Dat weet ik. Ik vlieg 8 keer per jaar gemiddeld. Dat bericht krijg je ook alleen als je binnen die 24 uur probeert in te checken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef nattermann het volgende:
Kan pas vanaf 24 uur vantevoren hè.
Ja, je krijgt te verstaan dat je dat moet doen. Vorige maand stond er alleen wel een rij die bijna tot terminal 3 doorging.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef VodEvil het volgende:
Anders op het vliegveld via internet in-checken. Er staan immers van die terminals voor de balie.
hoelaat was dat. aangezien ik morgen erg vroeg op schiphol moet zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, je krijgt te verstaan dat je dat moet doen. Vorige maand stond er alleen wel een rij die bijna tot terminal 3 doorging.
08:00. En morgenochtend ga ik precies hetzelfde krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoelaat was dat. aangezien ik morgen erg vroeg op schiphol moet zijn
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef bromfly_er het volgende:
Ryanair webcheck-in for the win. Werkt prima.
Herkenbaar trouwensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, je krijgt te verstaan dat je dat moet doen. Vorige maand stond er alleen wel een rij die bijna tot terminal 3 doorging.
Ik denk niet dat Aanvoerder naar Pauperistein vliegt..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef bromfly_er het volgende:
Ryanair webcheck-in for the win. Werkt prima.
Verkapt-kijk-mij-8-keer-per-jaar-vliegen-topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vlieg 8 keer per jaar gemiddeld. Dat bericht krijg je ook alleen als je binnen die 24 uur probeert in te checken.
Oh, doe.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef Elixabete het volgende:
En ik kan je de tickets showen als bewijs !
Tss, sloeber, ik vlieg 12 tot 16 keer per week, heb er alleen geen tickets van....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-8-keer-per-jaar-vliegen-topic.
beat me.
Ik vlieg 4X in de week.
dan ben ik allang wegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
08:00. En morgenochtend ga ik precies hetzelfde krijgen.
Het wil nog niet echt lukken he? Volwassen worden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
beat me.
Ik vlieg 4X in de week.
Dan hoef je geen rij te verwachten bofferd.quote:
Hopen dat je een keer neerstort, zijn wij ook meteen verlost van je.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
beat me.
Ik vlieg 4X in de week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |