is mijn winterjas van vorige jaar nog zo goed
Denk het niet...ze verkopen nog zomerkledingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:02 schreef fae_sarah het volgende:
Weet er iemand of de nieuwe collectie ookal in de winkels hangt?
Lol, zo ben ik kwa maten in tops/truien in een maand tijd van L via M naar S gegaan. Terwijl sommige blouses nog te krap zitten met maat 44.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:32 schreef alors het volgende:
omg wat bastards daar bij h&m, ik had immers die kinderbroeken besteld in maat 170, maar ze waren veel te klein en ook mijn vriendin met maat 34 paste er nauwelijks in. Ik had dus alleen die zwarte en die blauwe gepast.
Zij had ze ook besteld, en toch maar even gepast voor de zekerheid.
Wat blijkt nu, bij haar is 170 veel te groot, maar 164 paste ze wel. En toen dacht ik net, dan pas ik die gele broek toch ook maar even. Past die dus gewoon welNou lekker dan, en op haar zwarte 170 broek zit dus geen korting, matige zaak dus. Maar goed ik ga binnenkort die 170's van haar wel even passen.
Maten en H&M
Die limiet zou gelden voor de eerste bestelling.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:32 schreef AJ187 het volgende:
Wie kan mij meer vertellen over de limiet die je bij de Maandfactuur hebt?
Ik las op verschillende sites dat die limiet ¤100 is, en als je eroverheen zit dan moet je het restant contant bij Kiala betalen![]()
Heb je de factuur of email nog waarop de bestelcode staat? Misschien dat je hem dan toch nog wel online kan bestellen als je die invoert? Het valt te proberenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:54 schreef BalLon het volgende:
-knip- tas verhaal
oooh te vetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:08 schreef Lollifant het volgende:
Er is weer een kortingscode die het doet!!!
7764 geeft 25% korting op duurste artikel!!!!
Gratis vest?!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
ik wil een bestelling plaatsen maar hij doet het niet, het knopje 'doorgaan' verschijnt niet![]()
Ik wil dat gratis vest!![]()
http://shop.hm.com/shop/do?action=viewtemplatecombo&proddept=KAMP_555_SETquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gratis vest?!!!!
(omg weeeer een wijziging?)
Dat vroeg ik mij ook al af maar op de site staat:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hee bedankt! Leuk setje ook zeg! En zowaar ook nog in mijn maat aanwezig! Meestal bij dit soort gratis acties is mijn maat altijd al weg.
Ik kan wel bestellen, heb het bij mijn bestelling gevoegd, maar staat nu wel als enige artikel "wordt later geleverd. Betaal ik daar dan verzendkosten over?
Ghihi inmiddels heb ik mijn bestelling zo'n 7 keer gewijzigd...
Geen verzendkosten dusquote:Leveringsservice
Het komt soms voor dat een artikel niet op voorraad is of dat de levering aan ons vertraagd is. Om te voorkomen dat je hierdoor alle artikelen later krijgt, sturen we je de andere artikelen die je hebt besteld vast toe.
Het vertraagde artikel wordt je toegestuurd zodra het bij ons binnen is, zonder dat hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening worden gebracht. Bij een nazending voor een gering bedrag behouden we ons het recht voor om een factuur en een acceptgiro met het artikel mee te sturen.
Mooizo!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
ik kan de artikelen wel naar de kass transporteren, en bij m'n adresgegevens op 'doorgaan' klikken.. dan zie ik m'n bestelling weer, en is het knopje 'doorgaan' onzichtbaar (en ik kan klikken wat ik wil op de plek waar het hoort te staan).
Ik heb het ook met m'n andere computer, heel vreemdEn ik heb ook geen limiet bereikt ofzo
![]()
*edit* het is gelukt!Heb het roze setje gekozen
![]()
Ai ai ai één hele cent, die kon je niet meer missen deze maand he?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij mij is dat vest heul niet gratis![]()
21.07.07 57-2271 M Vest & sin Zwart 1 - 0,01
Ik blijf mijn bestelling ook maar omgooien en mijn verlanglijstje uitbreidenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik blijf maar kijken op de site, zie zoveel leuke dingen![]()
Welke blazer?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:26 schreef niksan het volgende:
Voor de dames die bij de H&M werken: Hangen de blazers al in de winkel, of zijn die nu alleen online te verkrijgen??
Ik kan de verleiding nog weerstaan, anders schrik ik me straks weer lam wanneer ik m'n maandfactuur ontvangquote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik blijf mijn bestelling ook maar omgooien en mijn verlanglijstje uitbreiden![]()
Die vind ik ook leuk, alleen ik vind het altijd wel fijn als er nog wat vakjes opzitten. Anders moet je steeds je tas opendoen. Tenminste als je em op rug draagt.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef Addict89 het volgende:
[afbeelding]
Dit ziet eruit als een fijne mega tas![]()
Die heb ik op vakantie in Duitsland al zien liggen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef Addict89 het volgende:
[afbeelding]
Dit ziet eruit als een fijne mega tas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |