Ik de 6e. Geen mug te bekennen zomersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:49 schreef De_Dwaas het volgende:
Ik woon in een flat... Alleen niet hoog op de 2de
Ergste is dat ze geen enkel nut hebben. Het is voor voer andere insecten, meer nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef Seneca het volgende:
Eigenlijk is het krankjorum dat een zo'n lullig beestje je gewoon een hele nacht slaap kan kosten.
Nog veel disturbender vind ik het feit dat muggen zo geevolueerd zijn dat ze zich zelfs specializeren op het steken van mensen. Gore kutbeesten. Ik bedoel: als ze nu om het even elk willekeurig beest zouden steken, dan kon ik er nog inkomen. Ze hebben dat bloed immers nodig om te overleven. Kunnen zij niks aan doen. Maar nee, deze kleine terroristjes kiezen ons bewust uit. Het zijn dan ook zon beetje de enige beesten die ik zonder schuldgevoel kan vermoorden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ergste is dat ze geen enkel nut hebben. Het is voor voer andere insecten, meer niet![]()
Niet dat de mens een doel heeft, maar een mug in deze is al aardig kansloos![]()
In de landbouw zijn ze ook actief in het irriteren van dieren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nog veel disturbender vind ik het feit dat muggen zo geevolueerd zijn dat ze zich zelfs specializeren op het steken van mensen. Gore kutbeesten. Ik bedoel: als ze nu om het even elk willekeurig beest zouden steken, dan kon ik er nog inkomen. Ze hebben dat bloed immers nodig om te overleven. Kunnen zij niks aan doen. Maar nee, deze kleine terroristjes kiezen ons bewust uit. Het zijn dan ook zon beetje de enige beesten die ik zonder schuldgevoel kan vermoorden.
Helpt dat echt met ie tijgerbalsam?? want daar heb ik nog wel een potje van staan geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef mazaru het volgende:
Heb je last van muggen in je slaapkamer? Zet een potje Dampo of Tijgerbalsam open op je nachtkastje en smeer wat op je kussen. Goed voor je verkoudheid en de muggen blijven geheid uit je buurt.
- Odet
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=tuin&label=Muggen
Niet op je ballen smerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:00 schreef De_Dwaas het volgende:
[..]
Helpt dat echt met ie tijgerbalsam?? want daar heb ik nog wel een potje van staan geloof ik.
Daar steken ze mij nu juist het meestquote:
Misschien moet je je eens wassenquote:
Daar komen ze juist op afquote:
Dan moet senesta die ballen-obsessie eens laten varen. Opgelostquote:
Ballen niet meer scheren, kunnen ze niet landenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan moet senesta die ballen-obsessie eens laten varen. Opgelost![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |