Humor hij heeft geen idee van de gesprekken die hij heeft met Amandaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef Adothehague het volgende:
Dennis wil dat Brian denkt:
Vuile klootzak ik ga amanda nu echt bij me houden
Daarom.quote:
Laat maar dan............quote:
dat mag wel, maar niet over zijn rug (en als teammaatjes vind ik dat ook niet goed)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Tja Lieke, je moet nu gaan uitkijken. Je mag niet je eigen spel spelen van Huub.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Tja Lieke, je moet nu gaan uitkijken. Je mag niet je eigen spel spelen van Huub.
Hetzelfde geldt voor die klote-Huub.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik vindt haar saai worden.
Lieke was leuk voor even.
Maargoed je mag hier Lieke niet afvallen, want dan hijgen er direct een aantal Lieke Lovers in je nek.
Nergens meer mogen roken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom.
Als het OM er een zaak in ziet, moeten ze die maar starten.
Ik heb geen behoefte aan politici die programma's mogen verbieden omdat die te grof zouden zijn. Of te smakeloos. Of te veel bloot. Of... what's next?
Lieke heeft groot gelijk. Huub wil graag altijd de controle hebben en als iemand dan tegen zijn ego ingaat heeft hij daar zo'n groot probleem mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef Day het volgende:
quote:
Dat bedoel ikquote:
Hoi meneer neemmenietzoserieus, Dat die aso's in de kooi een hele vreemde en agressieve actie uitvoeren en daar dan reacties van streamers op komen, waar dan negatieve publiciteit op volgt, vindt u dus eigenlijk de schuld van streamers? Een beetje vergezocht. Liefsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit of het nu wel of niet op TV is. Alleen de politiek heeft er geen moer mee te maken naar mijn smaak. Maar goed, streamers maken het zelf stuk, door allerlei opgeklopte verhalen en filmpjes op internet met titels als "Lieke wordt gewurgd door Natasia".
Nee, ik ben het zoals zo vaak met JOU eens!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je echt dat de politiek zich moet bemoeien met tv programma's? Voor mij hoeven ze niet te denken.
Brrrrrian zal dan gelijk zijn moeder inzetten en reken maar dat natasja op komt voor haar zoon.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:34 schreef riri het volgende:
haha....als dennix richting amanda iets wil proberen krijgt ie nooit voor elkaar....dennix pist in zijn broek als Brian zijn speren op hem zet
Huub is een steunpilaar van DGK.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |