Daar moet je wel op rekenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:25 schreef Armageddon het volgende:
Geyl!
Waar is dat nou weer voor nodig?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
vieze homo
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[afbeelding]
En jij noemt mensen homo?![]()
![]()
Flikker toch op man, sokloze homofiel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
the matrix met downsyndroom!
Het had niet zoveel met vakantie te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Kunnen we niet gewoon een groot centraal topic maken voor mensen die terugkomen van vakantie?
Hmmm, die opmerking van ErwinEHVNL was toch een stuk beter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Flikker toch op man, sokloze homofiel.
oequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
En je mag ook wel eens wat eten, met die gratenkop van je.
Het is toch zo? Heb je AIDS?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
oe![]()
beetje last van "joling moddergooi syndroom"![]()
Wedden dat Arma zo iets gaat mompelen met een bushokje en jou erdoorheen gooienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
oe![]()
waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wedden dat Arma zo iets gaat mompelen met een bushokje en jou erdoorheen gooien.
Je hebt wel een punt hierinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
En je mag ook wel eens wat eten, met die gratenkop van je.
Nou wil ik verder niet lullig doen, maar als ik dat hoofd van je zie..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
oe![]()
hij mog ook model zijn bij biologie les van het menselijk lichaamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nou wil ik verder niet lullig doen, maar als ik dat hoofd van je zie..
Ik zie in de toekomst:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wedden dat Arma zo iets gaat mompelen met een bushokje en jou erdoorheen gooien.
Dat is dan wel weer flauw.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:43 schreef Armageddon het volgende:
Tuurlijk heb ik dat. En nu laat ik jullie weer fijn verder alleen. Dag drollies!
Dat moet je anders zien. Arma heeft het idee dat hij de enige oldbie is.quote:
hij loopt er ook wel erg mee te koopquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:58 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien. Arma heeft het idee dat hij de enige oldbie is.
Dat dat niet zo is doet er niet toe. Arma is een oldbie. Punt.
Hoe kom je daar nou bij? We hebben een heel eigen forum en een eigen topic in ONZ.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:58 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien. Arma heeft het idee dat hij de enige oldbie is.
Dat dat niet zo is doet er niet toe. Arma is een oldbie. Punt.
Wat doen jullie dan in hemelsnaam nog hier?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? We hebben een heel eigen forum en een eigen topic in ONZ.
Applaus?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Armageddon het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? We hebben een heel eigen forum en een eigen topic in ONZ.
Als ik jou nodig heb dan rammel ik wel met de strontemmer, ok?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan in hemelsnaam nog hier?
Ik kop 'm zelf wel in; Dat zou op zijn plaats zijn ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef SteveBallmer het volgende:
Applaus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |