ruzie in de chilll denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef wolferl het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke?
Niet in bed,zo te zien...dus...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef wolferl het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke?
k denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat iedere onrust onder de 6 een grote hoax is - niet echtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, ik baal er ook van ... vond 6-2 prima (zeker als het alleen nog maar verbaal mag en ieder duwtje, zou resulteren in een exit)
Ik dacht te horen:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef Desii het volgende:
[..]
neuhjjjlaat hem z'n ding nou maar doen, gaat tie knallen
![]()
Ik denk op de trap bij de voordeurquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef wolferl het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke?
Bij mij ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:47 schreef CoT het volgende:
Ik heb Lieke op stream4 in de woonkamer
Beeld staat stil
Amanda en haar haar.........een regelrechte obsessie.......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:42 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda en nagels.........een regelrechte obsessie.......![]()
In de chill dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:45 schreef Sug4r het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke eigenlijk?
Het LIJKT alsof Dennis nu zijn tanden aan het poetsen is, maar dat is puur om Huub en Liekequote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef Desii het volgende:
[..]
neuhjjjlaat hem z'n ding nou maar doen, gaat tie knallen
![]()
op 4 heb ik snollie en rat die zich klaar maken voor wat waarschijnlijk weer een nachtje vol dierlijke behoeftebevrediging zal wordenquote:
Hij zal haar niet uit bed schoppen als amandel in de kapsalon zit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:39 schreef Kimberleyy het volgende:
Wat denken jullie wat Brian van Nadia vindt?
Luister naar het gesprek tussen hem en Nadia.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef Visual het volgende:
hoop dat ik vanavond of morgen nog de bevestiging op de streams hoort dat jaap dennis zit te backstabben
Volgens Denniks vaste stalker (dgk_fan) heeft Denniks flinke terror in gedachte tegen Brian.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef Visual het volgende:
hoop dat ik vanavond of morgen nog de bevestiging op de streams hoort dat jaap dennis zit te backstabben
Als ik het zo hoor is jou vriendje morgen de lul dus die terror kan hij beter NU uitvoeren. Ik hoop je nog te zien overmorgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het LIJKT alsof Dennis nu zijn tanden aan het poetsen is, maar dat is puur om Huub en Lieke
om de tuin te leiden !! Dennis gaat over een uurtje weer uit bed en vanaf dan gaan de rollen
in de Gouden Kooi behoorlijk omgedraaid worden !!
Dennis valt zo trekkend in slaapquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het LIJKT alsof Dennis nu zijn tanden aan het poetsen is, maar dat is puur om Huub en Lieke
om de tuin te leiden !! Dennis gaat over een uurtje weer uit bed en vanaf dan gaan de rollen
in de Gouden Kooi behoorlijk omgedraaid worden !!
Nee ze mag hem niet, maar ja, zijn kwakje smaakt naar frambozen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:54 schreef CoT het volgende:
Nadia mag Dennis dus ook niet
Of begrijp ik het complot niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |