Mwoah, in veel landen is Starbucks vooral populair onder yuppen en studenten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:23 schreef Fimsalabim het volgende:
[..]
Volgens mij is deze afspiegeling van de werkelijkheid niet helemaal representatief![]()
Nogmaals, ik heb geen profielen afgestruind. De berichten komen van het berichtenforum op de Starbucks hyve. Zo gevonden. Misschien moet je eens een topic lezen voordat je je grote scheur opentrekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:31 schreef BlackRhino het volgende:
Vraag me af wie er nu geen leven hebt als je alle Hyves profielen af gaat struinen om vervolgens quotes te kunnen plaatsen in een topic...
studenten? die kunnen zich toch helemaal geen starbucks veroorlovenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mwoah, in veel landen is Starbucks vooral populair onder yuppen en studenten.
Jawel, dat is hip.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
studenten? die kunnen zich toch helemaal geen starbucks veroorloven
In Duitsland en Dublin zat het er toch anders afgeladen met studenten en yuppies met laptops.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Meh, studenten zijn eerder te lui om zelf koffie te zetten en gaan het daarom maar halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste jongeren er geen gewone koffie of espressos bestellen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Meh, studenten zijn eerder te lui om zelf koffie te zetten en gaan het daarom maar halen.
Het ging over de stereotypering van starbucksfans / ' Net5vrouwen'quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mwoah, in veel landen is Starbucks vooral populair onder yuppen en studenten.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:52 schreef Fimsalabim het volgende:
[..]
Het ging over de stereotypering van starbucksfans / ' Net5vrouwen'![]()
Dat hebben ze ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste jongeren er geen gewone koffie bestellen.
choc chipquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste jongeren er geen gewone koffie of espressos bestellen.
Het zal meestal wel om caramel frappuccino's en chocomel ofzo gaan.
Het concept van Starbucks is ook echt wel relaxed. Alhoewel, meestal zijn de relaxte stoelen en banken wel bezet als je binnen komt lopen. Je moet echt geluk hebben om op een van de betere plaatsen terecht te komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef jmac het volgende:
[..]
choc chip
EN 't gaat niet alleen om 't drankje. 't is gewoon lekker relaxed chillen in een SB restaurentje. Je kan er ook gewoon je werk doen of pauze houden, socializen etc. Maar dat kennen ze niet in Nederland. Als hier een vreemde je aanspreekt in n cafe denk je meteen dat die iets van je moet
Ik had in Düsseldorf wel eens een bananen / chocolate chip frap. besteld, maar ik vond hem veel te zoet.quote:
Die zogenoemde third place experience is idd wel een belangrijk punt in Starbucks zijn marketing strategie.quote:EN 't gaat niet alleen om 't drankje. 't is gewoon lekker relaxed chillen in een SB restaurentje. Je kan er ook gewoon je werk doen of pauze houden, socializen etc. Maar dat kennen ze niet in Nederland. Als hier een vreemde je aanspreekt in n cafe denk je meteen dat die iets van je moet
In veel winkels in Nederland is het concept "service" ook nog niet echt uitgevonden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben trouwens bang dat ongemotiveerd kutpersoneel hier in Nederland de Starbucks sfeer toch zal
verpesten.
Vanaf 1 Juli 2008 mag je in geen enkele kroeg meer roken in Nederland, dus dat komt wel goed verder.quote:En die Nederlanders gaan natuurlijk weer zeiken dat je niet mag roken in de Starbucks.
Het zal dan wel niet meer mogen, maar toch gaan ze er om zeiken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef maartena het volgende:
[..]
In veel winkels in Nederland is het concept "service" ook nog niet echt uitgevonden.
[..]
Vanaf 1 Juli 2008 mag je in geen enkele kroeg meer roken in Nederland, dus dat komt wel goed verder.
Aardbeienkoffie...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Starbucks is voor mensen die geen koffie lusten, maar aarbeienkoffie.
serieus, al die frappes ofzo. See us care.quote:
omgquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
#
# Frappuccinos can be made with any type of Starbucks syrup. Core flavors include Vanilla, Hazelnut, Toffee Nut, Almond, Cinnamon, Peppermint, Raspberry, and Cinnamon Dolce. These are simply called as a "[Syrup] Coffee Frappuccino", and are served without whipped cream unless otherwise specified.
bron: wikipedia
Strawberry & Cream Frappuccino noemen ze het dan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:47 schreef HAL9000S het volgende:
Dat van die aarbeienkoffie is een grap toch?
Gelukkig zijn Duitsers zulke hartelijke mensen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef jmac het volgende:
[..]
choc chip
EN 't gaat niet alleen om 't drankje. 't is gewoon lekker relaxed chillen in een SB restaurentje. Je kan er ook gewoon je werk doen of pauze houden, socializen etc. Maar dat kennen ze niet in Nederland. Als hier een vreemde je aanspreekt in n cafe denk je meteen dat die iets van je moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |