Dat weet ik. Ik vlieg 8 keer per jaar gemiddeld. Dat bericht krijg je ook alleen als je binnen die 24 uur probeert in te checken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef nattermann het volgende:
Kan pas vanaf 24 uur vantevoren hè.
Ja, je krijgt te verstaan dat je dat moet doen. Vorige maand stond er alleen wel een rij die bijna tot terminal 3 doorging.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef VodEvil het volgende:
Anders op het vliegveld via internet in-checken. Er staan immers van die terminals voor de balie.
hoelaat was dat. aangezien ik morgen erg vroeg op schiphol moet zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, je krijgt te verstaan dat je dat moet doen. Vorige maand stond er alleen wel een rij die bijna tot terminal 3 doorging.
08:00. En morgenochtend ga ik precies hetzelfde krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoelaat was dat. aangezien ik morgen erg vroeg op schiphol moet zijn
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef bromfly_er het volgende:
Ryanair webcheck-in for the win. Werkt prima.
Herkenbaar trouwensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, je krijgt te verstaan dat je dat moet doen. Vorige maand stond er alleen wel een rij die bijna tot terminal 3 doorging.
Ik denk niet dat Aanvoerder naar Pauperistein vliegt..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef bromfly_er het volgende:
Ryanair webcheck-in for the win. Werkt prima.
Verkapt-kijk-mij-8-keer-per-jaar-vliegen-topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vlieg 8 keer per jaar gemiddeld. Dat bericht krijg je ook alleen als je binnen die 24 uur probeert in te checken.
Oh, doe.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef Elixabete het volgende:
En ik kan je de tickets showen als bewijs !
Tss, sloeber, ik vlieg 12 tot 16 keer per week, heb er alleen geen tickets van....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-8-keer-per-jaar-vliegen-topic.
beat me.
Ik vlieg 4X in de week.
dan ben ik allang wegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
08:00. En morgenochtend ga ik precies hetzelfde krijgen.
Het wil nog niet echt lukken he? Volwassen worden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
beat me.
Ik vlieg 4X in de week.
Dan hoef je geen rij te verwachten bofferd.quote:
Hopen dat je een keer neerstort, zijn wij ook meteen verlost van je.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
beat me.
Ik vlieg 4X in de week.
Appartementje bekijken in Praag, ff langs bij m'n nieuwe werk, seizoenskaartje voor Slavia kopen, lunchen met vrienden en verder de hele week feesten tot ik dood neerval. En hopen dat ik nog ergens iets van Glasgow Rangers - Ajax kan zien. Zou erg tof zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aanvoerder naar Pauperistein vliegt..
Hem kennende zal het wel een Oostblokiets zijn.
Coolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Appartementje bekijken in Praag, ff langs bij m'n nieuwe werk, seizoenskaartje voor Slavia kopen, lunchen met vrienden en verder de hele week feesten tot ik dood neerval. En hopen dat ik nog ergens iets van Glasgow Rangers - Ajax kan zien. Zou erg tof zijn.
sstquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
beat me.
Ik vlieg 4X in de week.
Het appartement is 3 minuten lopen van Wencleslav Square. Dus echt midden in het centrum. Ken de straat toevallig al. Zat daar vorig jaar tijdens Sparta Praag - Ajax in een hostel in diezelfde straat! Zou wel tof zijn als we 14/15 augustus weer tegen Sparta Praag of Slavia Praag moeten. Alleen dit keer dan geen boutwedstrijd. Was echt om te janken vorig jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cool.
Welk deel van de stad? (ben er zelf 3x geweest.. ). Erg erg okay daar.
En die vrouwen. Damn..
Stille doodsverwensingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hopen dat je een keer neerstort, zijn wij ook meteen verlost van je.
Succes, vraag um even aan in FB ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Stille doodsverwensing![]()
BAN THA BITCH
Foto's plz.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het appartement is 3 minuten lopen van Wencleslav Square. Dus echt midden in het centrum. Ken de straat toevallig al. Zat daar vorig jaar tijdens Sparta Praag - Ajax in een hostel in diezelfde straat! Zou wel tof zijn als we 14/15 augustus weer tegen Sparta Praag of Slavia Praag moeten. Alleen dit keer dan geen boutwedstrijd. Was echt om te janken vorig jaar.
Kijk nog maar eens in de oude UVT-shops.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Foto's plz.
Je weet wel wat voor. Tsjechochicks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |