Hey is dit bij elke rijschool zo? Ik wil ook gaan lessen maar wil geen A "beperkt" vandaar dat ik nog ff wacht. Ik wordt pas 25 nov 21. Hoelang duurt het ong motor rijbewijs halen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!
Motoren heb je van 100 euro!, van 1000 euro, van 10000 euro.
Maar rond de 1500 heb je al een leuke beginners motor!![]()
Met lessen ben je ±1100¤ kwijt.
Je mag zwaar rijden vanaf je 20ste mits je op je 18de je rijbewijs A hebt behaald.
Anders mag je vanaf je 21ste pas zwaar rijden.
zwaar of licht rijden is niet afhankelijk per rijschool.. dit is gewoon wettelijk zo bepaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef fr0x het volgende:
[..]
Hey is dit bij elke rijschool zo? Ik wil ook gaan lessen maar wil geen A "beperkt" vandaar dat ik nog ff wacht. Ik wordt pas 25 nov 21. Hoelang duurt het ong motor rijbewijs halen?
greetz
Succes!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:38 schreef Den_Haag het volgende:
Over 4 uurtjes heb ik AVB-examen. Begin nu wel een beetje de zenuwen te krijgen
Eitje manquote:
Dat heb je als je iets tussen je benen hebt wat je niet kan handelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:45 schreef fs180 het volgende:
afgelopen wel gemist.. (met mn domme kop)
nu maandag 10uur weerheb me voorgenomen wat feller te rijden, rij denk nog beetje te sufjes
Je hebt gelijk!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Succes!![]()
Zenuwen denk je achteraf echt van.... waar heb ik me druk om gemaakt!?![]()
Avb haal je met vinger in de neus!!![]()
Gefeliciteeeeeeeeeerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!!
Gehaald!!!
Lopen met de motor ging in 1 keer goed.
Daarna langzame slalom, ook 1e keer goed
Hierna, uitwijken, ook 1e keer.
Toen noodstop, te laat koppeling in 1e keer, 2e keer goed
Daarna remproef, 1e keer vond hij dat ik met mijn voet de versnelling aanraakte voor het wegrijden, 2e keer door een windvlaag op mijn linkerbeen gesteund ipv rechts. Geen idee wat hij daarvan vond.
Toen vertragingsoefening, 1e keer goed.
Als laatste 8'je, ook 1e keer goed.
Moet wel zeggen dat hij wel de stress een beetje weg nam door eerst rustig een babbeltje te maken. Hielp wel. En nu 4 september AVD
feli man!!! nu de 4e ook gewoon je AVD in 1 keer en je kan gassenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!!
Gehaald!!!
Lopen met de motor ging in 1 keer goed.
Daarna langzame slalom, ook 1e keer goed
Hierna, uitwijken, ook 1e keer.
Toen noodstop, te laat koppeling in 1e keer, 2e keer goed
Daarna remproef, 1e keer vond hij dat ik met mijn voet de versnelling aanraakte voor het wegrijden, 2e keer door een windvlaag op mijn linkerbeen gesteund ipv rechts. Geen idee wat hij daarvan vond.
Toen vertragingsoefening, 1e keer goed.
Als laatste 8'je, ook 1e keer goed.
Moet wel zeggen dat hij wel de stress een beetje weg nam door eerst rustig een babbeltje te maken. Hielp wel. En nu 4 september AVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |