Het valt inderdaad wat tegen na die prachtige stukjes proza van freud. Sommige dingen moet je gewoon niet willen overtreffen...quote:
Idd "Never change a winning concept."quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het valt inderdaad wat tegen na die prachtige stukjes proza van freud. Sommige dingen moet je gewoon niet willen overtreffen...
* Ynske rijd eerst even richting PdH voordat ze richting Nijmegen gaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zwaait vrolijk terug
Vanmorgen lekker brownies gebakkenDus nu een hoop gelukkige vrouwelijke collega's hier op kantoor
Something like a Honeypotquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight zwaait ook maar een keertje
Wat is dat toch met brownies en vrouwen![]()
* Ynske rijd maandag ook nog maar een keer op en neerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Something like a Honeypot![]()
Ik mag maandag braaf trakteren op kantoorEn morgen en zondag
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske rijd maandag ook nog maar een keer op en neer
The horror the pain... Staan daar geen 10 stokslagen op?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:48 schreef HMaster-II het volgende:
Zet m'n collega de radio-volume weer harder... LUV op de radionoooooooooooooo
Het magische woord: chocoladequote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight zwaait ook maar een keertje
Wat is dat toch met brownies en vrouwen![]()
Dus ik krijg ook gebak morgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Something like a Honeypot![]()
Ik mag maandag braaf trakteren op kantoorEn morgen en zondag
![]()
![]()
dat of lieve mannenquote:
In dit geval gok ik dat het de chocolade is hoorquote:
Dat magische woord heb ik vandaag ook al gebruikt op kantoor.quote:
Hier is al lang zwaar bewolkt en blauwe vlekken zie ik eerder door mijn studioset als buiten in de luchtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Takkeweer? hier nog niet, tis hier licht bewolkt met zo her en der nog blauwe vlekken.
Hoezo gespannen, slechter zullen ze het niet maken. Waarschijnlijk heb je er alleen maar profijt van.
Ik begrijp dat de noodzaak dat jij de volgende SC weer opent nu volkomen duidelijk is?quote:
Zo hee, je maakt er wel een statement vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:58 schreef freud het volgende:
Takkeweer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Takkeweer is het, maar jullie humeur heeft er niet onder te leiden?:-)
Zo, dan zit je in het noorden des lands?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
Takkeweer?Zonnetje hier. Te warm voor lange mouwen buiten.
![]()
Alleswat nu valt, valt morgen niet op jullie verjaardagsfeestje!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:34 schreef Chanty het volgende:
Ik word vrolijk als ik op de buienradar kijk, dat wordt zo werken met soppende schoenen aan
Sorry, welke bui?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:34 schreef Chanty het volgende:
Ik word vrolijk als ik op de buienradar kijk, dat wordt zo werken met soppende schoenen aan
Oh, was zeker leuk! Waren hoofdzakelijk mensen die redelijk nieuw waren en met grote ogen naar DE Peter de Ruiter keken. En af en toe maakte ik dan leuke opmerkingen. "Peter, is er een reden dat je nooit je foto's cropt? "Peter, waarom zijn al je foto's op de P stand genomen?" (Tip: nooit je exif tonen aan pixelneukersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL Freud klinkt alsof je een middag plezier hebt gehad
Zijn test: op e vakantiebeurs had hij een paar foto's opgehangen. En tja, als een stel bejaarden bij slecht licht geen verschil zien, lijkt me dat wel empirisch bewijs!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
1,3 MP niet te onderscheiden van 10 MP? en dan op 50x75?![]()
![]()
Ow, come on.. dan zie je echt wel duidelijk pixies op je afdruk...
Waarom, was je daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, was zeker leuk! Waren hoofdzakelijk mensen die redelijk nieuw waren en met grote ogen naar DE Peter de Ruiter keken. En af en toe maakte ik dan leuke opmerkingen. "Peter, is er een reden dat je nooit je foto's cropt? "Peter, waarom zijn al je foto's op de P stand genomen?" (Tip: nooit je exif tonen aan pixelneukers)
Wat een beetje staar en -5.75 aan beide ogen al niet goed kan makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:56 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn test: op e vakantiebeurs had hij een paar foto's opgehangen. En tja, als een stel bejaarden bij slecht licht geen verschil zien, lijkt me dat wel empirisch bewijs!
Nee, het was een workshop reisfotografie. Bleek in de praktijk een 'kijk mij eens goed zijn' show. En tja, als ik me verveel, dan ga ik vragen stellen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom, was je daar eigenlijk?Alleen maar om hem af te zeiken of had je een workshop voor geavanceerden in je hoofd?
Dat gebeurt wel vaker hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:12 schreef LekkerApart het volgende:
Ik heb zoiets wel eens beleefd met lessen op school.. Van het betreffende onderdeel had ik meer kaas van gegeten als die docent.. Die stupmer wist er geen snars van.
Nee, in het oosten. En... nu gutst het hier ook loodrecht, inclusief het heftige onweer. Sneu voor de 4-daagse lopers.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zo, dan zit je in het noorden des lands?
Hier gutst het uit de lucht ... loodrecht naar beneden.![]()
Mis met dit weer wel altijd heftig onweer, maar dan wel zonder neerslag![]()
![]()
Ja, idd sneu voor de vierdaagse-lopersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:16 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
Nee, in het oosten. En... nu gutst het hier ook loodrecht, inclusief het heftige onweer. Sneu voor de 4-daagse lopers.
Ken het ergens van ooit heb ik het mezelf aangedaan om naar een bepaald college te gaan op de hogeschool in Deventer. Die beste man voor de college zaal wist ons te vertellen dat tip/cp protocol blabla bla.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:12 schreef LekkerApart het volgende:
Hmm das lullig..
Ik heb zoiets wel eens beleefd met lessen op school.. Van het betreffende onderdeel had ik meer kaas van gegeten als die docent.. Die stupmer wist er geen snars van.
Op een dotmatrix printer zie je er inderdaad geen verschil tussenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:44 schreef freud het volgende:
God! Nee he?! Die Peter de Ruiter is zooooooooo'n enorme lul... Heb een keer ruzie met hem gehad tijdens een workshop. Stond daar een beetje te prediken hoe goed hij wel niet was, totdat ik zijn verhaal aardig lekstak. Liep te verkondigen dat 1.3 megapikkel op 50x75 niet te onderscheiden was van 10 mpx.
Hmmmm....das wel tof. Helaas zit mijn complete agenda weer vol voor dit weekendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:20 schreef ..zapper het volgende:
@P Ik zie hem niet in de agenda staan, maar mocht je het nog niet weten, dit weekend is er vliegshow op Texel.
Ik zag het omdat de directeur van KLM een wingwalk of hoe het mag heten gaat doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....das wel tof. Helaas zit mijn complete agenda weer vol voor dit weekend
Effe het beter weergevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben geloof ik een beetje te voorbarig geweest met roepen "Sorry, welke bui?" Ondertussen zie ik de donkere wolken al op elkaar stapelen en hoor ik gerommel van de cavalarie in de verte. Er gaat strijd geleverd worden en de weergoden straffen ons voor onze gedane zonden, maar wees gerust iedereen zal schoongespoeld worden voor hun delinquente gedrag en er zal een betere wereld onstaan.."
Jacobus 4:30
quote:Amon Amarth - 'Asator'
Thunder rolls across the plains,
Thor rides in pouring rain.
He rides to Jotumheim to fight
Lightning strikes when Mjölner bites.
Fire! Burning in his eyes
Fire! His hate is pure, see the lightning strike
Lightning cracks the blackened sky,
Hear the thunder chariot ride
All brave men with hearts of war
Ride the path of mighty Thor
Son of thunder!
Lighting strikes
Son of thunder!
Son of thunder!
Thor Arise!
Son of thunder!
Son Of Oden
Thundergod
Master of War
Asator!
Dan doe ik er ook één...quote:
quote:Tool - Aenima
*knip, anders te lang*
Learn to swim.
Cuz Im praying for rain
And Im praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.
I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.
I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in.
Watch you flush it all away.
Time to bring it down again.
Dont just call me pessimist.
Try and read between the lines.
I cant imagine why you wouldnt
Welcome any change, my friend.
I wanna see it all come down.
Yup. Maar wel weer een paar coole dingen. F18quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef ..zapper het volgende:
Verder volgens mij een beetje van hetzelfde als Volkel.
Waarschijnlijk zal het wel iets in de trant zijn van printen vanuit Outlook werkt niet..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Hmmm, net een mailtje in de helpesk met als onderwerp: printer
En in het mailtje zelf gaat het over outlook wat niet zou werken...
Hmmm, Dus je stuurt een mailtje terwijl je outlook het niet zou doen.....![]()
Geen idee wat het nu was. Ik heb gewoon even een mailtje gestruurd naar hem met de vraag wat het niet zou doen. En ondertussen even zijn pc over genomen om te kijken of het mailtje aankomt. Wat het geval was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het wel iets in de trant zijn van printen vanuit Outlook werkt niet..
Ik ben ondertussen vrij goed geworden in het uitpuzzelen van iemands cryptische omschrijving van een probleem en weet het dan weer zo goed te verwoorden, dat de klant begrijpt wat ik bedoel en zijn probleem goed omschreven heb, zodat ik em verder kan helpen. Soms duurt het even 5 minuten om het duidelijk te krijgen, maar goed je komt daar beter ergens mee dan alles in 1 minuut af te raffelen..
Die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef HMaster-II het volgende:
Heb tijdens mijn detacheringstijd eens een erg leuke gebruiker op de afdeling gehad.
Ik stond te praten met een andere gebruiker op de gang. De persoon in kwestie rent het kantoor uit in mijn richting.
En zegt:"Huib. ik kan niet printen." Toen heb ik hem wazig aan gekeken en gevraagd:"(naam geheim), is dat nu een geestelijke of technische tekort koming??"
Toen keek de gebruiker mij vaag aan, begon te glimlachen en liep terug naar zijn kantoor.
Wetende natuurlijk dat ik er binnen een paar minuten wel naar ging kijken.
Soms moet ik dat soort acties doen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:35 schreef CocaColaLight het volgende:
alsof die ergens heen gaan die zitten toch vast![]()
Same here!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:06 schreef An24 het volgende:
![]()
WeekeeeeeendMorgen Extrema outdoor
![]()
eigenlijk hele weekend door fotograferen...na het weekend ben ik toe aan weekend![]()
Ik had daar ook graag heengewild, maar ik mag werken morgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:06 schreef An24 het volgende:
![]()
WeekeeeeeendMorgen Extrema outdoor
![]()
eigenlijk hele weekend door fotograferen...na het weekend ben ik toe aan weekend![]()
van dale zegt :quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:58 schreef freud het volgende:
Zo, lekkere OP. Misschien moet ik dan maar in dit soort posts een memorabele TVP neerzetten. Maar ja, wat is een tvp? Er wordt hier aangenomen dat een tvp een TerugVindPost is. Maar ja, wat zegt Google erover?
Als eerste staat geruststellend de Fok!Wiki. Daar is dus mijn wereldbeeld mee gerustgesteld. De gewone wiki echter meldt ons het volgende:Texturized Vegetable Protein (TVP). Een vleesvervanger! HA! Mijn wereldbeeld klopt nog, want een Fok! tvp is ook iets wat een inhoudelijk goed bevleesde post moet vervangen. Het is een schamele vervanging van een nobel fenomeen (de inhoudelijke post).
Maar hey! Wat zie ik verder? Op een pensioensite het volgende: "Tijdelijke vergoedingsregeling psychotherapie na-oorlogse generatie (Tvp)". Mja, ook zeker wel relevant voor de bekende tvp. De trauma van het niet in je AT lijst zien van een topic kan direct herleid worden naar eerdere ervaringen. Therapie om niet meer te tvp-en, maar inhoudelijk te posten worden momenteel aangeboden door de MODjes van R&P.
Laat ik afsluiten met iemand die de tvp een warm hart toedraagt. Wie anders dan Loes Dielissen van de Tilburgse Volkspartij.
[afbeelding]
Loes zegt: "TVP is OK!"
wie gaat er nu in een tent liggen/zitten met een netwerkverbindinkje of een wifi om te gamen??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de Campzone gangers. Er is een kans dat je PC worden gecontroleerd door de organisatie om te kijken of je niet iets er op hebt staan "wat niet door de beugel kan". waarschuwinkje..
Niet dat ik de intentie heb om daarheen te gaan, maar in mijn geval zouden ze dan toch echt eerst toestemming van de overheid moeten hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de Campzone gangers. Er is een kans dat je PC worden gecontroleerd door de organisatie om te kijken of je niet iets er op hebt staan "wat niet door de beugel kan". waarschuwinkje..
Ik weet niet, maar het gros van die mensen wil graag met een netwerkkabeltje elkaar vetroetelen door spelletjes met elkaar te spelen, samen (natuur)films kijken en delen? Maar iig, kijkt de BSA even mee... Maar goed, ik ga daar m'n tijd niet zitten te verdoen in Oirschot, ik doe liever foto's schieten..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:06 schreef prupke het volgende:
[..]
wie gaat er nu in een tent liggen/zitten met een netwerkverbindinkje of een wifi om te gamen??
afijn ze mogen blij zijn dat er ff geen hoosbui aan zit te komen
ps hoe groot is de beugel? laten ze dat ook al blijken?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:32 schreef Xilantof het volgende:
Lalala-later zul je lachen
om die dingen ookal zak je nu het liefste door de grond
Al zit je zwaar in de puree
vaak valt het achter af wel mee
zo erg is het dan niet meer
en voor je het weet zit er al weer
een hele mooie nieuwe glimlach om je mond!
Geweldig!![]()
Een playlist die automatisch een oud kinderen voor kinderen liedje begint te dreunen!![]()
Doe de OP van het volgende topic voorzien van je mooie stukje kinderlijke Proza..quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jammie, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:11 schreef prupke het volgende:
Een goede morgen deze morgen
De zon schijnt, het laatste deel van harry potter is uit (ben ik ff blij dat ik vriij ben)
* prupke een uitgebreid ontbijt de sc inschuift : croissants, harde bolletjes, kaasje vleesje en wat jam, thee ,jus d'orange en koffie , met een gekookt eitje
smakelijk![]()
Jeejquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:20 schreef Chanty het volgende:
Zoowwww paar kilo vleesch gehaald, salades veel drinken en stokbrood en.... het is zonnig![]()
gaat wel goedkomen *zenuw zenuw*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JeejEet smakelijk alvast en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier
Ga je fotograferen op het feestje? *haar nog even extra in de krul zet*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk kan weer een beetje ademen geloof ik. Ik ben verkouden.......in juli
Zo naar de bakker, de Gamma, IKEA, de rommelmarkt, AH en dan naar een feestje in Den Haag om vervolgens te gaan fotograferen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ga je fotograferen op het feestje? *haar nog even extra in de krul zet*
Ik nog nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hellloowww, iedereen verjaardag of aan het feesten?
Spreken we wel een keertje af danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Als jij op de foto wil, wil ik dat best even regelen hoor
Maar nee....een paar optredens die moeten worden vastgelegd
Maar goed... de bakker is bezocht, de gamma is bekeken van binnen (zelfs de Roobol die toevallig ernaast zat) en ik heb me ook in de zaterdag-hel van IKEA gestort
![]()
Nu nog een paar foto's af laten drukken
Wat ik heb begrepen kun je je ook bij een fotovereniging aansluiten en via die weg relatief goedkoop verzekeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:09 schreef Kremers het volgende:
Ik heb even zitten rekenen, ik heb ¤1950 aan fotografisch materiaalEen verzekering is dus handig. Punt is echter, overal waar ik kijk staat: "Een kostbaarheden verzekering is een aanvuulling op de inboedel verzekering" Ik geen inboedel verzekering, want ik woon nog thuis...
Is er echt geen verzekeraar die een kostbaarhedenverzekering aanbiedt zonder inboedelverzekering? Met ¤1950 op straat lopen maakt mij nogal zenuwachtig....
wil je een mooi shutter geluidje jongen? koop een (d)slrquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
expres de shuttersound van m'n camera uitgezet zodat dat beest niet weg zou vliegen. Komt er zo'n klapmongool met z'n mobieltje langs om een foto te maken met dat ontzettend kunstmatig shuttergeluidje
Die ik heb ondertussen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:00 schreef Crit het volgende:
[..]
wil je een mooi shutter geluidje jongen? koop een (d)slr
Maar je ouders hebben een inboedelverzekering bij centraal beheer? Wij hebben ook een inboedel verzekering, maar eens nagaan bij welke matschappijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Bij centraal beheer is het ook een aanvulling op de inboedel verzekering. Ik woonde toen ook nog thuis en het was geen probleem een kostbaarheden verzekering aan te vragen.
Via de website zal het je waarschijnlijk niet lukken dus ik zou zeggen bel gewoon even.
nope, ik heb bij centraal beheer mijn auto verzekering lopen. Geen idee waar mijn ouder hun inboelen verzekering hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Maar je ouders hebben een inboedelverzekering bij centraal beheer? Wij hebben ook een inboedel verzekering, maar eens nagaan bij welke matschappij
Ik ga maandag ABN-AMRO maar even bellen, kijken of ik daar iets kan regelen.
Ja, dat zou je wel zeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nope, ik heb bij centraal beheer mijn auto verzekering lopen. Geen idee waar mijn ouder hun inboelen verzekering hebben.
Gewoon proberen ze willen nog altijd zoveel mogelijk verzekeringen afsluiten. Dus gewoon proberen
Hier nog zo 1quote:Op zondag 22 juli 2007 11:23 schreef freud het volgende:
Zo, ook weer semi levend...
Gelijk mijn broek in de week gezet vannachtquote:
Als ik je MSN naam mag geloven was 'ie al voldoende nat toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:15 schreef freud het volgende:
[..]
Gelijk mijn broek in de week gezet vannacht
Ja, maar ik zat tot mijn knieën in de bagger...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik je MSN naam mag geloven was 'ie al voldoende nat toch?
groepsknuffel voor Hamsterquote:Op zondag 22 juli 2007 16:47 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
Camera is richting einde der tijden aan het gaan
![]()
![]()
Storingen en tegenstrijdige info op scherm tonen...
Dus ... Mijn verjaardagskado voor me zelf is bekend. Alleen niet wat ik eigenlijk zou willen.5D is me net te duur voor snelle aanschaf
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:18 schreef Chanty het volgende:
Zowww dat was een tof feestje gisteren, wel enorm druk maar gezelligEn het is droog gebleven de hele dag/ avond dus dank aan iedereen die van de week de zonnedans heeft gedaan
Ja dat was idd wel jammerquote:Op zondag 22 juli 2007 16:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]was gezellie gisteren
En erg lekker weer ook
![]()
Alleen jammer dat ik zo vroeg weer verder moest naar Amsterdam, Den Haag en Delft
waar ken ik dat vanquote:Op zondag 22 juli 2007 17:23 schreef ..zapper het volgende:
Ik reed vanmiddag van Limburg terug naar 't midden, begon met 22 graden, rond Den Bosch 13 graden en toen ik hier aankwam was het net geen 17 graden..
Knuffel hier altijd verkrijgbaarquote:Op zondag 22 juli 2007 17:13 schreef Ynske het volgende:
* Ynske steekt een neus om de hoek. hier ergens een knuffel te vinden?
wij zijn in Nijmegen geweest, maar uiteindelijk meteen naar het onderkomen van mijn paps gegaan. daar nog wat karakterkoppies op de plaat gegooid van de groep waar hij mee meeliep.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:28 schreef ..zapper het volgende:
Ben rond 2 uur weggereden uit Roermond.
Vrijdag hebben we Nijmegen uberhaupt niet gehaald, de treinen reden niet vanwege blikseminslag en de stad was dicht voor autoverkeer, dus we hebben het niet eens geprobeerd.
Gisteren ook geen foto's gemaakt, wel verloren met poolbiljart van dribbel en fraubitch.
Sux!! Goeie 2e hands 20D of zo dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:47 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
Camera is richting einde der tijden aan het gaan
![]()
![]()
Storingen en tegenstrijdige info op scherm tonen...
Dus ... Mijn verjaardagskado voor me zelf is bekend. Alleen niet wat ik eigenlijk zou willen.5D is me net te duur voor snelle aanschaf
Ga me maar een 30D geven denk ik.. Hoef alleen maar een Body en Grip...quote:
40D binnenkort? Of vind je dat te lang wachten?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga me maar een 30D geven denk ik.. Hoef alleen maar een Body en Grip...
De 1DmkII's zijn nog te weinig in prijs gedaald en de 5D ook niet..
Dan maar een stapje er tussen doen.. aar ik wil gewoon een nieuwe ipv gebruikte..![]()
balen hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 17:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga me maar een 30D geven denk ik.. Hoef alleen maar een Body en Grip...
De 1DmkII's zijn nog te weinig in prijs gedaald en de 5D ook niet..
Dan maar een stapje er tussen doen.. aar ik wil gewoon een nieuwe ipv gebruikte..![]()
Zou ik niet doenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
40D binnenkort? Of vind je dat te lang wachten?
Das nog wel een grof prijsverschil, blijf maar lekker bij de 30D hangen dan..quote:Op zondag 22 juli 2007 17:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zou ik niet doenEen 30D heb je nu al voor ¤830. De 40D gaat zo'n ¤1200-1300 kosten, en ik denk niet dat er veel veranderd.
*Iets met fotoshoots en vakantie en dergelijke.. Heb een cam nodig gewoonquote:Op zondag 22 juli 2007 17:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
40D binnenkort? Of vind je dat te lang wachten?
En een tweedehandse die je door kunt schuiven als je wel een 5D aan kunt schaffen vind je geen optie? Of gewoon net als ik je ogen dichtdoen en kopen.. heb er nog geen spijt van gehad.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Iets met fotoshoots en vakantie en dergelijke.. Heb een cam nodig gewoon![]()
Heb ik vaker gehoord maar vind het ronduit asociaal zo'n hoog bedrag te vragen, DirechtWonen zuigtquote:Op zondag 22 juli 2007 17:58 schreef Ynske het volgende:
Hier toevallig mensen die ervaring hebben met bemiddelingsbureaus bij woningen?
is dit normaal?
Bemiddelingsvergoeding: heeft u een woning via Direct Wonen gevonden, dan betaalt u naast de eerste maand huur en eventuele waarborgsom aan de verhuurder een eenmalige bemiddelingsvergoeding gelijk aan de maandelijkse huurprijs (inclusief voorschot levering en diensten en energie) alsmede eventuele contract- en/of administratie kosten.
das een goed idee makelaars nazoeken.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord maar vind het ronduit asociaal zo'n hoog bedrag te vragen, DirechtWonen zuigt
Die badkamer is wel triest zegJe moet anders maar es via makelaars zoeken ook, zo hebben wij onze woning gevonden
Gij hebben toen eerst via de Gouden gids gekeken welke makelaars allemaal een site hadden, daar dan het aanbod bekeken en indien interessant gebeldquote:Op zondag 22 juli 2007 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
das een goed idee makelaars nazoeken.
heb ik meteen wat te doen vandaag
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef ..zapper het volgende:
Over Direct Wonen heb ik volgens mij nog nooit iets goeds gehoord.
Nah.... Ik doe wel gewoon rustig aan..quote:Op zondag 22 juli 2007 17:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
En een tweedehandse die je door kunt schuiven als je wel een 5D aan kunt schaffen vind je geen optie? Of gewoon net als ik je ogen dichtdoen en kopen.. heb er nog geen spijt van gehad.
gefeliciteerdquote:Op zondag 22 juli 2007 20:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nah.... Ik doe wel gewoon rustig aan..
Heb net een 30D en een Grip besteld..![]()
Heel vet en een hele goeie beslissingquote:Op zondag 22 juli 2007 20:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
super!!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Was ook erg gezellig..quote:Op zondag 22 juli 2007 21:14 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
super!!
Veel plezier ermee!!
Zijn de foto's van Janneke nog goed gelukt?
Ze vondt het overigens heel leuk!
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
ZoPC-speakers buiten werking gesteld. Nu een oude stereotoren met bijbehorende boxen in het computerhok
Geluid is lekker
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Standaard opzet hier... Muziek moet over 'echte' speakers!
Wat dacht je van de volumeknop? Dan heb je je PDA niet meer nodig!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu nog ff een koppeling naar de huiskamer zien te vinden waarna ik iets wil vinden waarmee ik vanaf mijn PDA de output kan bepalen
Is een ideequote:Op zondag 22 juli 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van de volumeknop? Dan heb je je PDA niet meer nodig!![]()
Investeer een keer een kwartiertje om een paar playlists te maken:quote:Op zondag 22 juli 2007 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is een ideeMaar ik bedoelde meer dat ik vanuit de woonkamer wil bepalen welke muziek er gedraaid wordt zonder die hele vier meter naar mijn PC te moeten lopen stel je voor dat ik gezellig aan het tafelen ben met gasten en zo....dan wil je dat helemaal niet
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Investeer een keer een kwartiertje om een paar playlists te maken:'gezellig met aan tafel' playlist; 'blijf je gezellig bij mij slapen? [afbeelding] ' playlist; 'huis schoonmaken' playlist; Etc.
Leonard Cohen - I'm your manquote:Op zondag 22 juli 2007 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt al aan gewerkt
Die tweede is nog niet echt van toepassing, maar vertel eens...wat voor muziek zou je daar in stoppen?
woensdag vrijquote:Op zondag 22 juli 2007 21:59 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Rond dat tijdstip moet jij toch altijd werken? Of overdrijf ik nu een beetje.
Ah je hebt dus ook vrije avonden, dat is al een beginnetjequote:Op zondag 22 juli 2007 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
woensdag vrij
donderdag en vrijdag ochtend werken dus savonds vrij
ik wil ohoooook
zekers vrije avonden. ook op de dagen dat ik niet hoef te werkenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah je hebt dus ook vrije avonden, dat is al een beginnetje.
P date geen bejaarden...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leonard Cohen - I'm your man
Meer heb je niet nodig!
Gerard Joling met Maak me gek mag natuurlijk ook...quote:
* Ynske riltquote:Op zondag 22 juli 2007 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gerard Joling met Maak me gek mag natuurlijk ook...
De enige juiste reactie!quote:
P date op dit moment helemaal niemandquote:
Ik denk dat Litpho je wel kan helpen!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
P date op dit moment helemaal niemandMaar P is wel geinteresseerd in Leonard Cohen. P gaat eens voorzichtig informeren bij zijn MUZ-kennissen
Kwartiertje? Ik kan echt uren gefascineerd bezig zijn om een playlist in elkaar te zetten. Ik heb veel te veel muziekquote:Op zondag 22 juli 2007 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Investeer een keer een kwartiertje om een paar playlists te maken:'gezellig met aan tafel' playlist; 'blijf je gezellig bij mij slapen? [afbeelding] ' playlist; 'huis schoonmaken' playlist; Etc.
Hoevvel muziek heb je?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kwartiertje? Ik kan echt uren gefascineerd bezig zijn om een playlist in elkaar te zetten. Ik heb veel te veel muziek
Duhquote:
Dat doe je niet goedquote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kwartiertje? Ik kan echt uren gefascineerd bezig zijn om een playlist in elkaar te zetten. Ik heb veel te veel muziek
Je wilt daten met Leonard Cohen?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
P date op dit moment helemaal niemandMaar P is wel geinteresseerd in Leonard Cohen. P gaat eens voorzichtig informeren bij zijn MUZ-kennissen
Effe kijken een mp3-collectie die afstamt van voordat mp3 uberhaupt mainstream werd ergens rond 1994 geloof ik. Ik denk genoeg om 2 iPods van 80GB mee vol te laden..quote:
Ja, ik ben daar nog eerlijk gezegd niet mee begonnen. Ik heb eerlijk gezegd maar een kleine collectie in iTunes staan, omdat iTunes alles zelf regelt en z'n eigen indeling erop na houdt. En ik durf m'n met zorg geselecteerde en gecategoriseerde muziek in mapjes niet daar aan over te latenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je niet goedJe moet gewoon in iTunes van die coole smart playlists aanmaken die zichzelf onderhouden
Dat ga ik ook wel redden. Waarbij ik meer dan één 40GB IPod nodig heb, voor al mijn originele CD's en vinyl!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Effe kijken een mp3-collectie die afstamt van voordat mp3 uberhaupt mainstream werd ergens rond 1994 geloof ik. Ik denk genoeg om 2 iPods van 80GB mee vol te laden..
Je leest dit weer veeeeeeeeeeeeeeeel te dubbelzinnig meneer Zapperquote:
The Last Waltz van de soundtrack van Oldboy... Mooi nummer om mee naar bed te gaan!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle maar weer eens Van Morrisson opzet...
Alleen of wat bedoel jequote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The Last Waltz van de soundtrack van Oldboy... Mooi nummer om mee naar bed te gaan!
* Ynske knuffelt HM2 een goed uiteindequote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef HMaster-II het volgende:
En zo naderde het einde van mijn 32 zijn.
Morgen een nieuwe start in een nieuw jaar..![]()
vaarwel 32 zijn...
![]()
Ik bedoel het als afsluiter van de zondagavond... En nee, niet alleen!quote:
33 ftw!!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef HMaster-II het volgende:
vaarwel 32 zijn...
![]()
ahwwww het leven begint met 33 hèquote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef HMaster-II het volgende:
vaarwel 32 zijn...
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
ahwwww het leven begint met 33 hè
Ikzelf ben dan ook gedoemd nog 10 jaar in de duisternis te dolen
Je ziet idd nog wat groen achter de oortjesquote:Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
ahwwww het leven begint met 33 hè
Ikzelf ben dan ook gedoemd nog 10 jaar in de duisternis te dolen
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]eeek dan moet ik ook nog een paar jaar wachten totdat mijn leven begint.
Damn...ik ga een keer op visite komen denk ikquote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ga ik ook wel redden. Waarbij ik meer dan één 40GB IPod nodig heb, voor al mijn originele CD's en vinyl!![]()
Broekiequote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef HMaster-II het volgende:
vaarwel 32 zijn...
![]()
Nou....een kabeltje tussen stereo in computerhok en mooie set in woonkamer wordt het dus nietquote:Op zondag 22 juli 2007 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is een ideeMaar ik bedoelde meer dat ik vanuit de woonkamer wil bepalen welke muziek er gedraaid wordt zonder die hele vier meter naar mijn PC te moeten lopen stel je voor dat ik gezellig aan het tafelen ben met gasten en zo....dan wil je dat helemaal niet
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:32 schreef AirwiN het volgende:
Gefeli HM!
We hadden met de hele SC geld ingezameld om een 5D voor je te kopen. Maar aangezien je zelf die 30D hebt besteld, hebben we hem maar geannuleerd!
Die rechter lijkt wel heel erg op 'm ja...quote:Op maandag 23 juli 2007 08:41 schreef freud het volgende:
Gefeli HM2!!
En ik kwam achter schokkend nieuws! Ze hebben shark.bait gekloond!!
[afbeelding]
UHuh, en zeer lekkerquote:Op maandag 23 juli 2007 11:06 schreef didotcicero het volgende:
Iets van een heel ander kaliber: heb gisteren de dvd over Ellen ten Damme bekeken (Ellen ten Damme: As I Was Wondering Where This Mixed-up Little Life of Mine Was Leading To)
Ze is gefilmd hoe zij omgaat met het feit dat er borstkanker bij haar is geconstateerd en hoe ze er weer bovenop komt.
Vond het heel erg indrukwekkend en de liedjes van haar laatste cd (komen ook voor in de film) krijgen er meteen een heel andere lading door.
Wat een powervrouw.
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:41 schreef freud het volgende:
Gefeli HM2!!
En ik kwam achter schokkend nieuws! Ze hebben shark.bait gekloond!!
[afbeelding]
ik wil met je meequote:
quote:
Het klinkt aanlokkelijk, maar vriendinlief heeft net besloten dat we AirwiN macaroni eten vanavond... Dus...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pannenkoeken is zekers lekker, ware het niet dat ik net gegeten heb..
Oeh, ik heb heerlijk Mac&Cheese in Amerika gegeten hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt aanlokkelijk, maar vriendinlief heeft net besloten dat we AirwiN macaroni eten vanavond... Dus...![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef Ynske het volgende:
@blijdorpmembers, gaat woendsdag avond nog door?
Zie ik nu pas. Anders was ik wel even in de auto gestapt, nu staat de lasagne al in de ovenquote:
en voor welk tijdstip gaan jullie?quote:
Tegen de tijd dat jij hebt gevonden waar mijn huis woont, zijn die pannenkoeken al opquote:Op maandag 23 juli 2007 19:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zie ik nu pas. Anders was ik wel even in de auto gestapt, nu staat de lasagne al in de oven.
Gemeen!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hebt gevonden waar mijn huis woont, zijn die pannenkoeken al op
ik ben maar een straatje verkeerd gereden en dat heeft me maar 1,5 minuut extra tijd gekost zaterdagquote:
idd , ik kan blind typenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef CocaColaLight het volgende:
En nu zie je niks meer?
Ik kon me herinneren dat ie hem had geleend, daarom vroeg ik ook of hij hem nog had.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef prupke het volgende:
zo ziet de studio er nu uit
[afbeelding]
@ ccl en ..zapper idd hendig zo'n braillescherm
@sebas.. dat ding had hij van ons geleend
Wat hij zegt dusquote:
quote:
en voor welk tijdstip gaan jullie?quote:
Ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef An24 het volgende:
[..]
gewoon na het werk, daar hapje eten...ik ben er tussen vijf en zes dus![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hebben jullie het huwelijksarrangement inclusief diner geboekt?
Da's minderquote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:13 schreef An24 het volgende:
Bedenk me net dat ik morgenmiddag in PI Noordsingel moet zijn...en ik zie het nou niet echt zitten om mijn camera in een kluisje van de bajes te dumpenMoet ik heen en weer. das klote!
Kan je het niet op je werk laten liggen veilig, en het daar later weer ophalen? Of kluisje op station oid?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:13 schreef An24 het volgende:
Bedenk me net dat ik morgenmiddag in PI Noordsingel moet zijn...en ik zie het nou niet echt zitten om mijn camera in een kluisje van de bajes te dumpenMoet ik heen en weer. das klote!
Dan laat je die in de auto liggen?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:55 schreef Yoni het volgende:
Fijn he al die apparatuur. Ik moet morgen naar Moerdijk en zit dus met mijn laptop in Blijdorp![]()
Je kunt een kluisje huren bij Blijdorp, weet niet of er een laptop in past, zou je even naar kunnen informeren http://www.rotterdamzoo.nl/?DocID=3418.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik wel doen, maar kan niet zeggen dat ik dat echt een fijn idee vind![]()
-1 punt voor die opmerking Xil!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:22 schreef Xilantof het volgende:
Potver
Ben veel te vroeg wakker
Goedemorgen!![]()
Niet zo zeiken, ik was veeel vroeger wakker, stomme poesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:22 schreef Xilantof het volgende:
Potver
Ben veel te vroeg wakker
Goedemorgen!![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, ik was veeel vroeger wakker, stomme poes![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, ik was veeel vroeger wakker, stomme poes![]()
Sinds wanneer ben jij een 20cm klein donker mannetjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef didotcicero het volgende:
Gefeliciteerd Chanty
(Zoenuh, zoenuh, zoenuh)
Hey... als het nodig is dat ik een 20cm klein donker mannetje moet worden om Chanty te kunnen zoenuh... So be it!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een 20cm klein donker mannetje![]()
Ook aansluit in de rijgefli Chanty
Als je een paar lange benen als cadeau hebt, dan komt dat zoenuh ook wel goed denk ik!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:48 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Hey... als het nodig is dat ik een 20cm klein donker mannetje moet worden om Chanty te kunnen zoenuh... So be it!![]()
Ja, jij opent een nieuw topic..quote:
Mja, nog geen inspiratie eigenlijk. Kan best overloos een OP uittypen hoor, ohne problemen, maar het moet mensen ook een gevoel van vervulling en doel geven...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |