Ach man ga toch HEEN!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat een kuttopic zeg
Nu staattie ook nog in mijn AT
Slotje!
*neukt motorbloempje*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
aha..
heb je het er al met je psycholoog over gehad? Misschien kan hij/zij je eraf helpen![]()
* motorbloempje pakt een enorme voorbinddildo en neukt hardromacore in zijn sterretje tot hij bloedt en sterretjes zietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:07 schreef hardromacore het volgende:
[..]
*neukt motorbloempje*
Aaahh fok is goeddd
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:10 schreef topicsterretje het volgende:
anders ga je gewoon van fok af en neem je een nieuwe hobby... scheelt weer een topic![]()
Oehlalaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje pakt een enorme voorbinddildo en neukt hardromacore in zijn sterretje tot hij bloedt en sterretjes ziet
Wbquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef shoarmaking het volgende:
hey mensen, ik ben er weer,,,,, zien jullie nou wel da ik nie zonder fok kan
[afbeelding]
Zit met het zelfde probleemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:17 schreef shoarmaking het volgende:
Ik pwn jullie allemaal!
Fok kan prima zonder jou, de rest van de wereld trouwens ook, is zelfmoord geen oplossing?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef shoarmaking het volgende:
hey mensen, ik ben er weer,,,,, zien jullie nou wel da ik nie zonder fok kan
[afbeelding]
Man niet zeiken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:18 schreef shoarmaking het volgende:
Oei een doodsbedreiging!!
Ja dat vond ik ook al vreemd, en als je naar zijn post aantallen kijktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef OhEcht het volgende:
Verslaafd aan een forum(dat je niet eens leuk vindt)
Inderdaad ik heb nog meer posts per dag, maar misschien is het wel een kloon ofzo en post die op een andere veel meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al vreemd, en als je naar zijn post aantallen kijkt![]()
Helemaal mee eens.!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je wilt een ban TS ?
Ik stel voor om te beginnen met een maand, als het dan nog niet over is proberen we 2 maanden ?
Ik ben een positive verslavingquote:
wacht maar evenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:45 schreef shoarmaking het volgende:
Scheithonden ik heb nogsteeds geen ban!!!!!
Net twijfelen, gewoon shotje nemenquote:
Slotje nemen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Net twijfelen, gewoon shotje nemen![]()
Ja dat mag ook wel op dit topic eigenlijkquote:
Kuttopic dit ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja dat mag ook wel op dit topic eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |