Ik de 6e. Geen mug te bekennen zomersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:49 schreef De_Dwaas het volgende:
Ik woon in een flat... Alleen niet hoog op de 2de
Ergste is dat ze geen enkel nut hebben. Het is voor voer andere insecten, meer nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef Seneca het volgende:
Eigenlijk is het krankjorum dat een zo'n lullig beestje je gewoon een hele nacht slaap kan kosten.
Nog veel disturbender vind ik het feit dat muggen zo geevolueerd zijn dat ze zich zelfs specializeren op het steken van mensen. Gore kutbeesten. Ik bedoel: als ze nu om het even elk willekeurig beest zouden steken, dan kon ik er nog inkomen. Ze hebben dat bloed immers nodig om te overleven. Kunnen zij niks aan doen. Maar nee, deze kleine terroristjes kiezen ons bewust uit. Het zijn dan ook zon beetje de enige beesten die ik zonder schuldgevoel kan vermoorden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ergste is dat ze geen enkel nut hebben. Het is voor voer andere insecten, meer niet![]()
Niet dat de mens een doel heeft, maar een mug in deze is al aardig kansloos![]()
In de landbouw zijn ze ook actief in het irriteren van dieren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nog veel disturbender vind ik het feit dat muggen zo geevolueerd zijn dat ze zich zelfs specializeren op het steken van mensen. Gore kutbeesten. Ik bedoel: als ze nu om het even elk willekeurig beest zouden steken, dan kon ik er nog inkomen. Ze hebben dat bloed immers nodig om te overleven. Kunnen zij niks aan doen. Maar nee, deze kleine terroristjes kiezen ons bewust uit. Het zijn dan ook zon beetje de enige beesten die ik zonder schuldgevoel kan vermoorden.
Helpt dat echt met ie tijgerbalsam?? want daar heb ik nog wel een potje van staan geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef mazaru het volgende:
Heb je last van muggen in je slaapkamer? Zet een potje Dampo of Tijgerbalsam open op je nachtkastje en smeer wat op je kussen. Goed voor je verkoudheid en de muggen blijven geheid uit je buurt.
- Odet
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=tuin&label=Muggen
Niet op je ballen smerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:00 schreef De_Dwaas het volgende:
[..]
Helpt dat echt met ie tijgerbalsam?? want daar heb ik nog wel een potje van staan geloof ik.
Daar steken ze mij nu juist het meestquote:
Misschien moet je je eens wassenquote:
Daar komen ze juist op afquote:
Dan moet senesta die ballen-obsessie eens laten varen. Opgelostquote:
Ballen niet meer scheren, kunnen ze niet landenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan moet senesta die ballen-obsessie eens laten varen. Opgelost![]()
Ik denk dat je ze nu zwaar onderschat en ik hoop voor jou dat ze zich geen weg weten te banen tussen je konthaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ballen niet meer scheren, kunnen ze niet landen
Gewoon ff een knoflookteen opvreten en al die muggen vluchten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:29 schreef DeeCruise het volgende:
Misschien een tip: niks zoets meer eten of drinken voor je gaat slapen. Het schijnt dat dat d.m.v. lichaamsgeur meer muggen aantrekt.
Bron? Afwezig. Mag misschien een urban legend zijn maar ik merk toch het verschil.
* DeeCruise is al de gehele zomer muggenbultvrij!
Harsen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ballen niet meer scheren, kunnen ze niet landen
En je vriendin ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon ff een knoflookteen opvreten en al die muggen vluchten.![]()
Ik slaap alleen maar naakt als E-Lise of DrsPoema naast me ligtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze nu zwaar onderschat en ik hoop voor jou dat ze zich geen weg weten te banen tussen je konthaar![]()
1) misschien slaapt het wel lekker met zijn 2en?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
1)Die moet je daarvoor al een beurt geven of 2)ook knoflook voeren.
1) Vrouwen gaan nu eenmaal graag wat eerder slapen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1) misschien slaapt het wel lekker met zijn 2en?
2) bouwen er zich dan niet teveel gevaarlijke gassen op?
Ik vermoed dat ik vroeg moet gaan slapen, ik zie maar steeds het beeld voor me van een kamer gevuld met gas, en een mug met een aansteker.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
1) Vrouwen gaan nu eenmaal graag wat eerder slapen.![]()
2) Enige ventilatie is wel aan te raden.![]()
Ah kijk, dan vergeet mijn tip over suikers maar, dan komt het door mijn setquote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:54 schreef sig000 het volgende:
Ow en muggen houden ook niet van muziek met diepe bas erin.
Door de opwarming van de aarde komen muggen steeds hoger hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik de 6e. Geen mug te bekennen zomers![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:51 schreef Nawien het volgende:
Whehe ik had laatst wat grappigs.
Toen je van die dikke mieren met vleugels had (vlak voor het onweer), had ik mijn kamerdeur open en was er z oeen gek beest naar binnen geglipt.
Ik zag hem, en wat ik ook zag was dat hij een kleiner miertje meesleurde die hij zou op zou eten.
Dus ik sloeg er zachtjes met mijn slipper op. Zo op zijn achterlijf en er kwam smurrie uit. hij zat door die smurrie dus vastgeplakt![]()
Bewegen als een gek natuurlijk, maar hij kwam niet verder. Volgens mij wist hij dat hij dood ging, want hij at die kleine mier op. Daarna stak ik die dikke teringmier in de fik (zomaar zo een kleintje opeten)
dat was best leuk![]()
Ha!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:51 schreef Nawien het volgende:
Whehe ik had laatst wat grappigs.
Toen je van die dikke mieren met vleugels had (vlak voor het onweer), had ik mijn kamerdeur open en was er z oeen gek beest naar binnen geglipt.
Ik zag hem, en wat ik ook zag was dat hij een kleiner miertje meesleurde die hij zou op zou eten.
Dus ik sloeg er zachtjes met mijn slipper op. Zo op zijn achterlijf en er kwam smurrie uit. hij zat door die smurrie dus vastgeplakt![]()
Bewegen als een gek natuurlijk, maar hij kwam niet verder. Volgens mij wist hij dat hij dood ging, want hij at die kleine mier op. Daarna stak ik die dikke teringmier in de fik (zomaar zo een kleintje opeten)
dat was best leuk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |